M.Martens
Hoe bedoel je dit? Dacht dat het hier om dataverkeer ging ?
Posts by WHMCSAddons
-
-
Meestal is dit gokken, is echt geheel afhankelijk van wat voor soort website je draait.
In de meeste gevallen zijn hosters ook niet te beroerd om extra resource te geven indien gewenst (zal niet gratis zijn). -
Als je bij "msconfig" staat zie je een tab "opstarten" daar staan programma's die automatisch met Windows mee opgestart worden.
Ik vermoed dat je virus er tussen staat aangezien hij direct aan de slag gaat als je aangemeld bent, met of zonder internet doet hij hetzelfde aangezien het in je pc zit.Je kan hem proberen op te sporen met virus/spyware scanners, mocht dat niet lukken wil ik eventueel wel kijken voor je.
-
heb eigen stroom abbonament voor
Oké jou geloofwaardigheid is bij mij enorm gedaald, ik wens je veel succes met al je plannen.
-
Zal je moeder blij mee zijn als je dit doet, hoge stroomkosten hoppaaaaa
-
kan je ook een eigen data center hebben enzo ja hoe
Enig idee wat een data center is ?
CitaatEen datacenter is een faciliteit waar bedrijfskritische ICT apparatuur zoals servers kunnen worden ondergebracht. Vaak is het uitgerust met diverse voorzieningen zoals klimaatbeheersing, geavanceerde automatische brandblussystemen en back-up stroomvoorzieningen.
-
Wij hebben geen Thomson/Speedtouch, werkt niet helemaal ideaal maar het is alleen op WiFi niveau.
Dit probleem was voorheen bij Ziggo nog veel erger, we zijn er dus wel iets op vooruit gegaan.KPN heb ik persoonlijk geen slechte ervaring mee, maar dit kan per persoon weer verschillen natuurlijk.
-
L.Groot
http://www.kpn.com/corporate/o…rofiel/merken/telfort.htmVolgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt, Telfort is onderdeel van KPN bedrijfsprofielen....
Ik quote bij deze dus:
Citaat van KPNTelfort maakt gebruik van het mobiele netwerk van KPN en van de ADSL-netwerken van KPN en Tiscali.
-
@TS
Hier nog een uitleg met verschillende links naar downloads. -
-
@swaffelaar
Ja dit weet ik 100% zeker, dit is uiteraard getest
Indien je toch je twijfels hebt mag je per PM je IP-adres sturen dan kijk ik het voor je na -
Tim
Na verder onderzoek zag ik dat je niet bij TransIP zit maar bij Hostslim, deze fout heb je dus vanzelf sprekend niet -
Cas
Als jij dat denkt is het prima, de bug kan op kort termijn niet opgelost worden aangezien veel VPS systemen hier last van hebben.
Ik ben in zeker 30 VPS systemen geweest die allemaal dezelfde fout hebben, dus "het zal wel loslopen" prima maar spreek dan voor jezelf. -
Tim,
De fout vermeld ik niet omdat de fout op grote schaal is dus elke VPS heeft er last van, alleen TransIP is hiervan op de hoogte.
Kijken wil ik gerust maar als je de fout hebt ben je er alleen van op de hoogte meer niet.Stuur mij een PM indien interesse.
-
@L.Velthuis
Zou goed kunnen ik heb hier geen ervaring mee, vermeld dit soort fouten liever voor ze misbruikt worden. -
Het is niet verplicht, als je dit niet wilt kan je ook wachten tot TransIP met een oplossing komt wat overigens wel een aantal dagen kan duren gezien het aantal.
Dus nee ik ben niet bevoegd ik bied hulp aan, of je dit accepteert is aan jezelf, TransIP zal je in elk geval niet vertellen wat de fout is.
-
M.Martens
Lees je het onderwerp wel?
TransIP was de eerste die hiervan op de hoogte was, ze waren me eerder dankbaar dat ik dit niet openbaar ging maken (hoe het dus werkt).
Ze geven mij een status update over deze fout dus ze zijn wel degelijk op de hoogte wie ik ben en wat er gebeurd is.Dus nee ik ga niet vertellen hoe je dit moet doen.
-
Hi,
Ik heb K.Rens toestemming gevraagd alvorens ik dit topic ging beginnen aangezien het geen prettig iets is om te weten.
Wanneer je bij TransIP een VPS met DirectAdmin hebt is er een gigantische fout na installatie.
Wat de fout is kan ik niet toelichten aangezien dit best gevoelig is voor de klanten, ik kan dus geen details hierover geven.TransIP heeft mij wel aangegeven dat er met man en macht naar gezocht wordt, maar wanneer dit opgelost is kunnen ze niet zeggen.
Fout:
Ik kan in elke VPS met DirectAdmin komen die gehost staan bij TransIP, wanneer je dus een VPS hebt en je wilt controleren of je dit probleem ook hebt kan ik dit onderzoeken.
Ik geef geen Teamviewer details over hoe ik dit doe, wel kan ik beloven dat ik geen onzin ga uitvoeren met de VPS server, ik beschik over een KvK dus gegevens over mij zijn zichtbaar.Indien je twijfelt kan ik eventueel onderzoeken, dit is uiteraard gratis, wanneer de fout zich inderdaad in jou VPS voordoet leg ik voor wat de prijs is om dit te maken.
Aangezien TransIP nog niet met een concrete oplossing is gekomen wil ik dit aanbieden zodat dit direct opgelost is.Nogmaals, details over deze hack ga ik absoluut niet vrijgeven of voordoen, dit is een cruciale fout die ik niet openbaar ga maken.
-
Nee, je moet het gewoon goed zetten, ik ga niet alles voor je voorkauwen geef alleen een voorbeeld hoe het zou kunnen.
-
Nee, dit gaat zover als nodig is maar accepteert alleen cijfers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reguliere_expressie
http://en.wikipedia.org/wiki/Regular_expression