Omdat je een uitroepteken (!) voor je variable, $gebruikersnaam gebruikt.
Als je iets wilt vergelijken wil je dat hij klopt, momenteel klopt je code van geen kant.
Kijk eens op de link die ik gaf dan snap je het wellicht wat beter.
Omdat je een uitroepteken (!) voor je variable, $gebruikersnaam gebruikt.
Als je iets wilt vergelijken wil je dat hij klopt, momenteel klopt je code van geen kant.
Kijk eens op de link die ik gaf dan snap je het wellicht wat beter.
Hoe roep je de font aan in je CSS, want waarschijnlijk heb je de font op je pc geïnstalleerd en ziet hij hem daarom wel.
Lijn 10 moet een dubbel = hebben, http://stackoverflow.com/quest…t-to-row-value-from-mysql
Via een hidden field kan je dit aanmaken, als je hiervan de waarde uitleest kan je met een ajax request deze naar je script schrijven.
Toon Meer- taal optie zou ik graag wensen
+ al je contact gegevens.
- niet alle vakken even lang
- Lettertype.
- Missende de Captcha
+ Aanwezigheid van Captcha
Gelieve je reactie
- Taal optie is niet van toepassing, Engels is een wereld weide taal die door veel mensen gelezen kan worden.
- Als particulier ben je niet verplicht je adres gegevens te plaatsen, zie ik ook niet in waarom ?
- Lettertype, juist lekker duidelijk....
- Captcha zie ik gewoon hoor ??
Tim
De input velden zijn inderdaad verschillend, maar dat komt denk omdat je op input[type=text] hebt gemaakt in je css.
Gewoon komma gescheiden erbij voegen en ze werken hetzelfde, niet iets bijzonders
Toon MeerOp de ICTscripters server draait geen Directadmin.
Dit draait op systemen waar DirectAdmin niet mee overweg kan, zoals nginx.
Het moet dus een andere tool of script zijn.
Wat betreft Twitter slaag ik mea culpa.
Ik had nooit gedacht dat de problemen zo lang zouden duren...
En had er niet bij stil gestaan dat we een twitter account hadden.
In de toekomst zullen we proberen dit sneller te updaten.
Apart want ik draai DirectAdmin met nginx zonder enige problemen, zo draait mijn server overigens al bijna een jaar...
de betekenis "Idem hier" wat betekend "Hetzelfde hier"
Hi,
Ik ben voor een klein project van mezelf bezig om een community te maken in me vrije tijd, deze zal echter een compleet ander doel krijgen.
Nu heb ik via Google een ontwerp gezien wat destijds voor Criminalspoint gemaakt is, dit sprak mij eigenlijk wel aan en vroeg me af wie hier de eigenaar van is.
In de bijlage vind je het voorbeeld.
Even ter informatie, ik zal geen concurrent opmaken van Icts want dat is niet mijn bedoeling, het idee erachter wil ik liever nog voor mezelf houden.
Ik ontvang graag informatie van wie het ontwerp is, of ben je de eigenaar (.psd bestand) dan kom ik graag even in contact met je.
hicham
Ik doel niet alleen op downloads, je hebt bijvoorbeeld ook nog http://www.mijnmaffia.com / .nl / etc..
Dat het in Smarty is gezet vind ik persoonlijk ook wel netjes hoor begrijp me niet verkeerd.
Er is geen promotie gedaan, maar dit heb je er ook niet bij vermeld, vandaar mijn conclusie op je bericht
Toch succes!
hicham
Meestal berekenen ze dit door maandelijkse inkomsten (dan wel stabiele inkomsten) een volledig jaar te rekenen.
Als voorbeeld:
Je verdient stabiel tussen de € 1.000 en € 1.500 per maand 1 jaar lang, dan krijg je dus een middenweg:
€ 1.250 x 12 = € 15.000 per jaar (als voorbeeld).
Moet het natuurlijk wel stabiele inkomsten hebben van zeker een jaar lang, ik weet niet hoelang de website bestaat?
Echter gaat het hier om een Criminals spel, deze zijn niet zo populair onder mensen aangezien je ze overal kan downloaden.
Dat het in Smarty staat maakt het niet meer populair, het is gewoon wat netter geregeld, vind zelf alleen hier en daar nog wat kleine fouten.
Als je bijvoorbeeld op "Online Gangsters" klikt krijg ik de layout opnieuw te zien als een iFrame wat dus bij mij al aangeeft dat het met iFrames gedaan is.
Ik zou er zelf niets voor over hebben omdat het geen uniek idee is, je moet concurreren met een groot aantal aan criminals spellen.
Terr0r
Is misschien niet het juiste topic ervoor maar een verhuizing zijn registratie kosten, is dus afhankelijk bij wie je de domeinen plaatst.
Je kan het domein ook laten verhuizen naar de eigen hoster.
Dit neemt wel minimaal 1 dag in beslag en je moet dan een bepaalde code krijgen.
Sorry Denni als je liever zelf wou antwoorden
Niet volledig waar, een normale verhuizing is binnen 5 a 10 minuten voltooit.
Moet je webhoster wel mee werken om de verhuiscode te geven maar die zou je normaal gesproken altijd tot beschikking moeten hebben.
Hier werkt het gewoon. (chrome browser). Niets van te merken.
Lijkt me ook logisch, kijk eens naar de startpost datum
Waar is hij eigenlijk geregistreerd, was dit vergeten te vragen..
2 euro
Kijk eens aan!
Google is eens goed bezig al had ik dit eerder van Apple verwacht.
Hier zit geen logica in toch?
Wat heeft Apple met andermans websites als zei geen webmaster aanbieder zijn ?
Google biedt webmasters de mogelijkheid hun site te verbeteren, dus lijkt me logischer als Google dit zou doen ?
Vindt het goed werk van Google, heb de optie nog niet bekeken maar ga hier zeker eens naar kijken!
Rick niet lullig of aanvallend bedoelt maar het idee kan je niet tot je eigen maken, maar dat snap je denk wel ?
De programmering blijft misschien wel van jou maar het idee kan je geen rechten op ontvangen
Starohosting
Had de mail inderdaad ontvangen, ga hier even mee aan de slag voor je
Weet jij toevallig ook in welk bestand ik deze regels moet zoeken ?
ik bedoel style, of home, page.php enz ?
Groetjes Simone.
Voor de post zelf is het single.php, de normale overzicht is dacht ik content.php.
Dus je krijgt dan
Als je dit echter nooit hebt aangepast raad ik je aan iemand hiervoor te zoeken, is geen simpele klus namelijk