Hahahaha ik ben stom bezig, als je op je view geen echo plaatst print hij natuurlijk ook niks...
Dom maar met Tim zijn oplossing schoot me ineens iets te binnen, bedankt
Hahahaha ik ben stom bezig, als je op je view geen echo plaatst print hij natuurlijk ook niks...
Dom maar met Tim zijn oplossing schoot me ineens iets te binnen, bedankt
Hi,
Ben bezig met een stukje login voor een CMS die ik aan het bouwen ben, echter stuit ik op een probleem bij inloggen.
Hieronder de code wat er mis gaat:
/** Account user login, email and password **/
public function userLogin($email, $password)
{
/** Run query with given information **/
if($stmt = $this->pdo->prepare("SELECT ID FROM Accounts WHERE Email = :email AND Password = :password"))
{
$passwd = hash("SHA512", SALT . $password . PEPPER);
$stmt->execute(
array(
':email' => $email,
':password' => $passwd
)
);
/** Check for rows on given information **/
if($stmt->rowCount())
{
/** Run update with given information **/
if($update = $this->pdo->prepare("UPDATE Accounts SET Session = :session WHERE ID = :id"))
{
$fetch = $update->fetch(PDO::FETCH_ASSOC); //Fetch data in Array
$random = hash("SHA512", SALT . md5(uniqid().time()) . PEPPER); //Encryption over account session
$update->execute(
array(
':session' => $random,
':id' => $fetch["ID"]
)
);
/** Generate new session for user **/
$_SESSION["Account"] = $random;
}
else {
/** Error updating query **/
$message = "Er ging iets fout tijdens het uitvoeren, Foutcode: #001";
}
}
else {
/** No rows found on the given information **/
$message = "Account en/of informatie niet gevonden.";
}
}
else {
/** Error running query **/
$message = "Er ging iets fout tijdens het uitvoeren, Foutcode: #001";
}
return $message;
}
Toon Meer
Krijg geen waardes terug en een var_dump levert ook niet veel nuttigs op, iemand een idee?
Geen last van, gister al geupdate...
Persoon heeft iDEAL betalingen ontvangen, in hun disclaimer staat duidelijk dat zonder geldig KvK (bedrijfs) gegevens hiervan geen uitbetalingen wordt gedaan.
Dit betekend dus dat Mollie het recht heeft deze betalingen vast te houden tot hij een oplossing hiervoor heeft.
1. Kloppen alle gegevens die je ingevoerd hebt, t.n.v., rekeningnummer, adres etc. etc.?
2. Heb je contact opgenomen met Mollie waarom het fout gaat, ze hebben een telefoonnummer dan wordt je direct geholpen.
@Ferhat
Het maandelijks is niet meer zo, je kan nu ook elke werkdag een betaling laten doen indien je € 25,00 of meer hebt.
Als je normaal ABN zou typen zou ik het nog begrijpen, dan heb ik het niet eens over de komma's e.d. "ale","gwn" ??
http://www.makeuseof.com/tag/3…ves-to-microsoft-outlook/
Dit programma draai ik zelf ook zonder problemen en is een prima alternatief: http://www.zimbra.com/products/desktop.html
zijn ook opties, verder zoeken via Google is zo moeilijk nog niet...
Je moet even met toetsen spelen, weet niet meer welke dit waren maar dan kan je de username zelf invullen en dan log je in op "Administrator" die heeft normaal gesproken geen wachtwoord.
Via die weg kan je het wachtwoord van je user account verwijderen en hopla je zit erin
Mijn fout dan heb ik het verkeerd begrepen, de API die jij bedoelt is volgens mij: https://developers.google.com/…evguides/reporting/?hl=nl
Volledige API code in PHP vind je hier: https://code.google.com/p/goog…ent-0.6.1.tar.gz&can=2&q=
Je krijgt als het goed is een account code, de rest daarvan is standaard, dus als je alleen de account code laat toevoegen moet dit direct werken.
Heb je soort gelijke programma's als de Microsoft Office, is misschien niet net zo mooi maar kan uiteindelijk hetzelfde
[off]
http://www.anonware.net/index.php?page=resolver
Is een online gratis tool dus dat kost niks....
[/off]
@TS
Krijg je ook rechten om jou licentie weer eenmalig te verkopen of zit je er echt aan vast ?
K.Rens
Klopt daar was geloof ik de versie 1.0.9i voor uitgekomen, ik heb dat probleem ook wel eens gehad.
Verder kon ik geen gebruik maken van Google Fonts omdat dit een font betreft die daar niet bij stond, normaal gesproken gebruik ik dit wel namelijk.
thjeu
Ja en nee, de cufon deed zijn werk wel echter had ik een foutje gemaakt welke andere browsers niet zien.
Ik had een class die stond een paar regels hoger, maar de h2 zelf werd later ook nog eens omgezet en blijkbaar pakt IE dan die style op en negeert hij alle voorgaande.
Erg lastig zoeken als je het mij vraagt maar ik ben er uiteindelijk toch achter gekomen door te gaan debuggen.
@Alle
Het was al opgelost, alleen stelt Tim voor om het topic open te houden voor meer suggesties wat uiteraard begrijpelijk is.
Waar ging het mis?
Ik 2x dezelfde class op de h2 waardoor IE niet meer zag welke nou waar bij hoorde, dit heb ik opgelost door IE te laten weten welke waar bij hoort.
Was dus simpelweg een fout van mezelf, het was alleen even zoeken naar een spelt in een hooiberg omdat alleen IE hierin een fout gaf.
Staat in de header na de css
Cas
Werkt niet..
Hi,
Voor een klant is er een website ontwikkeld welke volledig en goed naar wens werkt, echter is in IE wat mis met de Cufon, bijlage zie je de screens.
Iemand enig idee waarom IE het weer zoals gewoonlijk anders behandelt en of hier een goeie oplossing voor is?
Gaat om de titels, in IE is de font-size vele malen kleiner dan overige browsers.
Opgelost:
CitaatOmdat in de code later de cufon ineens geen font-size had moest ik dit aangeven in de javascript.
Nu deze font-size gezet is zie ik geen problemen meer, toch blijf ik Internet Explorer haten
Ecliipsee
Geen probleem kan me voorstellen dat je het raar vind als er niet veel info gegeven wordt
Topic mag trouwens op slot, ik heb iemand van Citroen Media gevonden via TBForum die me een goed aanbod gedaan heeft.
Ecliipsee
Omdat ik het op factuur wil hebben, particulieren kunnen dit niet bieden zit ook met me administratie wanneer dit gedaan wordt.
Ecliipsee
Sorry maar ben echt opzoek naar een bedrijf, dit in verband met de betaling die gedaan wordt.
Voor me eigen website ben ik opzoek naar iemand die voor mij tekst kan schrijven op verschillende onderdelen.
Onderdelen waar het om gaat is:
- Wordpress CMS
- Webhosting service
- Webdevelopment
- Webdesign
- Marketing service
- SEO service
Voor deze onderdelen heb ik een tekst schrijver nodig, ik heb geen idee wat dit soort mensen normaal gesproken kosten dus budget is bespreekbaar.
Het gaat om een soort inleiding tekst waarbij de bezoeker niet een lap tekst hoeft te lezen maar met een simpele inleiding direct geïnformeerd is.
Voorkeur gaat uit naar bedrijven met zichtbare ervaring, liever geen particulieren in verband met betaling die gedaan wordt.
Graag prijs vermeldingen via een privé bericht, indien ik hier iets mis kan dit aangevuld worden.