http://www.nu.nl/internet/3013…roblemen-ddos-aanval.html
Probleem is al opgelost gisteravond om 23:00, dus dit is niet actueel nieuws ?
http://www.nu.nl/internet/3013…roblemen-ddos-aanval.html
Probleem is al opgelost gisteravond om 23:00, dus dit is niet actueel nieuws ?
Zou mezelf meer richten op gevonden zoek termen op het domeinnaam, korte domeinen worden vaak makkelijker onthouden dan lange domeinnamen.
Dat is toch geen excuus om neppe reviews op je website te plaatsen?
Hij kan toch ook voorbeeld geven hoe het eruit ziet wanneer er een review is, geef hem liever bruikbare commentaar dan zeurende commentaar.....
@TS
Persoonlijk zou ik de winkelwagen actueel laten zien, bijvoorbeeld rechts in je menu.
Vermeld verder even dat alle getoonde prijzen incl. 21% btw is, is nu onduidelijk namelijk.
Meestal besteld iemand vanaf zijn geregistreerde adres maar kan hem ook laten bezorgen op een ander adres, maak ik zelf veel gebruik van namelijk.
Succes!
Geachte,
Voor een nieuwe design ben ik opzoek naar iemand die een ontwerp kan omzetten naar HTML/CSS.
Hierbij zijn er een aantal wijzigingen die gedaan moeten worden maar die worden op voorhand geleverd zodat het werk alleen omzetten is.
Het ontwerp hoeft hierbij overigens niet Responsive te zijn, het is alleen voor pc/browser bedoelt.
Voorbeeld van het ontwerp is: http://themeforest.net/theme_p…ore-creative-psd-template
Graag ontvang ik per PM een aantal offertes voor het omzetten van al deze pagina's.
De meest scherpe aanbod zal de opdracht krijgen, graag ontvang ik wel enkele voorbeelden van werk.
(Staat op meerdere fora's)
Beste aanbieding momenteel:
- Maikel van Ouden / Sitedeals / (€150,00 excl. BTW)
Alvast bedankt!
Crimeclub is illegaal, er gaan versies rond maar die mag je niet gebruiken.
Minpunt, dit is een keiharde RIP van kenny uit southpark.
Ben ik niet met je eens, een ninja ziet er normaal gesproken ook zo uit (zwart pak?) dus waarom is dit een keiharde RIP van southpark??
serialize & unserialize lijkt mij de beste oplossing voor je vraag.
Dan kan je met een foreach loop de unserialized data scheiden.
Klopt mag gesloten worden, Luc is een betrouwbaar persoon en zou zeker niet twijfelen om nogmaals zaken te doen.
Is een referentie wel waard, staat echter niet actief op je profiel.
Verkocht
Hi,
Ik heb 2 domeinen van Zeeshan gehad omdat hij er niks meer mee aan het doen was, ik kreeg ze als bedankje.
Zelf ben ik me server aan het opruimen omdat ik binnenkort ga verhuizen van VPS welke compleet schoon moet blijven.
Ik heb dus geen tijd om allemaal projecten weer de lucht in te gooien en zet ze daarom in de verkoop.
Registar:
TransIP, interne push is mogelijk.
Geldig tot:
Beide zijn geldig tot 17 December 2013 (bijna compleet jaar dus).
Statistieken (.net):
http://www.imgdumper.nl/upload…/50fe756ba7cb0-mysqli.png
Betaling via:
Overschrijven | Paypal
Overige informatie:
Layout is een gratis Wordpress theme, hier draait ook wordpress achter, inkomsten is heel mager omdat ik er geen tijd ingestoken heb.
Bieden is voor de complete set, ik ga ze niet los verkopen namelijk.
Bieden vanaf:
€ 1,00
Opbieden met:
€ 1,00
Buynow:
€ 15,00
Wordt op meerdere fora's aangeboden.
Veiling eindigt 48 uur na laatst ontvangen bod.
Veiling: Ja
Opbieden met: € 1,-
Buy-now: € 30,-
Veiling eindigt: 48 uur na laatste bod
Domein is geregistreerd bij: TransIP BV (gratis interne push mogelijk)
Hosting is inbegrepen? Nee
Inkomsten: Geen
Aantal bezoekers: Onbekend
Reden van de verkoop:
Domein is aangeschaft via een veiling om er een idee op te starten, helaas heb ik hier geen tijd voor dus bied ik hem aan.
Betaling:
Betaling zal op ieder mogelijke manier mogelijk.
Let op: Staat op meerdere fora's.
Probeer dan eens te debuggen wat er fout gaat, want op deze manier moet iedereen gokken
spy
Heb je ook alle controllers mee gerekend ? Ik denk namelijk dat hij voor alles makkelijk €160 a €170 kan vragen.....
bramieboy100
Je moet het hem niet moeilijker maken dan het is, hij hoeft alleen de $irtlo code te wijzigen voor de rest kan je de API bestanden gewoon toevoegen en voorbeelden overnemen.
Er is dus helemaal niet veel denkwerk nodig aangezien je alles voorgeschoteld krijgt, de OOP gedeelte is alleen de verwerking waar hij verder niets hoeft te wijzigen om het werkend te maken.
rickvbeek
Domein kan meerwaarde krijgen als de website informatie of inkomsten heeft, maar een domein alleen zal inderdaad niet veel opleveren aangezien ze zelf ook nog een website moeten maken.
@crimecrime
Sorry Tcbhome was iets sneller met reageren volgende keer beter!
Is je layout code, als je ingelogd bent volg je deze weg:
- Tab "Mijn account"
- Linkermenu optie "Subaccounts/layouts"
Daar staat als ik me niet vergis de juiste code voor je belsysteem om alles op jou account te krijgen.
Wil je interne push, zoja even je gebruikersnaam, anders pm ik je de verhuis code.
Hi,
Omdat ik niet van plan ben een domein te verlengen wil ik hem aan jullie aanbieden voor niks.
Degene die het eerst vraagt krijg de verhuiscode of een TransIP Interne push!
Domein: http://www.vendettagame.com
Geldig tot: 03-02-2013