Tieske
Die heb ik ook toegevoegd, meer is welkom!
Posts by WHMCSAddons
-
-
-
Hij wil toch product met prijs info in de resultaten krijgen, er is een SEO manier om die daar te krijgen dus mijn link is niet verkeerd?
-
Victor
Bedankt voor je oplettendheid, ik zal dit morgen direct even aanpassen! -
Cas
Is een soort gelijk maar dan zonder Adwords, weet echt wel waar ik het over heb?
ICTs lijkt me nou niet echt de plek voor Adwords aangezien hier meer bij komt kijken dan 1 link met info. -
Hi,
Enige tijd geleden ben ik samen met iemand een project begonnen welke in SEO zeer goed scoort.
Het project is momenteel nog geen half jaar online en we hebben inmiddels een Pagerank 2 van Google.Het toevoegen van links vinden wij hierbij nog steeds belangrijk, het idee is om alles volledig op te vullen.
Momenteel is elk eerste domein nog steeds gratis om toe te voegen, voor een extra domein vragen wij een kleine bijdrage.
Heb je een domein die je iets beter wilt promoten waardoor je makkelijker gevonden kan worden door bezoekers?
Wil je hier ook van profiteren klik dan op Gratis aanmelden en plaats je link binnen de directory.
Ook zijn er 2 opties mogelijk waarbij je nog beter in beeld kan staan binnen de directory, dit is allemaal met je persoonlijke account te zien.Succes!
-
-
Pardon? Waar zie je dat ik mijn commentaar op een niet normale manier uit? Even rustig Fils, je maakt me bijna aan het lachen.
Bijna is nog steeds niet helemaal, maar volgens mij ben jij de gene (mijn excuus als ik me vergis) die op elk ontwerp voor een maffia spel zegt "Lijkt op streetmaffia" een keer vermelden is leuk 10x vermelden wordt een herhaling en herhaling is overbodig.
Roep je team van streetmaffia dan bij elkaar en doe er dan wat tegen, met een reactie elke keer ga je niet ver komen namelijk. -
Tim
Geen zin om elke dag 2 updates te draaien, Packard Bell stuurt me een CD waar alles op staat.bramieboy100
Zover was ik nog welalleen het model van deze kast staat niet meer in hun lijst dus wordt lastig zoeken als het er niet meer is
@All
Heb al contact gehad met Packard Bell ze zouden mij een CD/DVD toesturen met betreffende drivers, topic mag dus op slot. -
Windows maakt gebruik van ISAPI als ik me niet vergis, is bijna hetzelfde, ken die code zelf niet uit me hoofd.
-
Hi,
Voor een klant ben ik zijn pc opnieuw aan het installeren aangezien deze behoorlijk traag was en hij een schone installatie wilde hebben.
Nu gaat hier XP Home op (vorige topic vraag over geweest) dit is inmiddels allemaal al gelukt, bleek een kapotte SATA kabel te zijn.Nu sta ik met het probleem dat de drivers op de website niet meer te vinden zijn, blijkbaar had het een soort van recovery.
De klant kwam pas later met alle cd's dus had geen andere optie in de tussentijd, hierdoor is een soort van recovery verloren gegaan.
Is er een mogelijkheid dat ik die drivers als nog ergens vandaan kan halen, want Google levert mij niet echt veel resultaat op.Merk: Packard Bell iXtreme Gold 5105
Alvast bedankt.
-
De letters zijn bijna onleesbaar.
-
Het lijkt wel iets té veel op StreetMaffia.
Volgens mij lijkt alles op StreetMaffia, lijkt StreetMaffia niet ergens op ??
Laat die mensen lekker met rust, de licentie is zo overgenomen alleen de achtergrond is gewijzigd dus uit je commentaar even op een normale manier?@TS
Ik stoor me nog steeds aan de inputs en de buttons, maar dit komt hopelijk wel goed wanneer je hem omzet, succes! -
Het zijn allemaal teksten voor met info, hoe u uw site beter kan maken voor google. Hoe u meer bezoekers kan verkrijgen enz.
Het is hoe is zelf de teksten dan uitvoert in realiteit.
Nederalnd 6,11,
belgie 5.8Ehm als je documenten ook zo zijn hoef ik ze niet te hebben, en is er garantie tot succes of is dit allemaal verkoop praat?
-
Vind de login inputs niet helemaal netjes gelukt, ze zijn erg klein in mijn ogen.
Ben ook niet helemaal weg van de buttons, maar dat kan een persoonlijke mening zijn. -
Mening: Vindt de achtergrond persoonlijk nu een rommeltje geworden, het is te licht tegenover de content.
Prijs per licentie: n.v.t.
Zou ik hem direct kopen voor dat prijs: Nee
Evt. toevoeging: Zoals eerder aangegeven niet elke afbeelding op Google mag je zomaar overnemen, er zitten nog steeds rechten aan verbonden. -
Als ze erin willen komen ze er hoe dan ook toch wel in..
Beter monitor je de boel 24/7 dan is hun kans een stuk kleiner. -
Starohosting
Undefined variable: text_error" betekend niet dat het een functie is maar een variable.... -
Praatjes vullen geen gaatjes, waar zijn de desbetreffende demo's?
-
Dennii
Thnx ga dat even proberen!