Posts by WHMCSAddons

Goedemiddag,

Ik ben bezig om mijn F.A.Q. pagina te voorzien van single posts, hiermee bouw ik namelijk iets meer links met informatie op waar ik SEO op kan uitoefenen.
    Nu is er online geen voorbeeld aanwezig aangezien ik hier voor mezelf even mee werk zonder dat ik de bezoeker ermee lastig val.

Wat weet ik?
    Normaal gesproken kan je met een eigen post_type een single-{post_type}.php en indien has_archive op true staat archive-{post_type}.php aanmaken.

Wat heb ik gedaan?
    Ik heb op de plugin een flush_rewrite_rules(); uitgevoerd welke helaas geen oplossing tot mijn probleem biedt.
    Hierna heb ik geprobeerd permalinks op default te zetten (?p={id}), en deze vervolgens weer op de normale manier gezet (/%postname%/).
    Nu werkte hij wel op de default maar niet op de normale manier, kan ook niks vinden wat een fout zou moeten zijn.

Iemand enige ervaring met dit probleem, en heeft hij of zei een oplossing of URL met informatie hiervoor ?

Edit opgelost:
    Na het doorlezen van de functie flush_rewrite_rules() kwam ik erachter dat de functie direct na het registreren uitgevoerd moet worden wil dit werken.
    Was voor mij alleen niet direct zichtbaar aangezien ik W3C Total Cache gebruik voor de website, goeie tip om tijdens het bewerken deze tijdelijk uit te schakelen.

Met Luc eens, een variable die (ik vermoed) als database connectie gaat moet je binnen de class houden, erbuiten is niet nodig.

private - Only the current class will have access to the field or method.
    protected - Only the current class and subclasses (and sometimes also same-package classes) of this class will have access to the field or method.
    public - Any class can refer to the field or call the method.

http://stackoverflow.com/quest…ject-oriented-programming

Die rotatie is juist de bedoeling dat het zo gaat ;)
    Krijg hierop veel complimenten van klanten dus neem aan dat zei zich er juist niet aan storen ?

Update social:
    Na contact met Addthis is mij verteld dat hyves bij de eerst volgende update zal verdwijnen, ze zijn ervan op de hoogte.

bramieboy100
    Bedankt voor je feedback.

1. Klopt viel mij gisteren ook op, ben inmiddels bezig met een oplossing hiervoor.
    2. Welke animatie bedoel je hier precies ?
    3. Het is een addthis deel functie, als het goed is heb ik hier geen invloed op en moet ik wachten op hun update.
    4. De chat functie is een plugin vanuit een ander systeem, ik heb de taal zover als mogelijk gewijzigd in het Nederlands.

insaneflame
    Bedankt voor je feedback, welke kleur voorkeur heb jij i.p.v. wit, want dit oogt in mijn mening wat rustiger dan een complete regenboog website.
    Maar meningen verschillen uiteraard dus hoor graag wat jij in gedachte hebt!

Goedenavond,

Pas geleden heb ik mijn website compleet opnieuw opgepakt aangezien ik het allemaal wat beter wilde hebben en mijn aanbod wilde vergroten.
    Nu heb ik ook voor mijn klantenpaneel een uitbreiding gemaakt welke 6 verschillende betaalmodules aanbied voor klanten, onderstaande methodes zijn beschikbaar.

Methodes
    - iDEAL
    - PayPal
    - Paysafecard
    - SOFORT Banking
    - Bankoverschrijving
    - Mister cash / Bancontact

Nu ben ik benieuwt of het aanbod op mijn website ook goed is verwerkt, zijn de prijzen duur, zijn de pakketten te klein.
    En wat is het eerste indruk als je op de website komt, ziet het er goed uit, mis ik nog iets.

Graag hoor ik van jullie, kritisch graag maar dan wel met duidelijkheid zodat ik hier iets mee kan.

Website: http://www.wmdiensten.nl

Met vriendelijke groet,
    WM Diensten

Is HTMLEntitities nou alleen nodig met echo of ook bij query input?

Beste ik heb nu weer een stukje code geschreven maar ik weet niet waarom hij niets echo't ik hoop dat iemand de fout ziet:

Misschien omdat er geen echo of print functie instaat die je de waarde kan tonen, als ik uitga van dit gedeelte tenminste.

Goedemiddag,

In samenwerking met Mollie BV hebben wij een API ontwikkeld speciaal voor WeFact Hosting paneel. Mollie BV heeft in haar nieuwe API de mogelijkheid om een éénmalige ontwikkeling te doen, vervolgens zal Mollie BV alle toekomstige aanbod automatisch aanvullen in de lijst. Uiteraard dient u hiervoor wel een account te hebben bij Mollie BV.

Waar kan ik hem downloaden?
    Op de website van WM Diensten zullen de vrijgegeven modules gegeven worden, deze dienen nergens anders aangeboden te worden.
    Uit veiligheid willen wij dit alleen vanuit WM Diensten aanbieden, binnenkort zal ook Mollie de module aanbieden, hiervoor krijgen zij een link van ons.

Ik snap hem niet?
    Uiteraard kunnen alle vragen aan ons gesteld worden via ons contact formulier, wij zullen uw vraag hierop beantwoorden.

Update:
    Mollie zal vandaag nog de module op hun pagina aanbieden die direct door linkt naar onze linkpagina.

- 7e plaats staat ons aanbod: https://www.mollie.nl/betaaldiensten/ideal/modules/

Cas
    Alle links worden wel naar HTTPS omgezet, maar de server ziet nog steeds de bestanden ook op HTTP protocol staan waardoor de SSL fout gaat.
    Vreemde is ook dat Ferhat.Remory niet eens een private_html map had voor zijn SSL (is DirectAdmin), vandaar mijn vermoedens bij de hosting partij.
    Als de map public_html leeg was waren de bestanden nog steeds op HTTP niveau te zien, waarschijnlijk maakt zijn hosting gebruik van andere instellingen.