Posts by WHMCSAddons

Mysqli_num_rows error is 9/10 keer een fout met de query. Wat ik ook altijd zeg: Bouw foutafhandeling in. Dan weet je meteen of het aan je query ligt.
    Daarnaast moet je ook je variabelen buiten de quotes halen. Dus WHERE email = '".$email."' LIMIT 1 ;)

Wanneer je zoekt op een specifiek e-mail adres filtert hij hem neem ik aan toch al, neem aan dat een e-mail adres maar 1x mag voorkomen, waarom zou je dan als nog een LIMIT 1 geven ?
    Als ik me query uitvoer zie ik eigenlijk geen snelheid verschil in LIMIT 1 en zonder LIMIT 1, reageert vrijwel hetzelfde..

P.s. puur uit nieuwsgierigheid nooit echt mee bezig gehouden.

Belachelijk dat ze zoveel jurisdictie hebben om zoiets te doen, maar tegenwoordig wordt je overal wel gevolgd dus kijk hier niet van op, al zullen Google & Yahoo er niet blij mee zijn wat begrijpelijk is natuurlijk.

Fenix09
    Themeforest levert vaak Wordpress thema's op klein budget omdat ze vaker verkocht zullen worden, echter is de kans dat hij toevallig op het zelfde doel in Nederland gebruikt wordt heel klein.
    Veel bloggers hebben dit toch als hobby en pakken meestal een gratis thema, of de thema's die gekocht worden zullen worden veranderd wat je ook vaak ziet.

Maar zoals Cas zei is Themeforest een ideale website voor jou Wordpress thema, succes! :)

Ik hoop dat dit slechts een begin is van de code, aan de upload te zien wordt er niks gecontroleerd en kan ik zonder pardon alle bestandsformaten uploaden.

Probeer overigens foutmeldingen te voorkomen, wanneer je move_uploaded_file doet kan je dit beter in een if statement plaatsen.
    Als hij daarin faalt kan je nog een nette melding naar je gebruikers toe plaatsen, anders krijg je een lelijke PHP error wat je gebruikers kan afschrikken.

Mocht je meer advies nodig hebben weet je me te vinden, succes! :)

Beste

Als u dat allemaal wil hebben is het dan niet handiger of zelf een gehele unieke source tebouwen

Mvg Terr0r

Komt dit serieus uit jou mond, had ik echt niet verwacht..

@TS
    Bij de downloads sectie staan verschillende spellen die door de jaren heen gemaakt zijn.
    Je zou van verschillende codes een combinatie kunnen maken zodat al deze opties erin verwerkt zijn, scheelt natuurlijk al geld.
    Raad je echter wel aan om zonder PHP kennis hier niet aan te beginnen, de codes zijn slecht geschreven en deze manier zal je dan ook overnemen (slecht).
    Mocht je wel de kennis bezitten, kijk dan vooral uit met verschillende bugs en beveiliging's fouten, de codes zitten er namelijk vol mee, vandaar de benodigde kennis ;)

Succes!

L.Groot
    Eerst moeten ze zelf handelen, en dan moeten ze verantwoording aan jullie afleggen?
    Dan is er toch gewoon één richtlijn waar jullie mee werken en waar de nieuwe moderator mee moet werken?

Over de regels van icts ga ik maar verder niet op in, jullie kennen mijn standpunt hier wel over, dus een verdere verklaring lijkt onnodig.

Je monstername is nu altijd met value 1 dat zag je wel ?

Wat jij wilt bereiken is dat de input radio op elke waarde een andere naam heeft.
    P.S. leer wel van je foutafhandelingen in de code, ik doe dit niet voor me plezier maar om jou op weg te helpen, overigens is niet alles 100% veilig

Voer je query regel eens in PHPMyadmin uit, krijg je foutmeldingen of wordt dit gewoon netjes geupdate?

Wellicht is het handig als je correcte foutafhandelingen doet, op die manier vind je zeer snel je fout, zal waarschijnlijk iets kleins zijn.
    Er is op ICTs een hele mooie blog over geschreven, namelijk MySQL query foutafhandeling

1. Geen idee wat je hiermee bedoelt, er staat een div met de class naam divider_line wellicht die weghalen, als dat is wat je bedoelt..

2. Je icons een class geven en dan: #container img.icons {padding-top:10px;}

3. Komt omdat je borders gebruikt, die tellen ook mee.