Posts by WHMCSAddons

Goedemorgen,

Ik maak gebruik van de DataTables plugin, nu zit ik met een probleem waar ik geen oplossing voor kan bedenken.

Uitleg:
    Ik haal meer dan 5,000 records uit een database welke ingeladen wordt op de pagina. Deze pagina heeft een opmaak van DataTables wat ik graag op deze manier wil behouden. Ga hier dus niks aanpassen, wil het liefst een oplossing hiervoor bedenken.

Probleem:
    Het laden van deze records duren soms zeker 15 tot 20 seconden, dit komt door de grote aantal records. Nu wil ik dit op een correcte manier afhandelen maar wel DataTables blijven gebruiken.

Iemand ervaring hiermee en eventueel een pagina met uitleg hoe ik dit het beste kan doen?

Hier hetzelfde verhaal, vertrouw dit soort diensten ook niet met wachtwoorden.
    Heb een Excel bestand op een USB stick staan welke een keer in de zoveel tijd bijgewerkt wordt.
    Deze Excel print ik vervolgens uit en de USB wordt weer ontkoppeld van de computer.

Ik kan niet begrijpen dat je 125 voor een inbouw vraagt.
    Dat is misschien een uurtje ofzo werk...

Je bent goed, ok je bent uitstekend in Wordpress.
    Maar niet voor die prijs.

Uurtje werk lijkt me iets overdreven, als je alle functies binnen WordPress wilt gebruiken ben je niet met een uurtje klaar.
    Je moet alle functies overzetten in een andere thema en daarvan ook nog eens de styling overnemen aangezien je denk ik niet de style van WordPress zelf aanhoud.

De prijs van F.Remory is dus helemaal geen gekke prijs als je weet hoeveel werk hierachter kan zitten.
    Mocht je veel functies niet gebruiken moet dit duidelijk aangegeven worden, nu gaan we ervan uit dat je alles wilt.

Edit:
    Om maar even een voorbeeld te zoeken, Directbasing.com vraagt voor de meest simpele al €120.00
    Dan heb je verder een vrij basic opzet want elk dingetje wat erbij komt kost geld.

Doe dit niet om F.Remory te verdedigen maar verwacht niet dat mensen voor €20.00 een complete thema opzetten.

De shell waar @L.Velthuis het over heeft kan je hier vinden, let op je virusscanner kan hierop af gaan.
    Dit is een vaak gebruikte shell die door een goede server beveiliging zo achterhaalt is.

Niet aangeraden om de code ergens te uploaden, dit wordt namelijk niet echt gewaardeerd door hosting bedrijven.

@matistop333
    Niet erg slim als je het mij vraagt ;)
    Updates worden uitgebracht om fouten op te lossen en vernieuwingen toe te voegen.

Mocht je in zitten over je thema, doe dit niet, WordPress update alleen de core en eigen templates.
    Dus wanneer je eigen thema's gemaakt hebt kunnen ze die niet bijwerken, ze werken niet aan jou thema's.

Een simpele tip: Ga nooit buiten je thema map of plugins map om wijzigingen aan te brengen, dit wordt met een update overgeschreven.

Het zal dan waarschijnlijk om een oudere versie gaan, wanneer ze versies bijgewerkt hebben zeggen ze ook precies waarom.
    Niet erg slim als je het mij vraagt maar tegenwoordig werkt WordPress zichzelf bij dus moet geen probleem meer vormen.

Wellicht dat je nog iets in de logs kan terug vinden wat er precies gebeurd is ;)

Idd, echt zonde.
    Was er bijna ingetrapt, tot ik doorhad dat ik niet voor een jaar kon betalen.

Bovendien wordt je dubbel bedrogen:
    de eerste maand is goedkoper
    en de korting is enkel op de eerste maand

Je bent dus uiteindelijk na de eerste maand 2x duurder uit.

Het is een korting van 50%, wat verwacht je dan de 2e maand ?
    Het per jaar niet kunnen betalen mis ik aan de ene kant ook wel..

Versio is dan toch beter voor VPS , je betaald minder en je hebt zelfs meer dataverkeer dan dat je bij transip hebt.

Ben zeer tevreden van versio, snap niet wat het probleem is voor die dat niet vinden.

Enkel grote hosting provider kan wel eens te kampen krijgen met problemen, zolang ze opgelost graken, en snel, is dit niet zo erg.

Uiteraard ieder zijn of haar mening, maar ik hoor ook alleen maar negatieve verhalen over Versio.
    Veel mensen stappen vrij snel over omdat de service bij Versio niet hoog in het vaandel zit.

Niet echt interesse maar wil wel even melden dat er nog behoorlijk wat fouten in schuilen, wel zo netjes om dit erbij te vermelden als je iets verkoopt :)

Ziet er verder leuk uit en reageert snel op aanvragen, complimenten!

Gebruik zelf altijd een class welke goed zijn werk doet op afbeeldingen.

>

External Content gist.github.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Yeah decimal is ook beter in dit geval, anders zullen komma getallen nogal lastig gaan. (Quick and dirty voorbeeld zullen we maar zeggen :-)).

Create View statement zijn voor de SELECT / UPDATE query's die je vaak moet uitvoeren waar een view vaak wordt gebruikt voor een SELECT, hierdoor kan je éénmalig een view aanmaken met een massive query erin waardoor je in je programmering alleen SELECT * FROM view hoeft te doen.

+ daarnaast het is voor onderhoud ook wel makkelijk wanneer je een wijziging in die query wilt aanbrengen :-). Dan is het gelijk ook overal doorgevoerd.

Had inderdaad even op de website van MySQL gezocht hiernaar, lijkt me een zeer handige optie. Zoals je aangeeft is het wijzigen een heel stuk makkelijker, bedankt!

@Patrick
    Kan je voor de prijzen niet beter een DECIMAL functie van SQL gebruiken dan een INT, de INT staat geen punt toe als ik me niet vergis ?

Voorbeeld:
    DECIMAL(10,2)

Edit:
    Had nog nooit gehoord van de "CREATE VIEW" optie, ga hier direct even informatie over opzoeken, bedankt!

Probeer onderstaande script eens, ik heb hierbij enkele dingen gewijzigd. Je echo's klopte niet helemaal, ook heb ik je HTML buiten de PHP geplaatst, dit is een stuk overzichtelijker.

@mitchellve
    Nee, ik zal proberen iets duidelijker te zijn, uitleg is niet mijn sterkste kant excuus hiervoor. Wanneer een factuur gemaakt wordt schrijf je de waardes naar een database toe, meest gebruikte manier is onderstaande. Het is echter niet verplicht om via deze manier te werk te gaan, het is en blijft een voorbeeld.

> invoices

• ID
    • invoice_ID
    • amount_excl
    • amount_btw
    • amount_incl

> invoice_elements

• ID
    • user_ID
    • invoice_number
    • description
    • total_excl

Bovenstaande is slechts een simpel voorbeeld, dit is wat even zo snel in me opgekomen is wat je normaal gebruikt. Vanuit bovenstaande gegevens maak je een Excel bestand aan, via het excel kan je de opmaak van de PDF bepalen (posities enzovoort).

> php - PHPExcel Save PDF - Stack Overflow
    > PHP: header - Manual

Hoop dat het zo iets duidelijker is, eventuele aanvullingen van andere leden kan alleen maar helpen dus twijfel niet om mij te verbeteren waar ik het mis heb!