Posts by WHMCSAddons

Beste spelers

De eigenaar van dit spel doet niks meer eraan .en het spel is dus ook overgenomen
    de nieuwe url is http://www.gambinospel.nl
    deze url komt dus te vervallen

Tot ziens op de nieuwe versie

====================================================================================
    Alleen recht heb je dus blijkbaar al niet want het is al een keer weggegeven...

Username: demo
    Password: demo

M.Beers
    Bedankt voor je informatie, ik had inderdaad zelf ook al zo een idee.
    Ik denk dat het beter is als hij op deze manier blijft werken anders kan hij niks meer toevoegen enzovoort..

Edit M.Beers:
    Nee de posts verpest je niet omdat je op de WordPress manier werkt, hij ziet dus of de titel al bestaat.
    Zodra die al bestaat krijg je "naam-2" i.p.v. "naam", dat is een van de voordelen op register_post_type() werken :)

Hi,

Een klant van mij wil een structuur van een permalink wijzigen (welke ik afgeraden heb, hij wil het alleen hebben).
    De website bevat een 18+ content dus die kan ik hier niet plaatsen, ik probeer het zo goed als mogelijk uit te leggen.

Ik ontwikkel plugins op de register_post_type manier, hierdoor wordt alles via de WordPress database behandelt.
    De voordelen zijn er teveel om op te noemen dus die laat ik even achterwegen zodat me vraag duidelijk blijft.

Nu is het zo dat op de register_post_type manier een functie naam heeft, laten we als voorbeeld even "Windows" nemen.
    Je kan dus onder die functie naam items plaatsen, we nemen even als voorbeeld "Office 2013".

Dan wordt je link uiteindelijk dus: http://www.website.com/windows/office-2013/

Nu wil de klant het stukje "windows" uit die link halen, maar dit kan via je permalink structuur niet want je kan alleen de titel "Office 2013" erin wijzigen.

Hopelijk begrijpen jullie me uitleg een beetje, zo niet kan ik eventueel meer informatie plaatsen.
    Is er iemand die weet of het mogelijk is dit op een vriendelijke manier aan te passen, codes geven die op naam gaan heeft geen zin, de klant moet alles zelf kunnen doen.

B.v.d.

simone75
    Wordt het dan niet eens tijd om dit te gaan leren, want met vragen ga je nergens komen.
    Vragen is niet erg maar als je geen idee hebt waar je mee bezig bent heeft dit natuurlijk nooit zin..

Reza
    PDO is opzicht ook geen slechte manier, hoor je mij ook niet zeggen toch ;)

@Alexjeee
    OOP (Object-Oriented programming) heeft niets met PDO te maken ;)
    Het is een nette manier van programmeren, mij is ooit aangeraden om CodeIgniter te gebruiken (Tim zijn tip) dan leer je er mega veel over.

1. Gebruik alsjeblieft een goede controle, men kan je database goed verpesten hiermee.
    2. Welke rechten heeft de map "avatar" & "avatar/temp" ?

Overigens is dit een onveilig upload systeem, kan de headers misleiden om bijvoorbeeld code te uploaden.
    Zou eerst eens zoeken waar je op moet letten tijdens upload files, want zoals het nu is hoef je maar 1 verkeerd persoon te treffen.

Voortgang wijzigingen inderdaad, is makkelijker voor iedereen als er 1 overzichtelijke blog komt waarbij updates, releases, bugfixes enzovoort komen.
    Een topic werkt niet, is in het verleden al bewezen met het debuggen van de Banditi source, het was een rommeltje en mensen vroegen 3x hetzelfde (teveel leeswerk).

Dit zijn mappen, je had het in een eerder bericht over de bestanden, wellicht een foutje geen probleem ;)

@TS
    Kijk eens heel goed, ik krijg hetzelfde idee als Alexjeee dat je locatie gewoon niet klopt en die dus ook niet kan schrijven.

@Alexjeee
    Ze ondersteunen gewoon alle bij, alleen in PHP 5.5.x gaat de MySQL functie op zwart en moet je er iets anders op verzinnen.
    Zou inderdaad zelf ook voor MySQLi gaan aangezien die best wel handige opties heeft waar je makkelijker mee uit de voet kan, bijv. multi_query

Is er een eventuele blog waar je alles kan volgen hierover?

@Alexjeee
    Bestanden waar je normaal gesproken niets in te zoeken hebt staan op CHMOD(644), ik betwijfel dat het hierdoor komt.
    Mappen daarin tegen weer CHMOD(755) en als je rechten nodig hebt worden deze meestal op CHMOD(777) gezet, al raad ik CHMOD(777) af als dit niet nodig is.

@TS
    Worden de bestanden wel naar de map geschreven, dus klopt de locatie/naam echt voor 100%, ik maak die fout ook nog wel eens.
    Stuur anders je skype maar even dan kan ik ernaar kijken, maar niet voordat je zelf gekeken hebt en hier 100% zeker van bent.

M.Martens
    We hebben het hier niet over de service maar over de compensatie dat is iets anders.
    Versio ga ik me verder niet over uitlaten maar ik ben van mening dat dit overmacht is en dat ze hier weinig aan kunnen doen.

Groter infrastructuur is prima maar dan moet je het ook kunnen betalen, verlies draaien heeft geen zin dan kan je net zo goed stoppen.

@M,Martens
    Zie je helemaal verkeerd, de infrastructuur en bezetting van TransIP is gewoon vele malen groter dan die van Versio.
    Dat soort dingen kosten allemaal geld, en je kan een bedrijf niet runnen op verlies.

M.Martens
    Je moet even bedenken dat Versio hier ook niet om gevraagd heeft, dit is gewoon buiten hun macht om gegaan waardoor het ingrijpen wat lastiger werd.

Bedenk je even als voorbeeld (weet de werkelijke waarde niet): 3.000 klanten, vragen allemaal € 10,00 vergoeding voor de downtime.

3.000 x € 10,00 = € 30.000

Voor dat bedrag doe je het gewoon niet, natuurlijk hou je de klanten graag tevreden en ze willen daarom op een andere manier compenseren.
    Je kan niet zomaar gratis dingen of kortingen of weet ik veel wat geven, op grote schaal kost je dit gewoon bakken met geld, ze moeten de Ddos ook nog afslaan (personeelskosten).
    Vind het al heel wat dat ze met een compensatie komen voor kortingen, had ik eigenlijk niet verwacht aangezien ze direct naar de AV gingen wijzen (overmacht).

J.Rijdes
    Die power zal vermoedelijk als voorbeeld zijn, je kan ook ordenen op meerdere eigenschappen zoals: geld, rank enzovoort.
    Dan is het voor als nog een zeer kleine klus en met wat kleine vragen zou de TS dit prima zelf kunnen doen om geld te besparen, tenzij de TS dit niet wilt natuurlijk.

Ben het alleen wel eens met de informatie, die is wat aan de magere kant, kan je iets meer plaatsen zodat mensen weten wat je precies wilt hebben?