Posts by WHMCSAddons
-
-
Ook niet helemaal, draadloos is waardeloos en de huidige 40 mbps halen we niet, ze hadden ons beloofd met glasvezel 500 mbps te halen.
Ze hebben ook beloofd dat als we dit niet halen we per direct weg kunnen gaan. -
Ziggo heeft ons beschuldigd van Hacken en zou ons op een landelijke lijst plaatsen.
Daar hoef ik dus nooit meer iets van te zien, ze zijn nooit met bewijs gekomen.
Na onderzoek bleek het hier om spyware te gaan, zo zie je maar weer hoe iemand daar behandelt wordt.100 Mbps en 500 Mbps is een best groot verschil
-
Hallo Fils.
Gelieve voortaan beter te lezen. Zijn misschien latere plannen.
KPN lijkt mij overges erg duur.Misschien eens rustiger lezen voor je dit soort commentaar geeft, ik geef alleen aan dat hier meer bij komt kijken bedoel daar niks verkeerd mee.
KPN is niet duur, voor de alles in een betalen we € 88,00 vind ik voor zoveel echt niet duur maar dit kan persoonlijke mening zijn.
- Telefoon
- Internet 500 Mbps
- TV met opneem pakket
Heb prijzen gezien die ongeveer hetzelfde zijn maar tot 100 Mbps gaan, dus duur vind ik het niet.
-
KPN gaan wij bestellen, is een 500 Mbps lijn die ze leveren.
Betwijfel dat jij dit ooit zou kunnen starten, daar komt veel meer bij kijken dan je denkt.
-
Zal van de week eens contact met je opnemen, wacht graag de resultaten van thommie af
-
Ik kan het niet opbrengen dit op kort termijn te maken, database had ik wel een klein gedeelte voor gemaakt.
Persoon wil dit vrijwillig op kort termijn, echter gaat het bij mij zo niet werken dus ik heb hiervan afstand genomen. -
Wat kan je zowel promoten ? Waar licht jou doelstelling en wat zijn je tarieven hiervoor ?
-
Gaste kap nou eens met dat commentaar continu, ieder zijn of haar ding laat elkaar lekker hun eigen ding doen!
@J.Spiker
Ik krijg regelmatig webdesign aanvragen waar ik zelf weinig mee doe, kan je per pm je normalen tarieven eens sturen?
En ik ontvang graag je slice tarieven voor een design, kan je ook in WordPress omzetten ? -
Dreamweaver al sinds ik ermee bezig ben.
-
GiovanniK
Goed gevonden!Voor de gene die de locatie willen:
1. Open kladblok als "Administrator"
2. Open de onderstaande locatie:C:\Windows\System32\drivers\etc
Daar staat je hosts bestand die je moet nakijken zoals GiovanniK aangeeft.
-
Kan je eens een broncode plaatsen van de mail die je ontvangt, wellicht dat het dan iets duidelijker is.
-
Worden de afbeeldingen ook geaccepteerd door je mail cliënt ? Die blokkeert ze meestal standaard.
-
TR kent de element background niet, dit zou je wel via style="background:......;" kunnen doen.
Edit:
Geldt ook voor je TD's, dit kan je ook via style="" doen. -
M.Martens
Dat rood is gewoon een onderscheiding kleur heeft niks met goed of fout te maken?@TS
HTML kan je beter zoveel mogelijk onderscheiden van je PHP gedeelte. -
Werkt niet
Heerlijk antwoord *draait even over zijn glazen bol, aah lijn 3 is de fout!*
Wees eens specifiek, wat gaat fout, wat heb je tot nu toe aan code na die wijziging?
-
M.Martens
Oplichting, niet bevoegd???Een bedrijf kan je al starten onder toezicht van je ouders/verzorgers als je nog geen 18 bent, dus wat jij zegt is onzin.
Dat de persoon het niet netjes kan afhandelen is het probleem van de persoon zelf, ik zou hierbij gewoon contact opnemen met zijn ouders.
Die zijn in dit geval toch de eindverantwoording dus als jij het verhaal aan hun uitlegt gaat dit beter dan loze dreigementen direct op ze afsturen.Handel het eerst als nette personen met elkaar af, wanneer dit niet werkt kan je altijd om raad vragen bij een jurist.
Ik durf te wedden dat zodra jij contact heb gehad met die ouders, dit heel vriendelijk en direct opgelost kan worden zonder gezeur of rechtszaken. -
Willem
Vreemd me moeder heeft dit namelijk wel op haar mobiel ? -
@L.Velthuis
Er is geen nummer aanwezig dus bellen zal niet gaan -
K.Rens
Vodafone heeft dit ook in Nederland, ook T-Mobile heeft dit.
En de 4G netwerk wordt al uitgerold dus is al beschikbaar bij verschillende providers, ook mijn mobiel kan hier gebruik van maken.Weet niet waar deze cijfers vandaan komen maar dit lijkt niet helemaal te kloppen.