Posts by WHMCSAddons

K.Rens
    Iets sneller betekend ook weer over het hoofd zien, ze moeten met patches komen en niet wachten tot het een opgelost is en er nog 20 in de rij staan.
    Er zijn 42 fouten bekend, ze gaan deze eerst vrolijk oplossen terwijl iedere pc gebruiker met Java een gevaar op ze pc heeft.

Werk in patches, dus na elke fix even de update weergeven, voorkom je dit soort onzin mee en het wordt direct opgelost en binnen korte tijd een patch gegeven...

Goedemorgen,

Ik ben voor een offerte opzoek naar iemand die verstand heeft van de Autosoft XML Feed.
    Deze moet binnen een huidig werkende website worden geïntegreerd als een automatische feed.
    Kennis van het Autosoft feed is wel vereist, het lijkt volgens mij op die van VWE maar dit weet ik niet zeker.

Graag ontvang ik per E-mail aanbiedingen hiervoor.
    Vergeet hierbij het uurloon en de tijdsduur niet.
    Bij voorkeur een bedrijf met geldig KvK/BTW nummer.

Er staat in comment dat je hem daar kan toevoegen, waarom zou je hem dan buiten de functie plaatsen ?

Trek je niet teveel aan van dit soort mensen, het zijn in de meeste gevallen dreigementen.
    En aangezien het hier om Pokémon gaat is hij zelf ook fout bezig dus waarop wil hij aangifte doen?
    Als jij niks gedaan hebt kan hij jou ook niks maken, zou me hier niet druk om maken gewoon je ding doen ;)

We hebben het hier alleen over de ING neem ik aan ? Bij rabobank heb ik de downtime niet eens gemerkt, dit duurde een kwartier toen was alles alweer onder controle.

Als de techniek van de bank faalt dan zou ik niet naar de beurs kijken want die is al meerdere keren gehackt, bedenk je maar eens wat voor gevaar daarachter zit.
    Een bank kan je nog altijd gewoon binnenstappen....

Want zelf heb je ook zo'n toegevoegde waarde nu...

Anyhoe.

Ik denk niet dat dit gaat werken zo : $alt="" $caption=""

Waar slaat dit op ? Geef toch gewoon aan dat ze code niet netjes is en dat hij beter iemand kan inhuren of een cursus volgen.
    Jij hebt ook niet echt bepaald toegevoegde waarde, wat heeft hij eraan wat jij nu zegt dan, helemaal niks dus kijk eerst naar jezelf voordat je een ander beoordeeld.

Ben het met MJorritsma eens, dit soort acties is gewoon niet goed te praten ongeacht waar dit soort dingen gebeuren.
    Kinderen zijn hulpeloos en die hebben niks met dit soort gezeik te maken, het figuur of figuren die dit gedaan hebben mogen van mij de uiterste straf krijgen die je in Amerika kan geven!

Je kan naar de switch van PHP kijken, als je dan bijvoorbeeld: ?page=example hebt, dan kan je in de switch zeggen van de page wil ik example hebben die deze pagina include.

Ziet er ongeveer zo uit:

Hi,

Voor een klant hebben wij pas geleden een website opgeleverd welke in de richting van AutoScout komt.
    Nu is het zo dat de zoekresultaten inladen erg lang duurt en zoeken we hiervoor een oplossing.

Probleem:
    In het verleden heeft een flut programmeur die bij mij in dienst was een zooitje gemaakt van de programmering.
    Nu is het gedeeltelijk wel herstelt maar nog niet helemaal zoals ik het wilde hebben, maar aangezien er haast bij zat is dit even een oplossing.

Wat zoek ik:
    Iemand met genoeg ervaring in PHP, het gaat om een zoek algoritme welke niet bepaald makkelijk is.
    Er moet dus wel aantoonbare ervaring aanwezig zijn voor er toegang verleent zal worden tot materiaal.
    Als je dit niet kan of ervaring niet hebt graag niet reageren want dit moet uiterlijk voor vrijdag 19-04-2013 werken.

Vermelden:

• Ervaring in PHP, dus voorbeelden websites en/of codes.
    • Wat je uurprijs is en hoeveel tijd je kwijt bent (houd rekening met deadline: 19-04-2013).

Ik zoek het liefst een bedrijf, maar een particulier met goede ervaring mag het ook doen.
    Voorbeelden en links worden alleen gegeven wanneer er aantoonbare ervaring is.
    Heb je de ervaring stuur mij een PB met je E-mail dan zal ik verder contact met je opnemen, liefst skype contact.

Ik ben reeds voorzien, iemand heeft de opdracht aangenomen!