Net op de S III van me moeder geprobeerd maar dit werkt niet.
Posts by WHMCSAddons
-
-
Citaat van Cas
Niet alles is gratis te downloaden. Deze is hoogstwaarschijnlijk door iemand gemaakt welke hem niet wil delen.
Helaas pindakaas.
Cas
Negatief dagje vandaag ?1. Hij spreekt in zijn bericht niet over een gratis download?
2. Hij weet niet eens of dit wel een pattern is dus wil informatie.Als je het antwoord niet weet waarom antwoord je dan ?
-
Er is een HTML table element met alle waardes (ook al zijn ze leeg) die html moet hij omzetten tot xls formaat.
-
Victor
Bijna wat ik zoek, het moet een table ID uitvoeren aangezien er standaard velden zijn voor mijn boekhouder die mijn facturatie systeem niet heeft.
Hiervoor heb ik dus een tabel gemaakt met standaard velden die hij accepteert, dus als hij dat ID kan exporteren is het voor mij in orde. -
Hi,
Voor de handigheid van me boekhouder ben ik met een systeem bezig waarbij hij gewoon alles kan zien in facturen en klanten.
Echter wil hij het in XLS formaat downloaden, alle gegevens staan dus gewoon in de database.Nu heb ik zitten spitten en kwam ik uit op PEAR die dit kan doen, maar vind dit erg omslachtig.
Iemand enig idee of dit simpeler kan ?
Opgelost:
Code<script type="text/javascript" src="http://code.jquery.com/jquery-1.9.1.min.js"></script> <script type="text/javascript"> $(document).ready(function(){ $('#export').click(function() { window.open('data:application/vnd.ms-excel,' +encodeURIComponent($('#xls_format').html())); e.preventDefault(); }); }); </script>
-
3 euro mits ik hem kan verhuizen.
-
Ja ik vind IE snel
Problemen mee?Geen problemen mee maar wel de humor van de dag
-
En vergeet de verlopen sessies niet te veranderen als de bezoeker er niet meer is blijft je wereldid in de database natuurlijk gewoon actief.
Dus bij uitloggen/sessie stop even de wereldid verwijderen is hij altijd up2date en kan je bezoekers laten springen naar werelden, tenzij ik dit verkeerd begrijp?Krijg het idee dat ik hem niet goed begrijp, is het tijdens inloggen of tijdens registreren al ?
-
K.Rens
Klinkt dan nog steeds niet makkelijk want dan moet je de bezoeker vinden via bijvoorbeeld indd mail, en de bezoeker moet java draaien die lek is, en je moet weten welke je kan misbruiken en hoe.Is dus een hele hoop en en en voor je uiteindelijk een pc kan overnemen.....
-
K.Rens
Geen last van hoor, ik kan met chrome juist razend snel browsen, Firefox daarin tegen is traag bij mij. -
Waarom maak je niet gewoon een extra veld met in welke wereld de bezoeker zit, en als er meer dan 50 op wereld 1 zit kan je die melding geven, is altijd up 2 date toch ?
-
Willem
Ik ga met je mee, retour afzender je hebt duidelijk nee gezegd dus gewoon terug sturen naar ze. -
Lijkt me erg overdreven, zo simpel zal het echt niet zijn om in iemand zijn modem te komen.
Daar komt ook bij dat als jij je NAS verkeerd instelt je zelf om de problemen vraagt..Als ik het zo begrijp tenminste...
-
Cas
Gillen is bekender dan bewijs tonen, als jij ervan overtuigd bent dat ze nep zijn bewijs dit dan maar kap met dit soort berichten want hier wordt niemand beter van. -
rickvbeek
Heeft chrome ook (F12), vindt die overzicht iets duidelijker en fijner werken dan die van Firefox -
IE staat bij mij uitgeschakeld, alleen zakelijk gebruik ik hem om websites te controleren, voor de rest focus ik me op Chrome..
Zakelijk:
- Chrome
- Firefox
- Maxthon
- Safari
- IE7,8,9 (F12) -
Ik blijf bij me mening €150 a €200
-
Wat is de doelgroep precies van de bezoekers ?
-
Server draait een goeie Spam mail dus ik heb nog niks ontvangen, ga wel even al mijn gegevens wijzigen uit voorzorg...
-
[offtopic]Krijgen we ooit nog positief nieuws?[/offtopic]
Java is gewoon de sjaak nou dat iedereen het gaat testen, controleer eerst heel goed wat je aan update uitbrengt want zo wil niemand het meer hebben...