Posts by WHMCSAddons

Goedemiddag,

Voor een privé project ben ik een soort 'load balancer' aan het maken tussen verschillende servers, dit kan dus in theorie verder uitgebreid worden zonder problemen.
    Nu ben ik aan het onderzoeken hoe ik mijn query het beste kan opzetten maar het heb tot nu toe alleen de COUNT() die mij exact verteld wat er aan aantallen is.

Vraag:
    Kan deze query niet direct uitgevoerd worden zonder bijkomende PHP programmering, wil namelijk geen onnodige code schrijven als SQL dit ook kan.
    De bedoeling is dus om de laagste waarde terug te krijgen uit een combinatie van 2 queries, deze zien er als volgt uit:

Hopelijk is het zo duidelijk, anders beantwoord ik de vragen via het onderwerp.

Heb je de datum (23/12/2015) gezien, of was dit een ingeving van boosheid?
    Onderwerp is al bijna een jaar oud, weet niet hoe je dit voor je gaat zien verder?

Code
    sh: /etc/php.d/apc.ini: No such file or directory
    ERROR: `/tmp/pear/temp/APC/configure --with-php-config=/usr/local/bin/php-config --enable-apc-debug=echo "extension=apc.so" > /etc/php.d/apc.ini --enable-apc-filehits=no --enable-apc-spinlocks=no --enable-apc-memprotect=no --enable-apc-pthreadmutex=no --enable-apc-pthreadrwlocks=yes' failed

Dit krijg ik met jouw commando @WHMCSAddons

Ik denk dat je iemand anders bedoelt?

yum install & make install werken beide op Centos. Alsook de commando Sudo.Waarschijnlijk werken ze ook op andere OS systemen, maar dat kan ik niet bevestigen.

Bij mijn CentOS werkt de 'sudo' commando niet ?

Bash
    [root@server /]# sudo update
    sudo: update: command not found

In Nederland absoluut niet, hier worden de postbezorgers onder druk gezet door meer te bezorgen tegen een beter tarief. Laten ze dit maar eerst oplossen bij PostNL dan is het verder allemaal in orde, niks mis met PostNL trouwens :)

Maar wel handig, vraag me alleen af of dit niet een voorgetrokken iets wordt..

Het niet wijzigen raad ik aan de readonly="true" te gebruiken, deze wordt wel gestuurd maar is niet wijzigbaar.

Met Ajax is dit zeker mogelijk je zou dit via jQuery al kunnen doen maar met een Ajax request kan je bijvoorbeeld zeggen dat hij alleen moet sturen als de aantal is ingevuld. Hiermee gaat de berekening eigenlijk pas op het moment als die aanwezig is en door de gebruiker is aangevuld.

JavaScript
    $.post('locatie/naar/calculatie.php', function( data ){ 
    	$('.resultaat').html( data ); 
    });

Meer informatie hierover vind je op de website van jQuery

Ik begrijp jullie mening maar snap niet waarom hij Belgische aanbieders moet plaatsen op zijn website. Begrijpende dat jullie in België wonen zie ik hem nergens aanbieden dat hij ook in België levert dus snap die link niet helemaal?

Edit: keek even te vlug, zie op de website nu staan "Nederland + België"

Verder ben ik het met @Ferhat.Remory eens dat WooCommerce nog goed zichtbaar is, het past inderdaad niet binnen de huidige opmaak van de website. Zou ook even naar je responsive gedeelte kijken als je ook verkeer op mobiel/tablet goed wil tonen aan je bezoekers.

Zoiets bedoel je dan denk ik zelf:

PHP
    $current = strtotime(date('H:i'));
    $opened  = strtotime('16:00');
    $closed  = strtotime('19:00');

if( $current > $opened && $current < $closed ) {
    	// Tijd is tussen 16:00 & 19:00
    } else {
    	// Buiten de tijden 16:00 & 19:00
    }