Posts by WHMCSAddons

@L.Velthuis
    Budget is bespreekbaar dat vermeld ik niet openbaar, zoek iemand die SEO teksten kan schrijven en er verstand van heeft.
    Het moet klanten in dat stuk tekst overtuigen, dus het is voor mij belangrijk dat dit goed gedaan wordt.

Edit:
    Omdat het hier te lang duurde ben ik ook opzoek gegaan naar iemand op Sitedeals.nl.
    Deze is inmiddels gevonden en zal me voorzien van tekst.

Bedankt voor alle reacties!

Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar een tekstschrijver die alles weet over mobiele ontwikkeling, dit is een dienst die ik ga aanbieden.
    Hoe deze dienst aangeboden wordt blijft achter de schermen, hier zoek ik dus geen aanbiedingen voor want dit is er al.

Er komt een pagina met informatie over deze ontwikkeling, in simpele taal zodat een klant het wel snapt.
    Het moet een stuk snelle informatie zijn zodat een klant hier snel over kan oordelen of het bij hem/haar past.

Ben opzoek naar ongeveer 200 a 300 woorden uitleg over deze dienst, een klant moet uit die tekst een ja of nee kunnen geven.
    Mag ook meer tekst worden maar dat is alleen in overleg mogelijk, alles wordt eerst vooraf besproken voor er een akkoord is.

Ik verwacht een tekst die SEO en ABN geschreven is, graag zie ik wat aanbiedingen, mag per privé bericht maar ook in een reactie.

Goedemiddag,

Laatst heb ik een ontwerp in .psd formaat overgenomen, deze is ook omgezet naar HTML, CSS & Javascript.
    Het ontwerp is niet responsive maar werkt verder wel en is ook W3C Valid gecontroleerd.

Voorbeeld van de .PSD:
    http://84.105.129.190/opdracht…ingVakanties-grid.web.jpg

Voorbeeld van de .HTML
    Campingvakanties

Het ontwerp is in .psd overgenomen voor een project welke ik in gedachte had, dit is door tijdgebrek helaas niet te doen.
    Deze heb ik om laten zetten naar een .HTML bestand maar waar vervolgens geen tijd meer voor was.

Domeinnaam:
    Het is mogelijk een domeinnaam (camping*vip.nl) over te nemen, hij staat geregistreerd bij TransIP.

Prijs voor overname domeinnaam:
    Voor het domeinnaam vraag ik minimaal € 10,00 hij is pas vastgelegd en dus nog een jaar geldig.

Bieden op ontwerp:
    Bieden vanaf € 50,00
    Opbieden met: € 5,00
    Buynow: €100,00
    Reserve: € 70,00

Informatie:
    Voor de liefhebbers van automatisering is er ook een WP All Import licentie beschikbaar.
    De normale prijs is $80.00 hij mag worden overgenomen voor € 40,00.

Betaalwijze:
    Gaat per factuur, biedingen zijn excl. 21% BTW.
    Wanneer de factuur voldaan is zullen de bestanden overgedragen worden.

Waarom maak je voor de user geen nieuwe encryptie opslag, zo val je ze ook niet lastig hiermee.
    Je kan in de code een controle maken zonder ze lastig te vallen hiermee, dan pas je alles server-side voor ze aan.

Code
    if ($old_passwd != "")
    {
        //Werk hier een nieuw wachtwoord aan voor je user.
        //Delete het oude wachtwoord zodat ze op de nieuwe encryptie verder gaan.
    }
    else {

//User heeft geen oude encryptie meer, controleer de nieuwe.
    }

ik gaf als vb dat het md5 was. Ik weet dat MD5 gekraakt is. Ik denk niet dat ik zomaar ga zeggen hoe ik het beveilig.

Ik zeg ook nergens dat het MD5() is, maar het feit dat je al aangeeft dat er een slechte hash achter zit geeft aan dat je een oplossing wilt.
    Wij geven je een oplossing voor een probleem hoe wij die zouden oplossen, en ik denk dat dit de meest logische is.

1. Maak een nieuwe field aan, bijv.; "password_v2".
    2. Mail al je leden dat er een beveiliging update is en hun wachtwoord moeten wijzigen.
      Of zet het vast aan de login, wanneer de nieuwe hash leeg is controleer je de oude, zo niet controleer de nieuwe.

Denk dat dit zo beetje de beste oplossing is voor je probleem, zal niet de enigste zijn maar wel de meest simpele.
    Zo controleer je nog éénmalig het oude onveilige wachtwoord, hierna heb je dat niet meer nodig want dan check je alleen de nieuwe hash nog.
    En wanneer alles overgezet is kan je het oude veld verwijderen, maar dat is afhankelijk of je leden wel inloggen, anders blijft hij bestaan.

Waarom niet een controle, hou de oude password aan en maak een extra field (password_new).
    Als "password_new" leeg is herschrijf je hem naar de nieuwe hash, en is hij niet leeg controleer je de nieuwe hash.

Zo kan je ook een beetje je actieve leden in de gaten houden :)

matistop333
    Kan ik ook hoor, ik heb geen smart-tv hiervoor nodig ;)
    Heb een Google Chrome cast welke perfect werkt, aansluiten op je HDMI poort en je kan;

- Je browser clonen naar de TV.
    - Netflix streamen naar je TV.
    - Youtube video's streamen naar je TV.

Kan je vergelijken met een Apple TV, werkt zeer soepel en je bent niet verplicht tot het gebruik van een Smart TV.

Ondanks dat ik WeFact gebruik zou ik voor WHMCS gaan, die geven je veel meer mogelijkheden.

Ben zelf ook van plan binnenkort over te stappen, zoek alleen nog een plugin voor me boekhouder dan zet ik alles over.
    Nadeel van WeFact is ze zijn gesloten, in WHMCS heb je ongekend veel mogelijkheden tot uitbreidingen.

Goedenavond,

Ik ben sinds kort bezig met een privé project, deze zal vermoedelijk in licenties verkocht worden in de toekomst.
    Dit zal echter op kort termijn niet gedaan worden aangezien het in eerste instantie voor mezelf gemaakt is met een custom template die aangekocht is.
    Het is een reis website welke met feeds automatisch bijgehouden wordt, maar je kan ondertussen wel de website opvullen met teksten en informatie.
    De feeds worden omgezet in post_types welke dus goed te beheren zijn binnen WordPress, zo creëer je ook snel een goede positie in Google.

Waarom WordPress
    Het staat erom bekend dat WP in Google heel snel een positie haalt, hierbij maak ik gebruik van enkele plugins die dit versnellen (legaal).
    Ook is het makkelijk voor een beheerder in de back-end dingen aan te passen indien het niet naar wens is.
    Ben ook van plan een report knop te maken, als bijvoorbeeld een link niet goed is, zo kan een beheerder snel schakelen.

Wat zoek ik?
    Ik ben opzoek naar een soort Google Maps plugin die pins kan plaatsen op plekken waar de vakantie aangeboden wordt.
    Ben momenteel niet op de hoogte of zoiets bestaat, indien het bestaat is het natuurlijk raar om het opnieuw te gaan maken.
    Het idee is om automatisch pins te plaatsen op de plekken waar de vakantie aangeboden wordt, indien hij al bestaat met een soort wolkje een cijfer 2, 3 enzovoort zetten.
    Zo voorkom je een rommel op de map en blijft het overzichtelijk voor de bezoeker.

Wat zoek ik niet
    Ik ben niet opzoek naar een plugin programmeur, vraag me alleen af of zoiets bestaat, zal uiteraard wel wat aangepast moeten worden.
    De programmering verzorg ik verder zelf dus hoef geen aanbiedingen te ontvangen hiervoor, wil alleen wat informatie hierover.

Alvast bedankt voor alle suggesties!

@L.Velthuis
    Rustig kerel het is alleen een tip naar de TS, weet ik veel dat hij dit al geprobeerd heeft, dan moet hij dit vooraf melden.
    Weet niet of het gericht was aan mij maar de TS heeft totaal geen info geplaatst, als je vermeld wat je gedaan hebt krijg je dit soort vragen ook niet.

Iemand mag gerust een reden vragen voor er met geld gewisseld wordt, daar is toch niks mis mee?