????????????????????????????????????????????????????????????
Meer kan ik er niet van maken, neem even de tijd voor je onderwerp waar je naar opzoek bent en wat je ervan verwacht.
????????????????????????????????????????????????????????????
Meer kan ik er niet van maken, neem even de tijd voor je onderwerp waar je naar opzoek bent en wat je ervan verwacht.
Er wordt voor de Header() functie HTML weergeven, dit kan dus niet zoals de fout aangeeft.
Hierin heb je 3 oplossingen waarvan 2 niet netjes zijn:
1. Zorgen dat alle HTML pas NA de header() functie komt
2. Een @ voor je header() functie, dus @header();
3. Helemaal bovenin je script ob_start() en helemaal onderin ob_end_flush();
Ik raad je oplossing 1 aan want die is natuurlijk veel netter.
Een bank is over het algemeen goed verzekerd tegen fouten, je kan ze dus gewoon bellen en vragen om uitleg en zodoende krijg jij ook je geld terug.
Heb dit gezeur ook keer met Paypal gehad belde me bank en binnen 5 minuten was me geld terug, wel me paypal voorgoed geblokkeerd maar geeft niet haha.
thjeu
http://meyerweb.com/eric/tools/css/reset/
Is een browser reset welke alle standaard CSS waardes in de browser volledig op 0 zet en dus de browser reageert op jou CSS.
Alleen heb je soms problemen met pixels zoals je aangeeft als je bijvoorbeeld een CSS button maakt, forms handelt hij denk ik anders af.
Maar de reset is het zeker waard, scheelt je een hoop gezeur namelijk, zou nou niet echt om het uur willen kijken.
Heb zo vaak de neiging om MS een mail te sturen of ze de stekker uit Internet Explorer willen halen haha, hier bereik je natuurlijk 0,00 mee.
Gelukkig wordt het vanaf IE9/10 wel wat beter, helaas zijn er zoals L.Groot al zei nog veel bedrijven die een oudere versie van Internet Explorer gebruiken..
whmcs ?
Ik ontvang graag een privebericht met meer informatie hierover.
Echt verschrikkelijk, dacht direct dat alles verkeerd was.
Online voorbeeld beschikbaar ?
Normaal reageren mag ook wel maar goed...
Heb je een voorbeeld van je url en wat je nu in je code hebt ?
Citaat
Dus, iedereen die niet met een valide oplossing kan komen is wat mij betreft een mindere programmeur dan EternalFlamez.
Slaat nergens op, maar goed dat is mijn mening...
De hash in feite wel maar het wachtwoord in gelijke is een kans die zo klein is.
Ik heb in het verleden een keer een salt geschreven die uniek is aan iedere gebruiker en na elke login weer wijzigt, zal hem eens zoeken voor je.
Bij mij werkt dit wel gewoon, heb meerdere keren in HTML5 deze functie geplaatst...
En anders kan je altijd nog een str_replace met <p></p> doen.
L.Groot
Nee salt gaat in je wachtwoord mee, je kan hem als define gebruiken zodat je bij velden waar wachtwoord vereist is dit kan opvragen.
Zou het zeker niet opslaan in een database, gewoon in programmering gooien en dat niet echo'en.
bramieboy100
Ik zie op PHP.net duidelijk staan bij de parameters, "Whether to use XHTML compatible line breaks or not.".
Raad je aan geen md5 te gebruiken, je vraagt wat persoonlijke gegevens dus bescherm hun wachtwoord goed.
- http://www.php.net/manual/en/function.hash.php
Array
(
[0] => md2
[1] => md4
[2] => md5
[3] => sha1
[4] => sha224
[5] => sha256
[6] => sha384
[7] => sha512
[8] => ripemd128
[9] => ripemd160
[10] => ripemd256
[11] => ripemd320
[12] => whirlpool
[13] => tiger128,3
[14] => tiger160,3
[15] => tiger192,3
[16] => tiger128,4
[17] => tiger160,4
[18] => tiger192,4
[19] => snefru
[20] => snefru256
[21] => gost
[22] => adler32
[23] => crc32
[24] => crc32b
[25] => salsa10
[26] => salsa20
[27] => haval128,3
[28] => haval160,3
[29] => haval192,3
[30] => haval224,3
[31] => haval256,3
[32] => haval128,4
[33] => haval160,4
[34] => haval192,4
[35] => haval224,4
[36] => haval256,4
[37] => haval128,5
[38] => haval160,5
[39] => haval192,5
[40] => haval224,5
[41] => haval256,5
)
Toon Meer
zwpgangster
Wat is er illegaal aan een bot op je eigen website, jij en ik zien dat niet eens..
Ik denk dat jij bedoelt op iemand anders zijn forum, dan is het inderdaad illegaal.