Posts by WHMCSAddons

Goedemorgen,

Voor een nieuw project ben ik opzoek naar een logo ontwerper met het liefst een portfolio van eerdere werken. Prijs is bespreekbaar en hoeft niet openbaar te worden gemaakt, dit zal privé worden behandelt.

Iemand aanbevelen mag ook (graag zelfs) dan kan ik rustig mijn zoektocht verder zetten. Project is alleen zichtbaar voor de persoon die de opdracht krijgt, deze wordt niet openbaar vermeld.

Verwachting:
    Het logo wordt in .eps formaat geleverd zodra de betaling voltooit is, bij voorkeur betalen via PayPal.

Alvast bedankt.

Downgraden kan zeer zeker wel:
    http://www.redmondpie.com/down…os-8.4.1-heres-how-guide/

Het kost je alleen wat werk om het voor elkaar te krijgen :-).

Dat zou dus in Jip en Janneke taal voor de gebruiker moeten komen zodat het makkelijker wordt. Aangeraden is het niet omdat nieuwe versies ook verbeteringen bevat maar als je wat oudere toestel hierdoor langzamer wordt of kortere batterij duur heeft moet het makkelijk gemaakt worden om weer terug te gaan.

Ze mogen met zoveel advocaten aankomen maar uiteindelijk heb jij voor de domein betaald dus jij bent de eigenaar van de domein en ze kunnen het niet zo van je afpakken

Niet geheel waar, als het een geregisterde handelsnaam is kan je hier niet zomaar gebruik van maken en kan de handelsnaam houder het domein opeisen.

@Ferhat.Remory
    Per SMS is denk ik zelf over de top, het betreft onze kant van beveiliging. Hoe de gebruiker zijn/haar e-mail account beveiligd is uiteraard niet aan ons. We kunnen 1x per dag wel goed instellen en per e-mail informeren dat ze de mail kunnen negeren mits ze dit niet aangevraagd hebben.

@Patrick
    De gegevens zijn best uitgebreid, ik denk niet dat deze informatie zomaar opgevraagd mag worden. Geen ervaring mee althans, als ik het bij het verkeerde einde heb hoor ik dit graag.

------
    De registratie, activatie & 2-stappen wachtwoord herstel aanvraag werkt inmiddels al prima zonder problemen. Nooit gedacht dat CodeIgniter een simpele gedachtegang was. Heb altijd Smarty gebruikt omdat ik hiermee bekend was, ook vrij snel in gebruik maar minder functionaliteit en geen MVC model.

Het MVC framework begint me aardig aan te spreken en de logica hierachter is ook vrij snel te begrijpen.

Die meen ik deel ik inderdaad wel, wil het alleen van mijn kant goed opgezet hebben zodat dit later geen problemen gaat opleveren.

Bedankt voor je tips in elk geval kan hiermee aan de slag :)

@FangorN
    Daar ben ik me van bewust maar wil de gebruikers niet spammen met de mailing voor een reset. Vandaar dat ik een oplossing hiervoor zocht, de 2 stappen reset had ik er al in zitten en blijft ook.

Ik zal de reset max. 1 keer per dag houden zodat ze niet per dag 100e mails krijgen. Dat lijkt me een prima oplossing.

Wat betreft de meldingen geef ik nooit aan wat fout is en wat goed is, dit is bij mij een standaard melding dat gebruikersnaam of wachtwoord onjuist is. Als je aangeeft dat het wachtwoord niet bij het account hoort weten ze waar ze verder kunnen gaan, geen goed idee dus.

Goedemiddag,

Ik ben bezig met een wachtwoord vergeten onderdeel, enkel wil ik deze simpel beveiligen tegen aanvragen. Veel formulieren worden misbruikt omdat ze weten dat bepaalde e-mailadressen op bedrijfsnaam gebaseerd zijn (vb: [email protected]).

Wat heb ik al:
    Er zit al een standaard bescherming op die het formulier niet zomaar 100x uitvoerbaar maakt, hoe dit precies werkt hou ik liever voor mezelf. Ook is er aan CSRF gedacht zodat het formulier niet op afstand zomaar uitvoerbaar is, dit is een standaard bij mezelf.

Wat zoek ik nu:
    Ik wil een bescherming maken voor me gebruikers, zelf dacht ik aan een soort back-up e-mailadres die afwijkende moet zijn van de login e-mailadres. Hiermee wil ik voorkomen dat kwaadwillende zomaar weten welk e-mailadres gebruikt wordt voor een login.

Nu zit ik echter met het feit dat gebruikers dit niet makkelijk onthouden, wanneer ze een wachtwoord vergeten zijn onthouden ze die vaak ook niet meer. Ik zoek dus tips hoe ik dit beter kan doen, vraag niet om programmering kan dit allemaal prima zelf maken.

@Patrick
    Bedankt voor de heldere uitleg, de landen staan inderdaad in een database. Deze wil ik later nog samenvoegen met een provincie/staat koppeling, voor nu is land belangrijk.

Ik ga het toch maar weer omzetten in een DataMapper aangezien dit later goed van pas kan komen, dan hoef ik dit niet allemaal achteraf te doen.

p.s. ik krijg tips om Laravel te gebruiken, vind het alleen nog erg omslachtig om te installeren. Wie van jullie gebruikt het, en wat vinden jullie de voordelen hiervan.

Ik ben me ervan bewust dat oude CodeIgniter programmeurs overstappen, zie alleen geen voor of nadelen om CodeIgniter te negeren, zie via Github dat er toch nog redelijk actief op verbeterd wordt.

Hoor het graag!

Goedenacht,

Ik ben langzaam aan het ontdekken hoe CodeIgniter (CI) werkt, nu wil ik een dropdown lijst maken met landen. Hiervoor maak ik gebruik van de volgende tutorial. Ik heb alleen werkelijk geen idee wat een DataMapper is en hoe dit precies werkt, verschillende pagina's gelezen maar wordt er niet duidelijker op.

Heeft iemand hier ervaring in, en is er een pagina die wat duidelijker kan uitleggen wat dit precies is, en wat het doet binnen CodeIgniter?

Edit:
    Heb het inmiddels met een Helper opgelost, mochten er toch nog tips zijn hoor ik ze graag.

Ik gebruik deze update nu een paar dagen. Bij mij verloopt het ook niet zonder problemen mijn "user profile service" werkt niet meer waardoor ik geen andere accounts meer kan aanmaken. Ook werkt Skype niet naar behoren.

Geen last van, kan skype en user profile service openen zonder problemen. Of ontvang je later pas problemen wanneer hij open staat ?