Posts by WHMCSAddons

Een keer zelf gebeld en een keer toen ik bij een kennis van mij een laptop aan het nakijken was. Ik vind het wel grappig en ga er serieus op in (zonder handelingen uiteraard). Gewoon de tijd verspillen van de kansloze mensen die denken dat ze je hebben, is toch heerlijk je haalt je lol er wel uit met vriend/familie & kennissen.

Spijtig dat veel mensen hier nog steeds in trappen..

als ze nu eens de mensen met een abbonement van netflix gratis laten gaan?:p

Ik zou de deur niet uitgaan, heb zelf een Netflix abonnement dus blijf hiervoor liever thuis haha!
    Maar ik weet ook niet of dit te controleren valt op een of andere manier, bioscoop staat los van Netflix verder behalve qua aanbod.

Als ik geen Netflix abonnement zou hebben is dit zeker een goed alternatief. Alleen voor abonnement houders is het natuurlijk dubbelop, lekker thuis kijken dan een goede oplossing. En mensen die geen abonnement wensen kunnen evengoed naar de bioscoop om de film te zien.

Al met al een goede oplossing dus :)

@Aaron
    Is er al iets bekend of dit probleem opgepakt zou kunnen worden met eventueel de nieuwe syntaxhighlighter?

@MOnkNL
    Klopt dat heb ik ook een aantal keren gehad, als je even snel iemand wil helpen met een probleem onleesbare tekens resulteren in een onbeantwoorde vraag. Niet iedereen is zo, maar denk wel dat hier rekening mee gehouden moet worden voor de overige leden.

Apple toestellen met de nieuwste software kan ook vertragend worden :). Vriendin van me heeft dit ervaren, ze had de software ge-update en de telefoon was hierop aanzienlijk trager dan voorheen.

Anyhoe:
    Mooie updates, vindt het zelf ook wel apart dat ze versleuteling niet standaard aan hebben gezet. Denk dat iedereen dit tegenwoordig wel wenst binnen de App zodat alles veilig verzonden wordt.

dit heb ik al gedaan maar omdat ik te laat ben zo 1 jaar naar dat dit geurt is.

maar goed even kijken of ik het via een andere weg kan hallen jullie horen van mij en of als jullie nog oplossing hebben hoor ik het graag van jullie

bedankt

Als je 1 jaar later om een backup vraagt ben je inderdaad niet erg op tijd. Veel backups worden ongeveer 1 week bewaard en daarna overschreven, anders zou je teveel backup data krijgen.

Verstandig is altijd een eigen backup te maken, desnoods een externe server waar dit naartoe geschreven wordt. Zelf heb ik een NAS staan die enkele dingen als backup ontvangt waardoor ik zelf ook voorzien ben een backup.

Persoonlijk denk ik dat je je verlies moet nemen en accepteren dat het niet meer te redden is.

Dit heeft meer te maken met de pagina breedte denk ik, 2 sidebars zijn gewoon niet handig. De kleuren stoor ik me niet echt aan.

Mis ik iets over kleuren ? De huidige kleuren zijn perfect die zouden overgenomen moeten worden. Pagina breedte weet ik niet eerlijk gezegd ben geen front-end ontwikkelaar. Wel is het tijdens het opmaken van een onderwerp netter/leesbaar dan wanneer je hem post dus mogelijk dat hier dan iets fout gaat?

Hoe dan ook blijft het vervelend om te lezen als de code bijna kaarsrecht links hangt.

@MOnkNL Met SyntaxHighlighter ben je gewoon instaat om theme's te gebruiken, dus de Dreamweaver kleuren zijn geen enkel probleem.

Ik kopieer wanneer de code erg lang en slecht te zien is gewoon naar mn eigen text-editor voer een format-code actie uit en alles staat goed en in PSR-2+, ik zie dus niet echt de meerwaarden hiervan.

Dat weet jij maar vele andere weten dit niet, ik stoor me er behoorlijk aan hoe de editor er soms uitziet. De code is onleesbaar en dat kan (zeg niet dat het zo is) resulteren in antwoordloze onderwerpen omdat men niet de zin/tijd heeft een code uit te moeten pluizen zodat het leesbaar is.

Neem als voorbeeld de reactie van @MOnkNL op het volgende onderwerp, dit is gewoon vervelend/irritant om te lezen.

Het gaat om een onderneming in de taxibranche, op dit moment wordt 2/3 van de reclamecampagne waar de financiering voor is door mijzelf betaald, echter is er nog een te kort van €5500,00 .

Als zekerheid teken ik persoonlijk ook mee voor de lening, en daarnaast kan ook de taxi app als onderpand worden gegeven en 3 maanden full time als development door mij (PHP, JAVA, Javascript, Objective-c en SWIFT).

Bedoel dit niet rot dus probeer me goed te verwoorden.

Een lening verstrekker zit niet te wachten op een wederdienst of een APP, als verstrekker wil je zekerheid dat je geld terug komt. Zoals bij een bank ook het geval is zal je onderpand moeten geven om überhaupt een lening te krijgen. Dit kan zijn van een pand tot goederen zoals auto etc.

Met alle respect richting jou, je wilt natuurlijk iets opzetten. Alleen een APP en development skills heeft een lening verstrekker niks aan, dat biedt ook geen zekerheid over de lening waardoor ze zich geneigd voelen terug te trekken.

Noem me een autist maar ik zie graag de standaard dreamweaver kleuren terug in een editor.
    Dat is bij de huidig iets beter dan bij SyntaxHighlighter. Dus als dat verwerkt kan worden ben ik tevreden. Maar voor behoud van opmaak ben ik altijd.

Ben ik inderdaad met je eens, dat ziet er toch iets beter uit dan de SyntaxHighlighter. Je kan de kleuren hiervan altijd aanpassen in hun CSS bestanden die erbij geleverd worden. Je zit dus niet vast aan een opmaak die ze ooit gedaan hebben, in de shCore.css zie ik bijvoorbeeld de verschillende kleurcodes voor verschillende elementen.

Goedemiddag,

Al een tijdje stoor ik me er behoorlijk aan hoe soms de code opmaak door de editor wordt veranderd. Tabs die ineens verdwijnen wat de code bijna onleesbaar maakt en dus vervelend is om te beantwoorden op dat moment.

Zelf maak ik gebruik van SyntaxHighlighter, dit is een ideaal stukje programmering wat de code leesbaar maakt en tabs ook daadwerkelijk behoudt. Is het geen idee om de code blok van Icts hierop te maken, dat zal in mijn mening toch wat nettere code blokken geven.

p.s. dit is geen aanval naar het team van icts, slechts een verbetering voor weergaven.

Je gaat sowieso veel netter werken, nou ken ik jou achtergrond niet maar met Frameworks werk je over het algemeen veel netter. Ook zitten veel dingen ingebouwd, je hoeft dus het wiel niet opnieuw uit te vinden omdat dit vaak al ingebouwd is.

1. Makkelijk aan te leren.
    2. Veel functies al ingebouwd in het Framework.
    3. Het werkt sneller in laadtijden dan een plat systeem.
    4. Patterns aanleren zoals MVC.

CodeIgniter:
    Zelf vind ik CodeIgniter 3.x wel prettig aangezien die best bekend is en dus ook veel Stackoverflow vragen heeft gehad met oplossingen. De documentatie is makkelijk leesbaar, als je basis PHP kent moet dit dus ook goed te begrijpen zijn.

Op GitHub zijn ook veel verschillende libraries te vinden, zo kan je bijvoorbeeld een modulair systeem maken. Zelf ben ik op een project met een RESTFull API bezig, hiervoor gebruik ik een CodeIgniter implementatie die je via GitHub kan downloaden.

Laravel 5.3:
    Hier ben ik zelf fan van, goede documentatie met veel beveiligingslagen die ingebouwd zijn om het voor jou makkelijker te maken. Voordat je met deze Framework gaat werken is het belangrijk dat er geen tijdsdruk op je zit voor de oplevering.

Wanneer je hier voor het eerst mee begint is het nogal veel opzoeken en uitproberen omdat dit (denk ik) nieuw voor jou is dus je bent er niet heel bekend mee. Wanneer je er serieus mee aan de gang wil gaan kan ik je Laravel zeker aanraden de community wordt steeds groter hierop.