Posts by WHMCSAddons

Ik geef het maar mee voor iedereen die dit wil weten.
    Verder gaat dit over ervaring van een jaar geleden.
    Ze waren toen zo extreem onvriendelijk dat ik dit blijf afraden.

Dit kwam omdat België nog niet volledig werd ondersteund, als jij een misstap maakt praat je toch ook niet meer over het verleden ;)
    Ze verbeteren zich juist op dit soort fouten, dus om iemand hierop af te blijven kraken vind ik ver gezocht, just my thoughts ;)

Persoonlijk raad ik transip af als Belg.
    Het is beter voor Nederlanders, maar als Belg is het niet eenvoudig er te betalen.

Is dit recentelijk ervaren of praat je hier over een verleden ervaring met TransIP?
    Naar mijn weten verbeteren zei zich namelijk elke dag, ook de support wordt er steeds beter op.

P.s. ik zie nergens een vermelding staan dat de TS een persoon uit België zou zijn?

Hi,

Ik ben tijdelijk opzoek naar iemand die voldoende verstand heeft van jQuery/CSS, er moet een element ontwikkeld worden waar ik niet helemaal uit kom.
    Er zijn echter wel wat voorwaarden:

• Je bent 18 jaar of ouder (betreft hier 18+ content)
    • Voldoende kennis van jQuery/CSS.
    • Betaling via PayPal accepteert.

Als je aan deze eisen voldoet hoor ik graag van je, het vragen waar het om gaat e.d. zeg ik liever niet, nogmaals het is 18+ content en dus niet voor iedereen zichtbaar.
    Prijs is afhankelijk van hoeveel werk het is en of het lang zal duren om te maken, dit hoor ik graag vooraf wanneer je weet wat er moet gebeuren.

Edit:
    Het CSS voorbeeld is nu gemaakt, hier dient alleen nog door middel van jQuery een effect aan te worden gegeven die hetzelfde doet alleen dan in een nette manier.
    Hier hebben we het dan over bijvoorbeeld Animate of toggleUp(Down) of slideUp(Down).

Refferalboy en @Fils oke thx voor de info ik zal eens even kijken bij de sites die jullie aanbevelen.

Kun je daar trouwens ook gewoon alles met je domein doen wat je zelf wilt? Dus doorverkopen en alles?

Ja beide aanbieders hebben een "Interne push" aanbod, dan kan je van bijvoorbeeld een andere TransIP/Versio klant een domein krijgen zonder hiervoor de Autorisatie code te gebruiken.
    Versio en TransIP zijn wel 2 verschillende bedrijven, het is dus niet mogelijk tussen die bedrijven te wisselen.

Uiteraard kan TransIP/Versio het domein offline gooien zodra je hier misbruik van gaat maken door bijvoorbeeld auteurs materiaal te plaatsen waar jij geen toestemming voor hebt gekregen.

Yourhosting is tijdens registratie maar €1,- alleen als je verder leest zijn ze daarna €12,50 dus zeker niet de goedkoopste.

Heb hele goeie ervaring met TransIP, alles is binnen zeer korte tijd geregeld en je kan op automatische incasso wat ook prettig is.
    Het klantenpaneel waar je in komt is ook zeer makkelijk te bedienen zelfs voor de beginners die er nog nooit mee gewerkt hebben is dit duidelijk.
    Alle acties die je daar voor je domein gebruikt waaronder: DNS, Nameserver enzovoort zijn gratis (alleen houder wijzigen niet).
    Op de onderstaande link kan je naar een demo van het paneel kijken zodat je een beetje inzicht krijgt in wat zei jou kunnen bieden.

https://www.transip.nl/controlepaneel-info/

Laat je zeker niet misleiden, er zitten allemaal verborgen kosten onder die actie prijs!

Een AV wordt in alle redelijkheid gecontroleerd voor hij bij de KvK goedgekeurd wordt, je moet namelijk voor je hem deponeert aan bepaalde richtlijnen voldoen.
    Dus wat jij zegt is ook niet volledig waar, een AV heeft altijd zin, komt bij jou momenteel over als een nutteloos stukje papier die nergens waarde aan toevoegt.

Kan je deze niet verplaatsen en uit de weg zetten?

In Android is dit zo voor elkaar, alle app's die je niet gebruikt kan je uitschakelen en van je scherm halen, dan zijn ze niet meer zichtbaar.
    Ben zelf geen Apple fan-boy maar heb toch wel wat handige en grappige features gezien.

Lekker topic met uitleg zeg, ik wil een pc maar jullie moeten het uitzoeken...

1) Wat voor soort pc gebruiker ben je? (gamen,programmeren,etc.)
    2) Welke programma's gebruik je vaak?

Zou eerst eens aan je onderwerp werken voordat het topic op 10 pagina's nog geen meter opgeschoten is..

Sta hier 100% achter.

Hi,

Omdat ik wat domeinen niet meer wil laat verlengen ga ik deze van de hand doen, gaat om slechts 3 domeinen aangezien de rest al opgezegd is.

* www.123*comp.nl
    Geregistreerd bij: TransIP B.V.
    Verleng datum: 4 Februari 2014

* erotische*zaak.nl
    Verleng datum: 4 Maart 2014

* www.os*vendetta.nl
    Verleng datum: 9 Juni 2014

Alle domeinen zijn te bereiken zonder het * (sterretje)

Bieden vanaf €0,50 bod is geldig als hij binnen 48 uur niet overboden is.
    Buy now prijs is €2,50

Alle biedingen zullen via Paypal voldaan worden, een andere mogelijkheid is er helaas niet.
    Zoals gewent is er bij TransIP een gratis interne push mogelijk, echter is een houderswijziging wel verplicht!

Goodluck :)

Refferalboy
    Ik probeer niet negatief over te komen maar juist op een manier hoe een bedrijf erop zal reageren.
    Advocaat kan wel, maar dan moet zijn broertje betaling bewijzen aantonen, deze zullen er niet zijn als ik scarface zijn verhaal goed begrijp, hoeveel kans denk je op dat moment te maken?

L.Groot
    Even over de PS3, die zijn gehackt toen de tijd door Anonymous, Xbox is toen nooit aangevallen geweest.
    Als ze Xbox zouden aanvallen komen ze er met hetzelfde gemak in, geen enkel systeem is 100% dicht.
    Al had Sony de gegevens wel wat beter mogen beveiligen toen der tijd, dit bleek erg slecht te zijn maar is inmiddels wel verbeterd.