Posts by WHMCSAddons

Ben in 2004 dacht ik ergens begonnen met Time2Kill source die helemaal uitgebreid was met verschillende mods.
    Daarna ben ik een lange tijd met de Vendetta source aan de haal geweest, maar die kent zoveel bugs dat dit vervelend begon te worden.

Ben sindsdien me eigen codes gaan schrijven en verbeteren waar mogelijk was, dit sprak mij zo erg aan dat ik een onderneming ermee begonnen ben.
    Deze onderneming is alweer sinds oktober 2011 actief en druk met dagelijks nieuwe opdrachten, toch blijven de vragen me fascineren waardoor ik zo nu en dan hier nog eens kom kijken.

M.Martens
    Daar vergis jij je in, door je IP kan de overheid al zien wat jij gedownload hebt de afgelopen maanden, als de NSA informatie over jou wil krijgen ze dit toch wel.
    Ze zullen echt wel een reden bedenken om jou informatie te verkrijgen zodat ze weten wat jij op internet aan het doen ben, niet zo moeilijk ;)

K.Rens
    Plus het feit dat Gmail vele malen veiliger zal zijn dan een eigen maildienst, Gmail wordt volgens mij streng in de gaten gehouden.

NSA kan alles scannen maar ik heb van de week gelezen dat Microsoft en Google de staat voor de rechtbank brengen voor deze ongein, ging over het openbaar maken van onderzoeken volgens mij.
    Als je op internet zit scannen ze groot deel van je internet toch al dus een maildienst verbod gaat wel erg ver, dan verschaften ze zichzelf wel een weg in hun dienst zo moeilijk is dat voor hun niet.

M.Martens
    Grote praat begint me beetje te gek te worden, "Zal er genoeg vinden" denk dat er daar wel mensen zitten met meer verstand dan jij hebt.
    Deze fout is gewoon gevonden door veel te testen en te onderzoeken, zo makkelijk als jij zegt is het echt niet, vindt dat iemand jou maar eens de realiteit in ogen moet geven.

Enige tijd geleden heb ik zelf per toeval een grote lek bij TransIP B.V. gevonden, dit was gevonden omdat ik zoveel problemen ermee had en onderzoek gedaan heb.
    Door een bevestiging van TransIP kon de fout ook bevestigd worden en kon ik in feite aan de slag hiermee, als ik nooit iets gemeld had waren een hoop VPS systemen de sjaak geweest.
    Maar daarin tegen als TransIP mij een bevestiging (fout in installatie bestand) had gegeven was ik er waarschijnlijk ook nooit achtergekomen, kortom is dit gewoon puur toeval geweest voor mij.

Ik kan de Indiër dan ook geen hacker noemen, vind dit meer een "Script kiddie" die wat heeft zitten flutsen met parameters, al vind ik het netjes gedaan dat mag gerust gezegd worden.

(Is geen aanval op jou maar begin die groot praat een beetje zat te worden)

@hamza-R
    Klopt wel, maar ze hebben de grootste commentaar op de rest van de stores, nu gebeurd hun weer iets en direct was er een patch beschikbaar, vind ik raar..

1. De APP wordt gecontroleerd alvorens het toegevoegd wordt.
    2. De APP is gekeurd en staat online.
    3. De APP is kwaadwillende code maar wij hebben een patch beschikbaar.

Dan ga je toch al er vanuit dat je hem niet eens voorbij stap 2 laat gaan ?
    Ik ga niet zeggen dat Android veel beter is want die kan hier nog een voorbeeld aan nemen, vind het alleen raar dat ze al een patch hadden toen het betekend was, keur hem dan gewoon af en haal hem uit de store toch ?

Wauw, wel bijzonder om te zien hoe belangrijk Google voor de wereld is, maar de kosten voor die 1 tot 5 minuten downtime zijn wel machtig hoog zeg (half miljoen dollar).

Ben toch wel benieuwt wat die storing veroorzaakt heeft en of dit in de toekomst voorkomen kan worden..

Samsung Galaxy S4 kan ik je aanraden, vriendin van me heeft deze ook, is lekker snel en reageert goed.

Ik heb zelf de S3 doe bijna 2 dagen met een volle batterij (bellen/whatsapp/sms), zeker geen verkeerde telefoon dus ;)

Hier ga jij fout.

Ik heb vooraf gevraagd of jij ervaring had met alle soorten onderdelen waar jij duidelijk "Ja" op geantwoord had.
    Nu moet ik dus gaan uitleggen wat het kan en doet, hier huur ik geen tekstschrijver voor in, als je het onderdeel niet kent moet je hem ook niet aannemen.
    Er is vooraf ook duidelijk aangegeven welke soort onderdelen hierin voorkomen; Paypal, Mollie, 2Checkout enzovoort.
    Het zijn betaalmodules, wat valt hieraan uit te leggen, het is gewoon een dienst die aan website en/of webshop gekoppeld kan worden.
    Als je de dienst niet kent moet je die ook niet aannemen, wat je nu doet is zeer zielig en je zet jezelf behoorlijk voor schut.

Tevens is er een klacht ingediend bij PayPal want meneer weigert de aanbetaling te retourneren, pas hiermee dus op!