Posts by WHMCSAddons

Is Let's encrypt goed?
    ben aan het twijfelen om het te installeren op mijn webservers?

Groetjes,
    Mitchell

Enigste nadeel is dat je het om de 90 dagen moet vernieuwen en er volgens mij geen verzekering op zit. Maar verder is het prima in orde en ondersteund.

UPDATE:
    PHP Versie & ionCube versie zijn niet meer vereist, deze wordt voor nu ondersteund.
    PHP liefst wel 5.4 of hoger zodat het testen op nieuwere PHP versie ondersteund wordt.
    Inmiddels heb ik voor servers met PHP 5.3.x een update doorgevoerd omdat die de __DIR__ niet ondersteund.

Goedemiddag,

Voor een nieuw ontwikkelde module zoek ik iemand die in het bezit is van een WHMCS licentie en een actief iDEAL profiel via Targetpay. Er is een iDEAL module gemaakt en zoek iemand waarbij het getest kan worden.

Wat zijn de vereiste:

• WHMCS v6.2.2 minimaal
    • Actief iDEAL account bij TargetPay

Vergoeding:
    Na het testen van de module krijg je een lifetime licentie sleutel, deze zal nooit vervallen maar je krijgt wel lifetime updates op de module.

Interesse:
    PM me de website en WHMCS versie waar het op getest zal worden, een output van PHP installatie is handig hierop kan ik zien wat er allemaal ingesteld staat.

Vrij duur als je het vergelijkt met Netflix die onbeperkt heeft voor die prijs. Ik denk dat ze daarmee maandelijkse kosten bedoelen, is er een bron aanwezig naar dit bericht ?

2% over 15 EUR is erg weinig... Dan zou je over 10 jaar pas aan 18 EUR zitten. ;)

Zeker waar maar nu al de tijd en moeite investeren in een niet te noemen bedrag is niet alleen zonde van je tijd maar het levert vaak ook niks op. Ik weet trouwens niet hoe zijn AV in elkaar zit en of die gedeponeerd is maar Starohosting kan over die 15 EUR ook nog kosten rekenen. Dan wordt 2% wel meer waard dan die 18 EUR. We hebben simpelweg geen informatie waar we iets mee kunnen, ik denk alleen dat je de moeite niet moet nemen voor nog geen 15 EUR en je verlies nemen. Dit maak ik zelf ook nog steeds mee, erg vervelend maar voor kleine bedragen niet de moeite waard.

Waarom hem niet open laten staan, wettelijke rente is per jaar 2% over het totaalbedrag. Pak het pas later op dan heb je iets om voor naar een incasso te gaan. Ik zou nu niet al teveel moeite nemen voor een bedrag van nog geen €15

Goedemorgen,

Omdat ik me portfolio wil gaan opruimen wil ik een aantal domeinen wegdoen waar ik voorlopig de tijd niet voor heb.

Domein(en):
    - Link*advertenties.nl (aangeboden via: Sitedeals.nl)
    - Dev*grid.nl
    - Huis*handel.nl
    - Mijn*buurtapp.nl

Huidige registrar:
    Alle domeinen zijn ondergebracht bij TransIP, gratis interne push mogelijk.
    Domeinen dienen na koop van eigenaar te worden veranderd, alle houder gegevens op eigen naam.

Prijs per domein:
    - Link*advertenties.nl (biedingen via: Sitedeals.nl)
    - Dev*grid.nl - € 10,00
    - Huis*handel.nl - € 15,00
    - Mijn*buurtapp.nl - € 10,00

Betalingswijze:
    Alle domeinen worden op factuur verkocht, biedingen zijn excl. 21% BTW.
    Overdragen van domein(en) gebeurd pas na ontvangst betaling.

Overige vragen:
    Voor overige vragen beantwoord ik ze graag in het forum.

Ik ben van mening dat dit soort mensen niet achter de tralies horen, natuurlijk hebben ze iets fout gedaan laten we dit niet vergeten. Maar waarom zou je ze niet de keuze geven om voor een bedrijf te gaan werken of een celstraf?

Celstraf zorgt er juist voor dat deze mensen onder de radar gaan werken, en hiermee maak je meer schade dan nodig is. Deze mensen hebben talent en daar moet je gebruik van maken, laat bedrijven deze mensen een kans bieden zich op het rechte pad te zetten.

Goedemiddag,

Voor een low-budget project zijn wij opzoek naar iemand die een ontwerp van ons in responsive design kan opleveren. Het mag in Bootstrap omdat dit geen mega budget project is zijn er ook niet veel eisen vanuit ons.

Bovenstaande is het ontwerp wat omgezet dient te worden, de effecten die zichtbaar zijn in het ontwerp dienen wel functioneel te worden aangeleverd. Voor overige vragen kan je het forum gebruiken, het ontwerp hebben wij volledige rechten over.

Wat verwachten wij:

• Responsive aangeleverd, bootstrap mag.
    • Betreft een single front-page, alle sub-pagina's doen we zelf.
    • Alle elementen die dienen te bewegen moeten dit ook in functionaliteit doen (sliders).
    • Goed onderhouden contact, we willen graag tussentijdse voorbeelden zien voor feedback.
    • Alle fonts moeten gebruikt worden die in het ontwerp zitten, deze worden in .ttf (Windows) aangeleverd.
    • Eerder werk zien, we willen de code kwaliteit graag nakijken of dit goed in elkaar zit voor uitbreidingen.

Indien er interesse hoor ik dit graag per pm, vermeld hierbij de prijs en voorbeelden van eerder geleverd werk.

Voorzien van iemand, bedankt voor alle berichten.

Ik weet niet wat je kennis op database gebied is maar bestaat deze rij wel ?

Wat is overigens de output van get_the_ID() als je deze uitvoert?
    Zie op een ander element dat je $post->ID gebruikt, wat hetzelfde moet geven.
    Loop je de items wel met $value->the_post(); zodat de functies in gebruik kunnen worden genomen ?

Goedenavond,

Ik ben bezig met een URL rewrite functie van WordPress maar deze lijkt nergens op te willen reageren. Ik heb geen idee wat er fout gaan en kan dit ook zo snel niet vinden.

Wat heb ik geprobeerd:

1. URL Flush via Instellingen => Permalinks.
    2. Bestand verwijderen, URL Flushen en alles opnieuw uitvoeren.

Voorbeeld van de code:
    Coole functie @K.Rens, github ondersteuning is erg makkelijk!

External Content gist.github.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Heeft iemand wellicht enig idee wat er hier fout is gegaan ?

Edit:
    Vreemd genoeg werkt het ineens weer, heeft denk met een cache te maken ik durf het niet te zeggen.

Ik denk dat Facebook meer dan voldoende verdient met de sociale netwerk site zelf. Achter whatsapp zat nooit een verdien model en dat is ook zo gebleven, zelfs na overname is de oude CEO nog steeds manager van die afdeling.

Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar bloggers die voor een PayPal vergoeding eens in de zoveel tijd een blogbericht kan schrijven voor een website van mij. De berichten gaan over Fraude, Oplichting, Phishing en meer.

Wat verwacht ik:

1. Correct Nederlands.
    2. 2 a 3 berichten per week ongeveer.
    3. Je bent bekend met Yoast SEO, de website is ingebouwd in WordPress.
    4. Berichten zijn internet gerelateerd, betreft dus online fraude, phishing enzovoort.
    5. Eigen geschreven berichten, mag vanuit Engels vertaald worden maar niet letterlijk overnemen.

Wat is de vergoeding:
    Afhankelijk hoe goed het gaat zullen de berichten blijven doorlopen, betalingen worden via Paypal voltooit nadat het bericht gecontroleerd is en online staat. Contract is mogelijk ter bescherming van beide partijen.

Verneem graag reacties via een privébericht met eventuele kosten en/of interesses.