Posts by WHMCSAddons

sander
    Ik werk met een jQuery ajax post, die 1 is de callback vanuit de PHP die hij returned (1 = true).
    Daarom stond die 1 er dus in de database nooit bij maar wel in de echo omdat hij dan: ORDER TRUE aan elkaar plakte.

Duurde even voor ik hem door het, best dom eigenlijk :D

Ik zou sowieso niet alles zomaar naar de database sturen, en uiteraard ook andersom vertrouw de input/output NOOIT!
    Dat je met een object gehackt kan worden is natuurlijk onzin, het is altijd de programmeur die de fouten maakt en niet de functies.

Hoe ik het zou doen:

Hi,

Voor een opdracht ben ik een order gedeelte aan het maken, deze wil ik allemaal opslaan omdat ik niet zo een fan ben van sessions.
    Nu heb ik onderstaande code die een 10 cijfer order nummer aanmaakt welke altijd uniek zal zijn.

PHP
    substr(number_format(time() * rand(),0,'',''),0,10)

Alleen wanneer ik dit nummer wil opslaan mis ik altijd de laatste cijfer hiervan.
    Database veld is een INT(20) aangezien het hier om 10 cijfers gaat is meer niet nodig.
    Opslaan en doorsturen gebeurd zoals aangemaakt en ik krijg gewoon een juiste output hiervan.

Output echo: 16404810121

Output in database: 1640481012

Zoals je ziet mis ik continu de laatste cijfer, heeft iemand enig idee of ik hier iets mis ?

Ben er al over uit
    De output is 11 cijfers en ik sla er maar 10 op, het is dus een iets wat ik over het hoofd gezien heb.

Hi,

Als eerst wil ik melden dat dit onderwerp met toestemming van Willem is geplaatst, hiervoor hoeven dus geen vragen te komen.
    Ik ga een forum van de hand doen die ik sinds 2010 in beheer heb gehad, hier heb ik geen tijd meer voor en zoek dus iemand die hem wil overnemen.

Wat wordt geleverd?
    De code uiteraard en met de volledige database aan informatie.
    Wm*point heeft momenteel 500+ account's in de database staan welke allemaal actief zijn.
    We hebben op IP gebied gemeten dat er meer dan 25.000 bezoekers zijn geweest, hiervan komen dagelijks bijna 1.000 terug.
    Gebruikers die inloggen zijn op 24 uur ongeveer 10 a 15, hier kan dus wel iets mee gedaan worden indien er motivatie voor is.
    Wm*point heeft een Pagerank 1, deze kan gecontroleerd worden op http://www.prchecker.info
    Ook wordt er een twitter account geleverd welke de naam @wm*point heeft, we hebben 291 volgers erop momenteel.

Welke domeinen zitten erbij?

• wm*point.be
    • wm*point.eu
    • wm*point.nl
    • wm*point.net
    • wm*point.info
    • wm*point.org

Hosting is een mogelijkheid, hiervoor kunnen duidelijke afspraken gemaakt worden tussen de koper en mij.
    De domeinen dienen verhuist te worden en binnen max. 1 week op eigen naam gezet worden.

Richtprijs is ongeveer € 250, alles eronder wordt dus niet geaccepteerd, bieden kan enkel via een e-mail bericht naar: [email protected]
    Ik zal in de loop van deze week alle boden noteren en vermelden wat het hoogste bod is als er een bieding is.
    De betaling zal worden gedaan door middel van een factuur, hou er dus rekening mee dat ik wat gegevens nodig heb welke uiteraard niet openbaar komen.
    Statistieken zijn enkel opvraagbaar via de opgegeven e-mail, die zal ik niet openbaar gaan plaatsen.

Voel jij je geroepen, neem dan contact op.

(Wm*point) is hier gecensureerd, door verleden van een aantal oud leden is dat het gevolg geweest.

Oke als ik zo duidelijk moet worden:

1. De slider afbeeldingen zijn uitgerekt, is totaal niet mooi.
    2. Verhouding header is echt niet mooi, snap de logica daar ook niet van..
    3. Footer idem dito, ook daar snap ik de logica niet van..
    4. Menu is totaal niet netjes, vind ik niet bij de content passen.
    5. De meta (robots "all") doet helemaal niks, onderzoek gedaan ? http://www.robotstxt.org/meta.html
    6. De taal "Netherlands" bestaat niet, hiervoor gebruik je of "Dutch" of gewoon "Nederlands".
    7. Je header zegt (10 jarig bestaan), bij SIDN zegt hij 2007-12-06..
    8. Om nog maar even over je overige Engelse termen te zwijgen.

Zoals eerder aangegeven, zorg eerst dat je website in orde is voordat je zoiets laat zien, want dan kan je negativiteit verwachten...

eeyk
    Stoer hoor maar geef hem geen ongelijk, ziet er in mijn ogen ook niet uit, vind het totaal niet aanspreken...
    Dat je bezoekers 50.000+ heeft maak je mij ook niet jaloers mee, vind ik niet echt boeiend namelijk..

Beste,

Om de domeinen in mijn lijst op te ruimen doe ik er een hoop weg voor maar €1,00
    Hieronder de lijst, een bod is direct de buynow op het domein, alle domeinen zijn bij TransIP ondergebracht.
    Indien verhuizen zijn de kosten voor de koper, verplichte houder wijziging binnen 1 week voldoen.
    Betaling kan op elke mogelijke wijze gedaan worden, de koper beslist hier dus zelf in.

1. droom*hosting.nl
    2. vendetta*game.com (let op tot 3 Februari geldig!)
    3. web*sources.nl

Domein nummer 2 mag voor niks weg, degene die hem wil hebben mag een PM sturen naar me.
    Andere 2 domeinen zijn geannuleerd vanwege project die collega erop wil doen, Ecliipsee reageerde niet meer op laatste bericht.2 domeinen verkocht aan Reza, nog 1 domeinen beschikbaar.

Goodluck!

Is je ventilator niet verstopt, heb dat ook wel eens mee gemaakt toen zat er een stukje draad tussen en dan kan hij niet koelen.
    Piepen kan ik alleen niet verklaren, heb dat zelf nooit gehad, misschien waarschuwing dat je vin niet kan koelen..

Hoe weet hij of iets fout is of dat het goed gescript is?
    Beter als hij bijvoorbeeld een boek koopt en het zo leert dan een crime source welke verouderd is

Controleren en nazoeken waarvan je dus ook weer leert, zo heb ik het ook geleerd.
    Niet alles kan je vanuit een boek of school leren, sommige dingen moet je echt opzoeken.