Meen je dit nou serieus, wat heb je gezocht ?
Zoek eens op Google want dit weet me A-technische broertje zelfs nog met wat zoekwerk...
Posts by WHMCSAddons
-
-
Oud nieuws, windows heeft hier al een tijdelijke patch voor vrijgegeven namelijk.
-
zoek maar op foreach dan kom je er vast wel uit
-
-
Moet je met position werken, position:fixed dacht ik
-
Ik vermoed dat het zoiets moet zijn, heb dit niet getest.
Code
Toon Meer<script src="http://code.jquery.com/jquery-latest.js"></script> <menu><h1>Menu</h1></menu> <div class="cwrap"> Druk op Menu om de opties te weergeven/verbergen <menu id="menu1" style="display:none;"> <ul> <li><a href="/home/">Home</a></li> <li><a href="http://www.universal-games.nl/chat/flashchat.php">Chat</a></li> <li><a href="/forum/">Forum</a></li> <li><a href="/ledenlijst/">Ledenlijst</a></li> <li><a href="/vip-lijst/">Viplijst</a></li> <li><a href="/hacks/">programmas</a></li> <li><a href="/filmpjes/">Filmpjes</a></li> <li><a href="/tutorials/">Tutorials</a></li> <li><a href="/hacks/">Downloads</a></li> <li><a href="/kleur/">Kies je kleur (buitenwerking)</a></li> <li><a href="/statistieken/">Statistieken</a></li> <li><a href="/regels/">Regels</a></li> </ul> </menu> <script> $("menu").click(function () { $("#menu1").toggle("slow"); }); </script>
-
display:none; op je <menu> zetten, hij doet dit met de toggle functie in feite ook.
-
Waarschijnlijk wordt de button met een css overgenomen, geef hem een class die hetzelfde is als je andere items dan moet dit wel lukken.
-
Dat komt omdat hide() een andere functie is, zou eens kijken naar de toggle functie die is wellicht wat makkelijker.
-
Is dit van te voren aangegeven? Vind het persoonlijk niet netjes iets zomaar met € 31.05 te verhogen, dat is meer dan het dubbele wat je betaald had...
-
Dit zou veel makkelijker werken met de jQuery functie show/hide of toggle, ze hebben dan mooiere effecten erop ook.
-
-
Ik heb geen idee wat je doel is, wil je bepaalde domeinen blokkeren als e-mail adres of?
Je uitleg is erg slecht ik heb daarom geen idee wat je doel hier nou van is.Onderstaande code zal wel zijn wat je bedoelt, geen idee of het ook zo is.
Je kan hem op vele manieren bouwen dit is gewoon een simpel voorbeeld, zal ook niet 100% effectief zijn.PHP
Toon Meer$hostname = array("yopmail.com","yopmail.nl","yopmail.org","yopmail.info","yopmail.net","yopmail.co.uk"); //Array kan je gerust opvullen met meerdere e-mail diensten of extensies $strip = explode("@",$_POST['email']); //E-mail strippen om de hostname te krijgen. //Controleren of de e-mail gelijk is aan een van de array waarde. if(in_array($strip[1], $hostname)) { echo 'Yopmail accounts zijn niet toegestaan.'; } //E-mail adres komt niet voor in de array dus is in orde. else { echo 'De e-mail adres is in orde.'; }
-
Domeinnaam: t*w*i*t*z.nl (zonder de *)
Contract tot: 15 December 2013
Registar: TransIP BV, Gratis push mogelijk houderwijziging verplicht binnen 14 dagen.Betaling:
Betreft zakelijk verkoop, factuur wordt hiervoor geleverd, prijs is inclusief BTW.
Gegevens worden enkel en alleen gegeven wanneer er een akkoord gekomen is.Bieding vanaf: € 25,00
Opbieden met: € 1,00
Buynow prijs: € 35,00Reden:
Doe zelf niks met het domein, ooit gekocht voor een idee waar ik geen tijd voor heb.
Domein is pas verlengt dus over de prijs valt geen discussie te voeren aangezien het geen verlies moet worden. -
Controleren welk domein gestuurd word? Of doel je op het idee als 10minutemail.com ?
-
CSF http://configserver.com/cp/csf.html
Werkt via je IP-tables en kan ook IPv6 van je server weren indien de aanvaller een ipv6 heeft.
-
Zou me niet druk maken, in de meeste gevallen zijn dit loze dreigementen aangezien je zelf waarschijnlijk niet eens weet hoe dit allemaal werkt.
-
Voor zover ik weet is dit niet toegestaan tenzij in bijzondere gevallen dat een rechter ze wil inzien.
Ook zou je de algemene voorwaarden moeten nalezen, website eigenaren kunnen ervoor kiezen jou gegevens te verkopen, neem voorbeeld aan facebook of google. -
Druk aan een project, maar straks toch maar slapen morgen feesten vanaf 14:00
-
Reza
Dat is iets totaal anders, dan ga je grote bedrijven dreigen met aanvallen, en aangezien het zo geloofwaardig overkwam door de video etc. is dit natuurlijk uiterst serieus genomen.
Verschil zit hem in hoe ver jij gaat hierin, als je alleen een bericht typt met 'Ik ga je server een DOS aanval geven' prima maar wie ben je en wat ben je allemaal van plan.
Daarbij komt ook dat hij vermeld heeft dat het om een geintje zou gaan, dus hij vertelt zelf al dat het niet serieus genomen hoeft te worden.Heb zelf een programma van Anonymous die van de zomer tijdens grote aanvallen is vrijgegeven, zal uit veiligheid alleen niet de naam gaan noemen.
Deze is toen gebruikt om Anonymous te versterken tijdens al die aanvallen zodat ze mensen achter hun hadden, de router ging hierdoor continu op ze bek maar dat krijg je van veel verkeer.
Als je een single aanval gaat doen met dit programma zal je niet veel aanrichten, uiteraard zijn er wel meer programma's maar ook deze zijn niet genoodzaakt te noemen.
Dit kan opzicht niet veel kwaad tenzij meerdere mensen vanuit verschillende locaties naar een server verkeer sturen (DDOS), als je zelf iets stuurt (DOS) zal dit de meeste servers niks doen.
Veel servers zijn beveiligt tegen een single user attack, tenzij je de mail server aan gaat vallen of de Database, maar veel hosting bedrijven (goeie tenminste) monitoren dit allemaal.Anonymous en een single user is een heel groot verschil, hetgeen waar jij over praat is dan ook een heel groot verschil van dreigement