Je wordt al sinds internet bestaat gevolgd, dus wat is het probleem van de cookies, zoals Koen zegt ga eens serieuze zaken doen in plaats van continu internet lastig vallen.
Posts by WHMCSAddons
-
-
Hi,
Ik ben bezig met een weblog die een pagina navigatie heeft, enkel wil ik iets wijzigen maar even geen idee waar dit precies zit.
Ik heb de volgende url: weblog/page/2/
Deze wil ik graag veranderen in : weblog/pagina/2/
Kan alleen niet veel informatie hierover vinden, via de permalink heeft geen zin want die maakt hem juist zo, zijn er bepaalde functies die ik kan vinden hiervoor ?
CitaatOplossing gevonden, via de functie "paginate_links" kan je een format aangeven welke de url herschrijft.
-
Ik geef mezelf een 10, heb geen mensen boven me dus ik bepaal zelf wat er gedaan wordt
-
thjeu
Niet alleen lijn 13, waren wel wat meerdere dingen verkeerd dan alleen die ene lijn. -
Dennii is het nu wel gelukt, waren wat kleine CSS wijzigingen wellicht kan Dennii ze even toewijzen voor ze het topic sluiten
Heb hem via PB geholpen aangezien dit iets sneller voor mij werkte.
-
Heb je best kans van, als de server slecht is afgesteld kan je met codes de server overnemen, maar dan moet de server wel slecht zijn afgesteld herhaal ik.
-
Heb je een voorbeeld van hoe het er nu uitziet ?
-
Haal de line-height eens hieraf:
#dropdownmenu ul li a {width:112px; line-height: 31px; padding: 0 10px; color: #fff; text-shadow: 1px 0px 0 #000; float: left; text-decoration:none; }
Krijg het idee dat hij daarom die ruimte geeft.
-
Als je daarvoor een KvK wilt aanschaffen raad ik je dit af te doen.
-
Webhosting is verplicht te nemen ?
-
Is dit China import ?
-
Maxsz
http://www.belastingdienst.nl/…leineondernemersregeling/Citaat3 voorwaarden
U bent een natuurlijke persoon of een combinatie van natuurlijke personen, zoals een eenmanszaak, een maatschap, een vennootschap onder firma.
U moet na aftrek van de voorbelasting minder dan € 1.883 btw betalen in een jaar.
U voldoet aan uw administratieve verplichtingen voor de btw.
De kleineondernemersregeling geldt niet voor rechtspersonen zoals een bv, stichting of vereniging. De regeling geldt daarom ook niet als één van de maten in een maatschap een rechtspersoon is. Verder krijgt u geen belastingvermindering vanwege de kleineondernemersregeling in een aantal specifieke situaties. -
Overleg eerst met je ouders wat je precies van plan bent en hoe je dit wilt aanpakken, ze zijn namelijk de eindverantwoording van jou als er iets gebeurd.
-
Net mijn idee, als jij een bedrijf wilt opstarten moet je toch weten waar je aan begint....
Wat vinden je ouders hier eigenlijk van? -
1. Bedrijfsplan klaar leggen, je ouders zijn verantwoordelijk voor jou daden.
2. Een boekhouder zoeken die elk kwartaal je belasting verwerkt (zijn 4 kwartalen in het jaar).
3. Een zakelijke rekening openen (en als je slim bent geef de pas aan je ouders, zit veel verantwoording achter).Zijn nog wel een aantal punten, belangrijkste om te weten is dat je ouders verantwoordelijk zijn voor jou daden binnen je bedrijf.
Hou er dus rekening mee dat je niet alleen jezelf hiermee hebt maar ook andere mensen. -
Staan 3 datums in
2x 18-02
1x 28-02Curdate houd in de huidige datum, dus vandaar dat hij geen resultaat had voor die dag.
-
Maar je telefoon mag je wel gewoon volgen waar je bent en wat je allemaal doet?
Sommige mensen overdrijven serieus over hun privacy, ga dan in de rimboe wonen zonder technologie dan ben je denk wel veilig ? -
@Hamza-R
Als je zo op je privacy gesteld bent wat doe je dan op internet ? Je denkt toch serieus niet dat je hier anoniem aan het rond surfen bent ? -
Waarom niet gewoon met een inner join?
Neem aan dat de klant ten alle tijden moet bestaan als er een bestelling geplaatst is ? -
Thisguyisgone
Linkboer.nl ben ik nog reeds mee bezig, de website die de TS bedoelt is denk ik Linkadvertenties.nl deze heb ik samen met een klant opgezet.