Posts by WHMCSAddons

M.Martens
    Apple doet het niet verkeerd, een gesloten systeem is en blijft natuurlijk wel veiliger voor de gebruiker en hun naam wordt er niet mee geschaad.
    Ben persoonlijk alleen niet van gesloten systemen, het is iets wat ik koop en wil bewerken wanneer ik dit wil, dat kan bij Apple bijna niet omdat je zo beperkt wordt, kijk maar naar de iPhone en iPad.

K.Rens
    Ben ik niet met je eens, je kan met een losse muis je scroll wiel gebruiken en snel in je menu komen door bijvoorbeeld je Windows toets in te drukken.
    Voor een laptop zonder losse muis is het wat vervelender maar er gaan sinds de beta lancering al patches rond om je menu weer te krijgen zoals in Windows 7.

Dus om die patch te negeren en een €1.000+ systeem aan te kopen waar je beperkt wordt in je rechten, nee bedankt ik hou het lekker bij me Windows.

Ik vind dit niet prettig eerlijk gezegd, die statistieken worden natuurlijk niet voor niks gemeten op een website.
    Veel gebruiken het om te zien waar het fout gaat in een website, waar bezoekers bijvoorbeeld voornamelijk afhaken.
    Met deze oplossing ga je dit nooit meer meten, alle bezoekers negeren standaard dus cookies die niet van de website zelf zijn.

M.Martens
    Klopt, dit heb ik ook vernomen ergens weet alleen niet meer waar, er zit continu een versie verschil in kwaliteit.

Goed => Slecht => Goed => Slecht

Windows XP => Windows Vista => Windows 7 => Windows 8

Al moet ik eerlijk zeggen dat Windows 8 niet verkeerd is, het draait soepel en is snel opgestart, een minpuntje is alleen zoals vele het aangeven de menu, op een laptop is dit super irritant met mousepad.

27/09/2012, 20:20

Het topic is al aardig tijdje verlopen, denk niet dat dit nog te koop is?

matistop333
    Programmeren vergt nou eenmaal geduld en kennis, mensen gaan niet alles met top kwaliteit vrijgeven om jou en andere een plezier te doen.
    Natuurlijk bestaan er wel scripts maar verwacht hiervan niet de hoogste kwaliteit want dit wordt op een gratis gebruik nou eenmaal niet gegeven.

Wat is je idee wat wil je gaan maken?

matistop333
    Een KvK heeft veel verantwoording, deze verantwoording moet je indien je onder de 18 bent ook met je ouders/verzorgers bespreken aangezien die verantwoordelijk zijn op dat moment.
    Een inschrijving is volgens mij niet vanaf 16 jaar, ik ken een aantal mensen die zijn begonnen toen ze slechts 14 waren onder toezicht van hun ouders/verzorgers weliswaar maar dat je 16 moet zijn is bij mij onbekend.
    Bedenk wel dat het veel werk is, zoals meerdere keren aangegeven is moet je ook met een boekhouder aan de slag om je boekhouding op orde te houden en op tijd je aangiftes te doen.
    Heel moeilijk is dit niet, als je maar zorgt dat je inkoop/verkoop facturen goed op orde blijft, na elk kwartaal stop je alles in de map met afschriften van je bank van de laatste 3 maanden (kwartaal).
    Vervolgens regelt je boekhouder het verder af, dus heel veel werk zit daar persoonlijk niet in, als je maar op let en alles goed op orde houd.

Ik denk dat je beter even met je ouders/verzorgers kan overleggen wat voor jou het beste is, je ouders/verzorgers zijn tot je 18 bent namelijk jou eindverantwoording.

Succes!

Reza
    Nee kwam niet door cloudflare, live omgeving van icts was ook plat namelijk.

Het ging ook voornamelijk niet om de webhosting maar de nameservers van TransIP, de webhosting was niet plat alleen slecht bereikbaar, de requests duurde wat langer dan normaal.

Ik gebruik zelf dreamweaver, het heeft wel wat opties maar ik gebruik die nauwelijks.
    Zoals Victor al aangeeft is zelf typen een heel stuk sneller dan elke keer die knop zoeken.