Laat ze maar bewijzen dat de betreffende code daadwerkelijk verstuurd is naar jou op aanvraag.
Zolang jij niks ontvangen hebt of hebt aangevraagd, lekker negeren.
Posts by WHMCSAddons
-
-
Is er nog een vergoeding voor aanwezig, of wil je dit op vrijwillige basis ?
-
Cas
Geprobeerd werkt niet helemaal optimaal met de opgegeven links. -
Hi,
Ik ontving net via de mail dat TransIP weer een ruime voorraad aan IPv4-adressen heeft!
Dit betekend voor alle klanten direct dat de kosten niet meer €2,50 per extra IPv4-adres is maar €1,- per extra IPv4-adres!Ook zijn inmiddels de VPS pakketten weer uitgebreid, hieronder de wijzigingen:
- Aan een BladeVPS X1, X4 of X8 kunt u voortaan tot 10 IPv4-adressen toevoegen.
- Aan een BladeVPS Pro kunt u voortaan tot 20 IPv4-adressen toevoegen.
- Het tarief voor IPv4-adressen wordt per direct verlaagd
van €2,50 naar €1 per maand. - Deze tariefwijziging wordt automatisch doorgevoerd op
alle lopende contracten.
Meer informatie en nieuws: https://www.transip.nl/nieuws-…es/ipv4-weer-beschikbaar/
-
Hi,
Ik moet voor een klant een kleine wijziging aanbrengen in een WordPress website.
De website maakt gebruik van QTranslate plugin, deze kan verschillende talen op de website plaatsen waardoor alles direct vertaald wordt.
Echter gaan de URL's hierin niet mee, nu heb ik het een en ander gezocht maar ik kom er niet volledig uit.Iemand ervaring hiermee?
Website kan niet gegeven worden omwille privacy.
-
Zal waarschijnlijk IP gelogd zijn, meld je nog een keer aan via een proxy http://www.surfert.nl of een andere.
Dan zal het je waarschijnlijk wel lukken -
Jeroen. G
Lees je de laatste regel ook ?
"U kunt het bedrag daar laten staan voor uw uitgaven bij Versio of u kunt het bedrag opnemen en laten overschrijven naar uw rekening."
Of het via partner programma gaat of niet, het is en blijft jou geld dus als ze zo moeilijk doen bewijst maar weer wat voor soort bedrijf er gerund wordt. -
1. Heb je hun Algemene voorwaarden gelezen omtrent uitbetaling ?
2. Heb je zwart op wit dat ze dit belooft hebben (meerdere keren)?Ik zou de support aanspreken en zeggen dat het al meerdere keren is aangegeven maar je moet blijven smeken om je geld.
Versio wordt volgens mij steeds lakser met hun klanten bestand, steeds meer mensen hebben klachten over Versio en de diensten.Edit:
CitaatIedere maand uitbetaald, ongeacht uw saldo
U wordt aan het eind van iedere maand uitbetaald, ongeacht de hoogte van het door u te ontvangen bedrag. U wordt uitbetaald in uw online portemonnee. U kunt het bedrag daar laten staan voor uw uitgaven bij Versio of u kunt het bedrag opnemen en laten overschrijven naar uw rekening.
Bron: https://www.secure.versio.nl/partner.phpHet lijkt er dus op dat je gewoon je saldo hoort te krijgen wanneer je dit wilt hebben, als ze nu al moeilijk doen bewijst dit direct hoe ze met je omgaan.
-
Op de eerste pagina zie ik helemaal niks in de buurt.
Zie wel ADO Den Haag maar in de buurt zou ik het niet echt noemen. -
L.Pappalettera
Jij weet dat je niet twijfelt, maar in je geschreven tekst komt het twijfelend over, vandaar me commentaar.
Vermeld gewoon enthousiast dat je bij de AH wilt werken, dat de functie je aanspreekt enzovoort. -
slecht.
Je zegt "word het natuurlijk wel tijd om het eens uit te proberen en jullie bedrijf leek me hierbij een erg geschikte plek."
Je twijfelt over de baan, beter is als je vol vertrouwen de sollicitatie doet
-
Stages zijn werkervaringen, is dus wel degelijk een goed iets om te vermelden
-
L.Pappalettera
Klopt, aangezien je account gegevens compleet zijn ben je al akkoord met een Automatische Incasso wat dus inhoud dat ze geld van je bankrekening kunnen halen indien je tekort schiet op je paypal account.Hier zou ik wel mee uitkijken want die fout heb ik ook gemaakt met mijn privé toen heeft WHMCS 4 maanden na afsluiten licentie geld lopen trekken van me account.
Na contact met paypal wel weer terug gekregen maar kost je ook weer € 9 nog iets om dat terug te laten storten (belachelijk eigenlijk maja). -
Ik heb een aantal opties, ik heb een soort gelijk probleem gehad.
Je kan een klacht naar PayPal sturen over een onrechtmatige betaling, deze wordt dan binnen 5 werkdagen beoordeeld.
Wanneer jij volledig in je recht staat krijg jij je betaalde bedrag gewoon terug van ze.Wat je ook kan doen is contact opnemen met je bank, en dan uitzoeken in hoever jij in je recht staat.
Bij PayPal ga je na account keuring namelijk akkoord met een Automatische Incasso (wist ik ook niet).
Zakelijk is het simpel, je zorgt dat je paypal account leeg is en je laat het betaalde bedrag terug storneren, dan is je account wel direct geblokkeerd.
Ik weet niet of dit ook voor particulier geld, wellicht heeft iemand hier ervaring mee, en anders kan je de bank nog bellen.Voordat je dit doet zou ik echt even met het bedrijf proberen in contact te komen.
-
Onbekende kolom 'god' in 'velden lijst'
Vertaald, het houd dus in dat 'god' niet bestaan in de velden lijst.
-
Amnesia
Ik heb het niet over je forum, je browser heeft ook plugins om advertenties te blokkeren. Meestal wordt daarin een fout gemaakt die ik zelf ook nog wel eens maak. -
Toevallig niet een add-Block draaien, die blokkeert ze namelijk
-
Gewoon de records weghalen, zo moeilijk is dat toch niet?
Kijken wat belangrijk is (admin, config e.d.) de rest als gebruikers records kan je zonder problemen eruit halen. -
@J.Rijdes
Bedankt, was inderdaad een probleem in de module, deze is inmiddels opgelost.Update
Al onze producten zijn nu blijvend in prijs verlaagd! -
kevinkrs
Edit:
Ik heb Kevinkrs verkeerd begrepen, in de pm is wat duidelijkheid aangegeven, mijn excuus voor de wat grove reactie.