Victor
Dat is hier niet ten sprake, gaf enkel een reactie op zijn zin dat de regering ons niet naaien zou.
On-topic dus.
Victor
Dat is hier niet ten sprake, gaf enkel een reactie op zijn zin dat de regering ons niet naaien zou.
On-topic dus.
L.Groot
De overheid is er niet om je te naaien???
Dan zou ik heel gauw je ogen open doen, ze zijn er juist om je te naaien, alleen die bezuinigingsplannen al....
Ik vind het kwalijk dat ze zonder geldige reden je privacy schenden, politie mag ook niet zomaar je huis binnenstormen zonder geldige reden.
Waarom kan dit dan op internet gebied wel, zijn de regels daar weer slapper zodat ze hun gang kunnen gaan ?
Als je een tv/internet vraag gaat doen durf ik te wedde dat die statistieken zoals ze nu zijn gelogen zijn.
Die statistieken zijn onder een paar mensen gedaan dus dit zegt helemaal niks, grotendeels zal het er niet mee eens zijn.
Victor
heb jij soms moeite met lezen ?
Er staat duidelijk bij (AL KUNNEN ZE DIT AL ZIEN!)
Misschien eerst lezen voor je direct zo dom uit de hoek komt!
Victor
Agree, Google weet aan de hand van de gebruiker waar zijn/haar interesse ligt en baseert daar de reclame op.
@TS
Wat bedoel je met: "Ik hoor graag de ideeën wat word Google een beetje moe die probeert er echt wat uit te halen."
Het is toch meer dan logisch dat een bedrijf op winst draait, of ga jij ook elke morgen vrijwillig aan het werk voor je geld?
Victor
Zolang ze niks te zoeken hebben bij mij ben ik er absoluut niet mee akkoord, wat hebben ze bij mij te zoeken ?
Hetgeen wat ze willen doen is iedereen aftappen of je nou terrorist bent of niet maakt voor niks uit.
Ik heb genoeg te verbergen, me bank gegevens is daar een van, gaat hun geen reet aan (al weten ze dit al).
Maar bijvoorbeeld een paypal rekening is ook niet meer veilig blijkbaar want dit kunnen ze straks allemaal zien.
En zo nu en dan download ik nog wel eens wat dingen, is natuurlijk wel legaal in Nederland maar hier wordt je op nagekeken.
Maar een VPN is een goedkope manier om hun miljarden idee te dwarsbomen, dus dit ga ik ook zeker aanschaffen.
Php.net heeft sinds vandaag de mogelijkheid geboden aan bezoekers om de nieuwe versie van de website te bezoeken.
Hierbij heb je tevens ook een mogelijkheid om terug te gaan naar de oudere versie.
Ik heb inmiddels even gekeken en ben er wel over te spreken, het is even wennen maar ik vind het prettiger uit zien.
Bijgevoegd zijn de screenshots van de melding en nieuwe versie.
Wat is jullie mening over de nieuwe versie ?
Bijna driekwart van de Nederlanders vind het geen probleem dat de overheid internet- en telefoonverkeer aftapt als dat is vanwege de strijd tegen het terrorisme. Ze zijn bereid privacy daarvoor op te geven.
Ik weet niet hoe dit bij jullie zit maar ik ben het hier absoluut niet mee eens, ik ga mijn privacy niet opgeven zodat ze wat kunnen vinden.
Al heb ik wel het idee dat dit al jaren aan de gang is, maar nu pas openbaar wordt gemaakt zodat de mensen denken dat ze dit netjes oplossen.
Ik krijg nou niet het idee dat het communiceren via telefoon/internet het terrorisme gaat oplossen, dan zoeken de terroristen gewoon een andere manier.
Tevens zijn er tal van mogelijkheden om dit te omzeilen zodat je verkeer als nog niet gemonitord kan worden.
Enkele voorbeelden:
- VPN
- TOR
Hoe werkt een VPN
Een VPN (Virtual Private Network) is een verbinding die versleuteld is en dus niet de mogelijkheid heeft om afgeluisterd te worden.
Ben jij ook bereid je privacy op te geven zodat de regering (terroristen) kan opsporen?
ik word echt gek van die deprecated al is het al heel lang aangegeven ik had er niks van gehoord.
als mij hosting update naar een nieuwe versie kan ik heel veel gaan vernieuwen.
Als het al zo lang aangegeven werd waarom ging je dan op mysql_ functies door ?
Nadat ik gelezen had dat het deprecated werd ben ik direct op PDO en MySQLi overgegaan.
Zou niet weten waarom je dit niet zou kunnen doen, een proxy is niks meer dan een doorverwijs adres.
Indien het om illegale content als ThePirateBay gaat kan ik het nog begrijpen, maar dan is de informatie niet volledig.
Wat is de bedoeling, wat wil je precies doen?
EDIT:
Contact gehad met Swaffelaar via PM, hopelijk nu iets duidelijk.
Ook contact gehad met Simone75, dat het topic beter voorzien moet worden van informatie aangezien je dit soort commentaar anders altijd krijgt.
Ik bemoei me er verder niet meer mee en laat dit over aan de crew.
@swaffelaar
Wanneer een persoon een extra optie erbij script is de persoon hier de eigenaar van en mag voor die optie gerekend worden.
Al is dit maar een regel code (in jou ogen, hoe kan je dat zien?) is en blijft dit de keuze van Simone75 en niet die van jou.
De rest van de code blijft uiteraard wel gratis maar alles wat zelf gemaakt is niet, let wel op dat fout oplossingen daar niet onder vallen.
Simone75 heeft dus alle recht voor haar EIGEN werk gewoon geld te vragen.
Dus wanneer kap jij eens met commentaar leveren als hier door de crew al naar gekeken is?
Aar
Dat is duurder dan een hosting pakket met eigen ip.
Ik kan eventueel iets bieden waarbij je een eigen IP-adres krijgt indien gewenst.
Je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor het IP-adres en wat erop gebeurd, indien wij een abuse ontvangen zal dit direct onderzocht worden.
PM me voor meer informatie.
Beste,
Graag ontvang ik een PB met voorbeeld, kan het eventueel vanavond leveren.
Als ik me niet vergis is de From: iets anders..
From: naamhier <[email protected]>
Zelfde denk voor Reply-To
Cas
Bedoelde meer op eigen gemaakte, ik dacht dat de plugins de huidige WordPress core overschreef.
Maar blijkbaar ziet hij ook custom posts, scheelt mij even een hoop gezeur en klant is blij
Cas
Duizendmaal dank, nooit geweten dat plugins op register_post_type zou werken!
K.Rens
Dat is dus het probleem vermoedelijk, maar zoals in hun mail ook staat hebben de failover servers ook gefaald waardoor het niet gered kon worden.
Dit kan in mijn ogen de beste overkomen, een goede Ddos aanval is gewoon lastig te stoppen, zelfs PayPal en Mastercard konden niet op tegen de aanval vorig jaar (wel groter maar oke).
Vind het icoontje persoonlijk helemaal niks, een kleur geeft toch juist makkelijker aan dat het om een link gaat ?
De editor verwerkt het netter en oogt vele malen beter dan wanneer hij in een topic/reactie getoond wordt.
Het is bij mij meer een teleurstelling dat het ineens heel anders is dan ik in de editor gemaakt had.
Denk hierbij aan de link kleur en de quote enzovoort..
De font vind ik wel netjes eigenlijk, is makkelijk te lezen en oogt niet rommelig.