Vond het al een raar verhaal. Een hete vinger die een brandvlek maakt.. vraag ik me af hoe heet die vinger dan wel niet was!
Haha, ik was dus niet de enigste die hierover nagedacht heeft!
Vond het al een raar verhaal. Een hete vinger die een brandvlek maakt.. vraag ik me af hoe heet die vinger dan wel niet was!
Haha, ik was dus niet de enigste die hierover nagedacht heeft!
Reza
Thnx Zal wel even duren voor alles weer netjes is en we verder kunnen uitwerken maar ik zelf heb er in me avond uren wel zin in
M.Martens
PM beantwoord en skype verstuurd.
M.Martens
Rijst zuigt de vocht uit zijn mobiel, het absorbeert de vocht in het rijst waardoor de vochtplek vanzelf verdwijnt.
Hi,
Omdat ik mij regelmatig in de avonduren verveel (s'avonds geen werk voor mij) wil ik de OSvendetta gaan verbeteren.
Ik heb een website opgezet waar de fouten gemeld kunnen worden zodat ik hiernaar kan kijken wanneer ik er de tijd voor heb.
Voordeel is dan vooral dat het overzicht voor iedereen zichtbaar blijft wanneer iets opgelost is ja of nee.
Bug melden: http://internetbron.nl/buglijst/
Updates: http://internetbron.nl/updates/
Wanneer je wilt meewerken aan het project heb ik liever even skype contact met die persoon, aangezien we beide andere ideeën kunnen hebben.
De release wordt natuurlijk ook weer vrijgegeven aan iedereen zodat we er allemaal weer wat aan hebben.
Ik heb 1 strikte regel en dat is: De source mag onder geen enkel voorbehoud verkocht worden, met wijziging of zonder!
We werken er allemaal aan dus het is niet de bedoeling dat iemand hier geld over andermans werk gaat zitten verdienen.
Momenteel werk ik nog localhost omdat ik het even wil uitpluizen, wanneer meer bekend is zal ik dit met jullie delen.
Update lijst:
- 09-06-2013 - Alles is omgezet in MySQLi omdat vanaf PHP 5.5 de MySQL functie verdwijnt.
- 09-06-2013 - De registratie maakte gebruik van regex om de e-mail te controleren, hiervoor is filter_var toegepast.
- 09-06-2013 - De registratie maakte gebruik van regex om de username te controleren, hiervoor is ctype_alnum toegepast, ook is niet meer dan 16 tekens toegestaan (field maxlength).
- 09-06-2013 - Wachtwoorden werden met MD5 opgeslagen, dit is veranderd in hash_hmac incl. SHA512 en een SALT/PEPPER.
- 09-06-2013 - De activatie was niet meer actief, dit is weer terug geplaatst en wordt verwerkt, dus de user moet verplicht activeren.
Ik ben voor toekomst opdrachten naar iemand opzoek met WordPress ervaring, zal binnenkort eens contact met je opnemen
@TS
Misschien is het een beter idee als je even je topic aanvult, indien je niet teveel informatie over het project wilt geven zou ik dit erbij zetten.
Vermeld ook even wat je van het budget allemaal verwacht, zoals sub-pagina design of slice.
Voer je query eens uit via phpmyadmin, wat is daarvan het resultaat ?
rdgweb
Dat klopt, je zegt nu "Is gelijk aan 0 of hoger dan 0".
Thisguyisgone
Hoe weet jij dat ze er niet zijn ? Ga niet andere afkraken als je zelf ook niks onderbouwd
Nog niet getest maar klinkt zeker goed! Ga het even in de gaten houden.
eeyk
Volledig met je eens, is mij ook al een keer overkomen, en ook via toenmalige criminalspoint.
Ik vertrouw het alleen nog als ik het direct krijg en niet achteraf na controle betaling en/of screenshot.
Reza
Mee eens, grotere websites die dit doen hebben een naam met vertrouwen opgebouwd, dit vertrouwt men beter.
Systeem van bijvoorbeeld Themeforest werkt ideaal, dit soort systemen haal je gewoon niet meer in misschien met een groot budget maar dat vergt enorm veel tijd.
@TS
Sorry maar zie hier geen toekomst in, dit is een persoonlijke mening.
1. Wij gaat de scripts in bewaring nemen, moeten we die naar jou uploaden?
2. Hoe ga je de licentie houders uitbetalen?
@Timothyverhaeghe
1. Een programmeur heeft een dure opleiding erop zitten en die heeft hij niet voor jan jaap gedaan.
2. De reden dat de Nederlandse programmeurs duur zijn is in de meeste gevallen zo omdat ze ondernemer zijn, van 20 euro per uur houden ze uiteindelijk iets van 10 euro over.
3. In india enzovoort is het leven ook niet zo duur als hier he, ooit bij nagedacht?
4. Als programmeren zo makkelijk is ga jij het toch doen, dan steek je alles in eigen zak
Succes!
Edit:
Niet te vergeten dat sommige een kantoor hebben en die dus ook moeten betalen.
Ze wonen niet op het kantoor en hebben dus waarschijnlijk ook een huis en een vrouw/kinderen die ze moeten onderhouden.
Laat staan de boekhouder die je kwartaal aangifte moet doen, en eventueel personeel die je nog zou moeten betalen.
Maar jij vind het duur? Zoek eens op Sitedeals man, die bedrijven gaan grotendeels niet eens voor minder dan €50 p/u aan de slag voor je.
Misschien eerst nadenken voor je dit soort onzin gaat uitkramen!
Cas
Thnx voor je uitleg, zou je dit in stappen voor mij kunnen uitleggen aangezien mijn klant ook A-technisch is met een MAC.
Goedemiddag,
Zoals de titel aangeeft zoek ik iemand met kennis van een iMac en/of Macbook, het betreft hier de mail cliënt waar ik een instelling voor zoek.
Een klant van mij wil zijn mail instellen op een iMac maar hier heb ik geen kennis van en wil hem hier wel graag bij helpen.
Het probleem:
We moeten een SMTP server instellen wat uiteraard via eigen server loopt.
Op outlook 2010 heb je "meer opties" waarbij je de "outgoing server" kan instellen als (zie bijlage).
Nu ben ik opzoek naar een tutorial of uitleg die voor de iMac en/of Macbook ook op die manier gaat.
De klant moet dus kunnen instellen dat voor de SMTP dezelfde login als voor POP3 gebruikt moet worden.
Iemand enig idee waar ik dit kan vinden, mijn kennis over iMac / Macbook is namelijk 0,00
K.Rens
Je mag mijn verdiensten naar een goed doel sturen, of in de ontwikkeling van icts stoppen