Wat voor uitleg zoek je zwpgangster ?
@TS
Ik denk dat zoiets niet gratis gemaakt zal worden voor je, je kan in combinatie zelf iets ontwikkelen.
Kalenders zijn meestal gratis plugins die over heel internet verspreid zijn.
Wat voor uitleg zoek je zwpgangster ?
@TS
Ik denk dat zoiets niet gratis gemaakt zal worden voor je, je kan in combinatie zelf iets ontwikkelen.
Kalenders zijn meestal gratis plugins die over heel internet verspreid zijn.
En als je met HTML5 werkt moet je wel met php5 werken.
Hoezo MOET ? kan gewoon programmeren met HTML5 hoor niks speciaals aan..
Waarom lees je niks?
Niet om het een of ander maar je zet jezelf behoorlijk voor schut momenteel, leer eerst eens wat die functie kan en doet.
hahaha wel geniaal bedacht als je het mij vraagt :p
CorleoneGame
Wat K.Rens over Rkhunter zegt klopt hoor, het is een super tooltje om te zien of er exploits in je server gegooid zijn, dan kan je dit allemaal zien namelijk.
Hoeveel heb je precies nodig ?
Bod van 10 euro hier
Volgens mij niet, wat ik eruit begrijp is dat ze bedoelen dat jij de content bijvult en onderhoud en niet je bezoekers.
Als ik het niet verkeerd lees mag jou idee dus niet op hun hosting, aangezien jij een File-sharing-commmunity maakt.
1. Je kan een losse pagina maken, hierbij geef je een template name.
http://codex.wordpress.org/Pages
2. Je kan dit gewoon in de editor als HTML gooien, dan verwerkt de pagina je HTML/CSS.
Of begrijp ik je verkeerd?
1. Je gebruikt variable in je functie die binnen je functie niet verwerkt worden.
2. Zoals Victor vermeld gebruik je totaal geen nette foutafhandeling.
3. Waarom include je iets binnen een function, dit is overbodig.
Kan nog wel even doorgaan maar het lijkt me verstandiger als je eerst goed PHP Basis gaat leren voor je dit soort dingen gaat maken.
Nginx, Apache heeft namelijk een fout waarbij je met zware websites als Wordpress/Joomla/Prestashop met 10 Seconden F5 down kan krijgen.
Apache handelt het niet perfect af, is blijkbaar een bug die tot op heden nog niet opgelost is, Nginx daarin tegen werkt perfect en houd je server up bij veel requests.
ditismenno
Hoeveel kennis heb jij in programmeren, want dit lijkt helemaal nergens op....
/** Controleer eerst of de GET wel uitgevoerd wordt. **/
if(isset($_GET["action"]))
{
/** YAY we hebben een GET actie. **/
if($_GET["action"] == "changesitename")
{
/** YAY de GET actie had een 'changesitename' **/
echo 'Uitvoeren!';
}
else {
/** Onbekende GET actie. **/
echo 'GET actie is onbekend.';
}
}
else {
/** Er is helemaal geen GET actie! **/
echo 'Er is geen GET actie uitgevoerd!';
}
Toon Meer
Doe eerst eens onderzoek voordat je voor elke vraag een nieuw onderwerp opent.
Heb je wel een idee waar je mee bezig bent momenteel, krijg namelijk het idee dat je maar wat aan het gokken bent ?
Tutorial over gebruik MySQLi
- http://www.phphulp.nl/php/tuto…-mysq/533/inleiding/1356/
Lees bovenstaande eens rustig door, wellicht begin je het dan te begrijpen, want wat je nu doet is gokken naar een oplossing en dat is in mijn optiek sowieso al een fout die je maakt in programmeren.
Zou er als bedrijf niet om staan springen alles uit te zetten zonder toestemming van klanten, leuk initiatief natuurlijk maar niet iedereen waardeert het offline halen van zijn/haar website.
Als ik persoonlijk klant had geweest had ik het er bijvoorbeeld niet mee eens geweest maar daar kan je nog weinig mee inbrengen ?
TransIP heeft dit standaard op al haar domeinnamen, nooit geweten dat het daarvoor was...
Persoonlijk ben ik ook voor de licentie verkoop, er zijn al meerdere keren sources verkocht hier die vrijgegeven waren maar waar wat aanpassingen in zaten.
Betekend niet dat het recht over die source per direct van jou is, er zit nog altijd gratis code achter waar ze geld voor vragen.
Betreft die backlink deleten ze 100%, jij kan dat allemaal nooit bijhouden.
Ga mee met het licentie idee en dan voor € 10,00 a € 25,00 per licentie dan heb jij er nog grip op wie er recht op heeft.
Ik doe ook niet mee, moet ik dat hele uur gaan doen dan verveel me de pest pleuris zonder tv/pc/etc.
CSF & APF, is een slecht idee, dat zijn 2 firewall's je kan er beter een verwijderen en raad je aan APF te verwijderen.