Statistieken bewijs van Google Analytics?
De server statistieken zijn over het algemeen onbetrouwbaar aangezien die niet kloppen.
Posts by WHMCSAddons
-
-
-
Als in hun licentie overeenkomst staat mag dit ja, maar dan ben je direct jou recht kwijt.
Beste is als je hun even informeert hierover aangezien hun dit denk ook moeten bijhouden. -
Als je DirectAdmin hebt kan je dit ook via de "File editor" vinden, dan hoef je de console niet in.
Maar ben het met L.Groot eens, vind de nano makkelijker werken dan de vi/vim...Opslaan is overigens:
- CTRL + V << Next page (scheelt je pijltje naar beneden werk, altijd handig)
- CTRL + X << Save
- CTRL + Y << Yes
- CTRL + N << NoMaar dat had je denk ik wel door onderhand..
-
Cas
Aanschaffen klopt maar het implementeren ben ik niet met je eens, het is niet een van de makkelijkste klussen als je dit via de bank doet. -
Lijkt de Gang-wars source wel zo, deze is op de oudere versie van Camorra gemaakt was een soort cloon met dezelfde opties.
-
Wacht even, dus hij wil met een spel waar Nintendo geen toestemming voor geeft jou aanklagen??
Zou er niet teveel van verwachten, grote praatjes tegenwoordig is meer om jou af te schrikken, hij heeft zelf niet eens toestemming om het te gebruiken.... -
Niet? Ik ga mijn gebruikers niet lastig vallen met e-mails, alle login gegevens zijn met e-mailadres, wachtwoord vergeten is ook op E-mailadres dus waar heb ik die dan zelf voor nodig?
-
Victor
Onthoud dat E-mail stelen een winst voor hun is, ze verkopen die mails gewoon aan spammers dus dan is er nog een doel, encrypted hebben ze er niks aan aangezien ze dan een hele database aan e-mails moeten bruteforcen. -
Victor
Mwa er zijn wel genoeg manieren om dit te doen, de vraag is alleen of dat wel interessant is aangezien hier wel tijd en onderzoek in zit wil je echt veilig zijn, zonder SSL is namelijk ook onveilig.
Maar jou manier is wel een goede, ik sla persoonlijke gegevens welke voor inlog gebruikt worden nooit plat op (email/username/password). -
Victor
Daarom is de SALT dus ook belangrijk, aan een hash met een mega SALT hebben ze nog niks, dan zijn alle gegevens encrypted en moeten ze eerst je bestanden moeten hebben om uit te vogelen waar het zit. -
N. Vermeiren
Geef ik je wel gelijk in, je kan op voorhand al uitrekenen hoeveel tijd iets kost en daaruit had je 100% kunnen weten dat dit geen € 50,00 MITS!! het hier om particulier gaat.
Bedrijven rekenen dit meestal als standaard uur tarief, ik was ook voor een doodsimpel iets € 25,00 kwijt maar om er zelf 3 uur in te steken kost mij teveel tijd en geld, dan vergeef ik liever een klein deel van mijn uurloon zodat het sneller opgelost is en mij dus ook geld bespaard.Zoals Tim ook vermeld, controleer voortaan de referenties op de profielen hier, als er niks staat is het een gok die je moet nemen maar dan nog kan je eerst laten informeren.
-
Je host file aanpassen bedoel je ?
Zo ja: c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Let wel op dat kladblok als administrator uitgevoerd moet worden anders kan je hem niet bewerken.
Citaat# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host -
tcbhome
Heb denk al een vermoeden wie dit is, heeft in het verleden ook dit soort zaken gepleegd doe je helaas niks aan.
Toch zou ik je aanraden in het vervolg even goed te informeren bij verschillende mensen zodat je niet afhankelijk bent van 1 prijs.Ik weet zeker dat iemand dit voor een euro paypal had gemaakt of iets dergelijks, meeste gevallen zelfs gratis aangezien dit niks voorstelt.
Spijtig om te zeggen maar laat dit een hele goeie les voor je zijn dat je niet op 1 persoon moet vertrouwen, ALTIJD informeren bij meerdere personen!
-
Heb je voor 10 regels code 50 euro betaald?
-
Moet je tellen hoever de while loop is, hiervoor zet je een $count = 0; buiten je while loop.
Vervolgens ga je in de while loop de telling optellen, $count++; hierdoor kan je aantal loops tellen.if ($count == 5) {
//while is bij de 5e loop
} -
rickvbeek
Dat is gewoon een stunt om personen aan te trekken die geen kleine lettertjes lezen.
Opzicht niet verkeerd want op die manier krijg je wel klanten. -
Oké sorry....gaf alleen suggestie maar oké....
Maken de boxen een ruizen't geluid of iets in die richting? (meestal teken opgeblazen)
Ook kan je dit programma nog proberen om te zien of ze betere drivers hebben. DriverMax
-
Geluid wordt soms ook onderscheiden, kijk eens bij het icoontje rechts onderin en klik op "Mixer" kijk of al die waardes hoog staan.
Meestal worden die na een herinstallatie veranderd en staat de een hoog en de ander weer laag. -
TransIP zijn ze slechts 3,99 tijdens registratie en daarna 7,49..
Voordeel van TransIP vind ik persoonlijk dat ze razendsnel geregistreerd zijn en je volledig beheer hebt over het domein.Versio vertrouw ik voor geen meter.
Die heeft in het verleden iets teveel stokjes laten vallen waarbij het vertrouwen weggevallen is...WJ Solutions heb ik in de opstart jaren geholpen.
Willem staat je altijd persoonlijk te woord en zoekt naar een geschikte oplossing, ik heb dus goeie ervaringen met Willem zelf.