Posts by WHMCSAddons

kevinkrs
    1. VPS pakketten lever ik nog niet aangezien ik hier eerst over in gesprek ben met een partij.
    2. Servers worden bij TransIP ondergebracht, sinds ik daar zit heb ik nog nooit een probleem gehad.
    3. Wanneer de server offline is wordt dit zo snel mogelijk opgelost, we hebben een SMS Monitor die hem 24/7 in de gaten houd op alle poort nummers.
    4. Schadeclaim is bespreekbaar wanneer dit gebeurd, is afhankelijk van de klacht en ernst van de zaak.

We onderhouden contact met klanten op verschillende manieren, Ticketsysteem/Mail & Telefoon.
    Verder heb ik nog nooit een downtime gehad op de server, hij wordt goed onderhouden.

ah ok, maar zijn dat alle linkpartners? Ik dacht van niet, maar ik zou me natuurlijk kunnen vergissen...

Ow dan vergis ik me, dacht dat jij ze helemaal niet kon zien.
    Overzicht is er inderdaad al niet meer sinds criminalspoint, wel jammer ik keek er zo nu en dan ook nog wel eens.

K.Rens
    Is dat veel werk om te realiseren ? Denk dat er wel mensen zijn die dit waarderen namelijk.

K.Rens
    Zijn enkele updates waar wij niks van merken maar desalniettemin is het wel een verbetering dat er sneller gereageerd kan worden op toevoegingen.

Betreffende mediale systeem:
    Ik zou dit er gewoon in laten zitten, zelf vind ik het nog steeds leuk om te zien wat ik hier allemaal doe.
    Heeft voor jullie geen meerwaarde maar ik vind het persoonlijk nog wel leuk om te zien wat ik allemaal bereikt heb.

Hallo,

Om nog even duidelijk te zijn:
    Websites kunnen met 5.5 gewoon mysql draaien!
    De standaard connectie en zijn functies naar de mysql socket is enkel deprecated.

Mvg,
    Tim

Apart want mijn klant kon helemaal geen verbinding meer maken, dan krijg je de melding zoals in de beginpost.
    Hij heeft inmiddels alles naar MySQLi laten ombouwen nu werkt het allemaal weer zoals het moest werken.

strafeness1
    Het was al tijdje bekend dat dit zou gebeuren, ik had hem alleen pas bij PHP 6 verwacht en niet in PHP 5.x.x.
    Bij mij is inmiddels een mail naar de klanten gegaan met de waarschuwing, zal nog wel enige tijd duren maar op MySQL gaan we niet meer bouwen.

Je zal overigens de melding krijgen zoals in de beginpost krijgen, een klant van mij was zo slim om zijn VPS van PHP 5.5.0 te voorzien.
    Downgraden wil hij niet dus zal hij het toch moeten laten ombouwen wil dit weer normaal kunnen werken.

kevinkrs
    Nee dit bied ik momenteel nog niet aan, voor nu is het alleen nog shared hosting pakketten.
    Binnenkort komen denk nog wel de reseller accounts.

Edit:
    In gesprek met een bedrijf die mogelijk VPS en Dedicated servers kan leveren, meer informatie volgt nog.

K.Rens
    Ik heb PDO leren kennen door me oude forum, is zeer zeker een prettige code om mee te werken.
    Is niet zo makkelijk maar als je hem eenmaal door hebt is het briljant om te gebruiken.

25 April 2013,

PHP Heeft zijn versie geupdate naar PHP 5.5.0, het is momenteel nog in beta fase.
    Opvallend is dat de MySQL in die versie niet meer ondersteund wordt, hier krijg je dan een melding van zoals onderstaande.
    Wanneer de hoster besluit zijn/haar PHP versie te updaten naar PHP 5.5.0 betekend dit dat alle klanten niet meer op MySQL kunnen werken.

Code
    Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead

Overigens zijn hieronder een aantal links waarvan meer informatie en downloads weergeven wordt.

Stappen jullie al over of hebben jullie dit al ervaren, wat is jullie mening over dat MySQL verdwijnt?

Gooi het topic maar dicht hoor ben er klaar mee, dat je mij onvolwassen noemt, nemen jullie je mod taak nou eens serieus zit sinds gisteravond al te waarschuwen dit privé te handelen.

Heren,

Even belangrijk als je opmerking hebt of je denkt dat iemand deze gebruikt stuur even een PM.
    Ik heb bewijs dat deze geheel volledig in mijn rechten zijn.

ON-TOPIC!

@R.Haentjens,
    Lijkt me van niet aangezien ik hier alleen recht op heb, heb je voor mij een URL waar dit ontwerp nog meer aanwezig is?
    Indien dit zo is heeft die persoon per direct een probleem namelijk, maar hij is verder nooit online geweest dus betwijfel dit.