Posts by WHMCSAddons

Er is een explosie in Boston geweest, live nieuws kan je hier vinden http://bbc.in/ZWvnYB

Heel veel informatie is er nog niet het is net een aantal uur geleden, hou er rekening mee dat het schokkende beelden kan bevatten!

Edit:
    Video die de explosie laat zien net voor de bom afgaat: http://www.zie.nl/video/m1nzda2fmm9v

Edit:
    Deze link geeft een live communicatie tussen: Politie, Brandweer & EMS http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web

Edit:
    Foto van een nog onbekende man/vrouw op het dak tijdens en na de explosie: http://t.co/pyMgpuSQrt

Edit:
    Mogelijk ook Nederlandse slachtoffers die aanwezig waren tijdens de Marathon: http://nos.nl/artikel/495991-7…dse-lopers-in-boston.html

Refferalboy
    Easy boy, ik zeg alleen dat ik hun werkwijze begrijp dat het niet de bedoeling is dat Versio als wisselkantoor wordt gebruikt.
    Dit heeft niks te maken met vaste klant of niet, zakelijk moet je voor transacties betalen dus hier zitten ook weer administratieve kosten aan.
    Dat is dus ook de reden dat hun vertellen dat ze geen wisselkantoor zijn....

brentvdh
    Suggereer ook niet direct dat je het wilt verkopen maar ik vertel het "als" je dit gaat verkopen, wat je met de code verder doet zijn onze zaken niet.

Als tip zou je nog kunnen kijken naar de strlen() en trim() functie van php, die zijn over het algemeen iets beter dan de empty() functie.

- strlen telt de string die er op dat moment is.
    - trim haalt de white space (spatiebalk) ruimte eruit.

Dus als je iets als:

PHP
    //Voorbeeld 1
    if(strlen(trim($_POST["waarde"])) < 2) { echo 'De waarde heeft minder dan 2 tekens.'; } 

//Voorbeeld 2
    if(strlen(trim($_POST["waarde"])) > 255) { echo 'De DB veld waarde mag maar 255 tekens bevatten.'; }

Zo kan je nog verder gaan, zou alleen niet op emtpy alleen vertrouwen aangezien dit te misleiden is ;)

M.Martens
    Ik begrijp de reactie van deze medewerker wel en het is me ook iets duidelijker.

1. Je stort paysafecard o.i.d. op je account.
    2. Vervolgens heb je geld op je rekening nodig, dus kan je dit makkelijk vanuit versio doen.

Daarom vertelt hij erbij dat het niet de bedoeling is dat dit een wisselkantoor idee wordt, hier zit gewoon teveel werk in.

probeer eens bij host gewoon localhost te doen inpl mysql.3owl.com

In hun FAQ

Citaat

Enter the control panel and click on the 'MySQL' icon. Your MySQL hostname will be listed there.

Important! Never use 'localhost' as your MySQL hostname as you will get access denied errors.

Is het zo niet netter en korter? (bewerkt @ ICT editor)

Persoonlijk ben ik hier niet over te spreken, ik hou van comments en duidelijkheid in code.
    Hier is het mij niet echt duidelijk als ik de code zou overkopen, tevens wordt het ook niet goed gecontroleerd.
    Korter is vaak niet netter, werken met tabs en commentaar is in mijn mening prettiger om terug te lezen als er een bewerking nodig is, of als je het over koopt.

Maar iedereen heeft zijn/haar mening hierover, programmeren verschilt ook per persoon hoe hij/zei werkt net als een handschrift zie je dit ook meestal wel.

Tim
    Mijn klanten werden normaal gesproken met IMAP altijd geblokkeerd terwijl deze poort gewoon toegestaan was in IPTABLES.
    Zijn er nog andere poorten die ik open moet zetten want ik heb nu alleen poort 143 open staan hiervoor die DirectAdmin vraagt.

Hi,

Ik heb voor al mijn klanten een nieuwe server opgezet welke het dubbele aan werkgeheugen en cores biedt (en dus sneller is).
    Echter heb ik altijd de vraag gehad of er een mogelijkheid was tot het gebruik van IMAP, dit heb ik nooit ondersteund.
    Nu heb ik een beetje onderzoek gedaan en kwam uit op DoveCot welke de instellingen kan verwerken maar het geeft mij niet echt een duidelijk beeld.

Voor de liefhebbers, ik sponser voor interessante projecten en/of goede doelen een gratis pakket aan.
    Hiervoor mag je een PM sturen indien je hierin interesse hebt, dan zal ik alles bespreken, dus liever niet in het topic.

Iemand hier ervaring mee en/of een duidelijke tutorial?

M.Martens
    Ik ga niet teveel woorden vuil maken aan Versio aangezien een andere oude klant al voor de rechtbank moest verschijnen voor een bericht op twitter over dat het een pauperhosting is.
    Als hij slim is probeert hij gewoon ze geld terug te krijgen en een andere hosting te zoeken aangezien deze je blijkbaar totaal niet wilt helpen.

@TS
    Versio staat er bekend om alles op de klant te schuiven, ze maken ook om de kleinste problemen een groot probleem.
    Ik raad je aan om een andere hoster te zoeken aangezien deze hoster jou blijkbaar niet wilt helpen en geld in rekening gaat brengen voor een probleem die bij hun legt.

Versio levert alles goedkoop maar maakt er na oplevering een zooitje van en zegt dat het de klant zijn fout is, zou dus heel gauw een andere hoster zoeken ;)

Waarom wordt het topic dan door een crewlid gesloten met als reden "Inderdaad. Tevens is dit soort van reclame."
    Hij sluit hem dus op reden dat het reclame is, anders zou er staan dat het topic incompleet is toch ?

@crimecrime
    Ben ik met je eens, in Nederland is het ook verboden om links naar torrent websites aan te bieden omdat die simpelweg illegaal zijn.
    Dus hier mag je geen spel verkopen, maar je mag hem wel weer via linkpartners promoten, zo moedig je ze alleen maar aan.
    Hier vind ik dus ook geen verduidelijking in en dit is al een aantal keer aangegeven maar hier krijg je niet een echt helder antwoord op.

M.Martens
    Vriendjes politiek is het niet, ik ken de gehele crew wel onderhand maar wordt gewoon behandelt zoals elk ander lid.
    Ik vermoed alleen dat de crewleden net iets verder buiten de regels om mogen gaan dan de gewone leden en dat stoort mij nogal.