Posts by WHMCSAddons

@Wmdiensten
    En als de gebruiker javascript uit heeft staan :)?

de :hover word zover ik weet door elke browser ondersteund, alleen de opacity zou miss wel eens probelemen kunnen zorgen, echter als jij via jquery css toevoegd aan een element zal hij niet de browser pre-fix krijgen maar gewoon de exacte css die jij er in zet.

rdgweb
    Gelukkig, heb ik ook altijd last van (apparte browser geinstaleerd waar alles wat maarin de beurt van caching komt uit staat)

Zou niet weten wie zijn javascript uit heeft staan, tegenwoordig zie je alleen maar websites met javascript...
    En dat kan je als nog controleren en vragen de javascript in te schakelen. <noscript> of andere mogelijkheden die dit kunnen controleren.
    Lijkt mij eerlijk gezegd heel irritant om uit te zoeken welke browser wel of niet reageert, maar dat kan ook iets persoonlijks zijn ;)

@TS
    Blij dat het opgelost is.

M.Martens
    Excuus was vanavond even weg dus kan hem nu pas beantwoorden.

1. Als het menu ingekort wordt ziet het er eerlijk gezegd leeg uit, heb dit tijdens de ontwikkeling eerst geprobeerd maar vond het wat saai...
    2. Niet geheel duidelijk welke afbeelding je bedoelt ? <= Excuus, zag dat ze nog localhost stonden, dit is inmiddels opgelost.
    3. Klopt, de opdrachtgever heeft hier niet altijd tijd voor, daarom heb ik voor logo's gekozen aangezien die sneller gegeven kan worden.

Goedenavond,

Ik ben enige tijd bezig geweest de website compleet te vernieuwen omdat ik de uitstraling van sommige pagina's zat was.
    Hierbij ben ik maar direct helemaal opnieuw begonnen, alles is opnieuw aangepakt en verwerkt.

Wat moet ik checken:
    Omdat de website een nieuwe uitstraling heeft kunnen er nog wel eens typ fouten ontstaan, deze wil ik met jullie hulp verbeteren.
    Kritiek punten zijn geweldig, maar meld ze alsjeblieft wel duidelijk zodat ik weet wat het kritiek punt is.
    Op de diensten pagina mis ik op 2 onderdelen nog tekst, deze worden nog aangevraagd.

Bestaande hosting klanten:
    Zoals sommige klanten die op Icts zitten kunnen zien zijn de prijzen gewijzigd, hierbij is de prijs omhoog gegaan en het aanbod omlaag.
    Omdat ik mezelf niet als goedkoop hosting bedrijf wil voort blijven zetten heb ik hiervoor gekozen, klanten die een complete website afnemen zoeken 9 van de 10 keer ook hosting.

Let op:
    De bestaande hosting blijft gewoon voor de zelfde prijs lopen zolang dit niet opgezegd wordt.
    Zodra de hosting opgezegd wordt zullen de huidige tarieven gehanteerd worden.
    Geen reden voor paniek voor bestaande klanten want die prijs blijft gewoon zoals afgenomen.

Wat vraag ik precies?

1. Is de uitstraling goed, mis ik nog iets?
    2. Zijn er wellicht fouten die ik over het hoofd heb gezien

Graag kritiek en verbeter punten, graag wel duidelijk vermelden!

Alvast bedankt!

Dat is juist het aparte, want ik heb hem ge-include met een database verbinding..

Want heb er meer connecties instaan, en die doen het wel..

Dan vermoed ik dat je include onder deze regel staat, dit moet helemaal boven.
    Dit is althans mijn gedachten aangezien de rest het wel gewoon doet zoals je aangeeft.

Edit:
    Hij had me toegevoegd op skype, de fout bleek in een for lus te zitten waardoor er geen reacties zichtbaar waren.

Goedenavond,

Ik ben localhost bezig met een vernieuwde versie bezig van me bedrijf website, deze krijgt een makkelijk leesbaar uiterlijk en hier en daar worden wat dingen aangepakt.
    Nu had ik voor een kennisbank een template name gemaakt zodat de pagina op dat bestand zou draaien (doet het normaal overigens ook).

Echter is me opgevallen dat na het maken van mijn nieuws pagina hij ineens reageert als een Archive (archief), nu kom ik er niet helemaal uit waarom hij dit doet.

In de back-end staat de template gewoon op de naam die gegeven is vanuit het bestand (wordt automatisch in de comment gelezen).

Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing, een link met informatie is ook goed, ben namelijk wel benieuwt wat dit veroorzaakt.

Pagina code, valt opzicht niks uit op te halen maar misschien ziet iemand toch iets: