Posts by WHMCSAddons
-
-
Op de website van de belastingdienst praten ze over digitale diensten, ik dacht dat lage BTW alleen voor voeding was?
-
Goedemiddag,
Per 1 januari is de regelgeving rondom BTW gewijzigd voor lidstaten, particulieren en bedrijven binnen de EU dienen vanaf 1 Januari 2015 BTW af te staan.
Echter is de BTW regeling aan land gekoppeld, hierbij moet ik dus voor ieder land een BTW regel weten hoeveel procent hierover berekend wordt.Zie ook: Wijziging in digitale diensten vanaf 2015
Nu ben ik opzoek naar een actuele lijst welke deze regels weet zodat ik het over kan nemen voor mijn klantenpaneel.
Heeft iemand of kent iemand een actuele lijst waar ik dit vanaf zou kunnen halen ?Alvast bedankt voor de hulp.
Edit:
Ik vermoed dat dit een lijst is van EU-landen met BTW tarief per land.
Lijst van landen naar omzetbelastingtarief - Wikipedia -
@Ferhat
En wie zegt dat Anonymous ook die accounts niet stopt?
Zo snel zullen ze denk ik niet opgeven... -
@mitchellve
Laat je niet misleiden, ze hebben een leger van hackers alleen wordt hier niet over gesproken.
Ze zijn niet zo achterlijk als jij denkt -
@mitchellve
Ze hebben reden tot denken dat Noord-Korea erachter zit, het zou om een film gaan die Sony zou uitbrengen.
Daar wordt de leider Kim Jong Un namelijk in een dood complot gezet wat niet echt gewaardeerd werd door de leider.Ze hebben er alles aan gedaan om te voorkomen dat die film uitgebracht werd, toen het eenmaal zo was werden ze echt boos.
External Content youtu.beContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Ze verklaren oorlog vanwege sancties, dus zou niet zo snel een conclussie trekken dat Amerika onschuldig het vingertje wijst.
Dit gaat verder dan een Hack, er zit veel meer gedachte achter dan wij waarschijnlijk weten en ooit naar buiten zal worden gebracht. -
@Opium
Diezelfde melding ontving ik ook van Esset. -
Krijg een melding van me virusscanner
-
Zou voor topics een RSS feed maken, en voor bestaande links zoals categorieën enzovoort een sitemap.
Een RSS feed kan je limiteren per 10 dat leest een zoekmachine ook gewoon uit. -
Waarom schrijf je hem niet gewoon in PHP ?
Je kan met PHP Headers aangeven hoe het bestand moet reageren, desnoods zelfs met HTACCESS herschrijven. -
@K.Rens
Mee eens, je hebt al gerichte aanvallen voor $5 dus dit is inderdaad vrij duur. -
Er bestaan meerdere tools die ook Anonymous heeft vrijgegeven alleen dan gratis.
Zoals gezegd zou het kopen/huren niet slim zijn, ze hebben je gegevens dan direct. -
@mitchellve
Dropbox bewaard niks op je schijf, dit wordt naar de schijven van dropbox geschreven en gesynchroniseert. In firefox als je naar opties gaat kies je voor de tab "Algemeen" daar kan je onderin de locatie wijzigen van je downloads. Werkt bij mij gewoon zoals het moet werken. -
Je zou een extra locatie op kunnen geven, zo doe ik het zelf ook. Alle standaard afbeeldingen staan waar ze staan maar overige afbeeldingen sla ik op in een andere schijf die aangesloten zit als extra opslagruimte.
Ik heb op mijn 3e HDD een map aangemaakt en deze via eigenschappen toegevoegd aan de standaard map. Hierbij krijg je een 2e locatie waar je afbeeldingen kan opslaan en dus niet op je SSD opslaat.
Kleine tip
Let ook op waar de browser al je gegevens opslaat, dit kan je wijzigen naar je HDD zodat de SSD niet volraakt met informatie van de browser. Ook je schijf niet defragmenteren, dit haalt de levensduur omlaag van je SSD. -
@Frenzo.Brouwer
Elke methode die ze nieuw toevoegen aan hun lijst kan je zelf aan en uit zetten via je account.
Onder websiteprofielen bepaal je dus zelf welke methodes er actief beschikbaar zijn voor de consument.Alle beschikbare methodes die er nu zijn vind je hier: Tarieven - Mollie
Zelf verkoop ik ook een WHMCS plugin die hetzelfde doet, deze is uitgebreid en zelf in beheer.
In de toekomst ga ik hier nog een refund optie op maken die via de module direct een actie uitvoert naar mollie.Mollie API-modules - Mollie
WM Diensten Internet, IT & Media - Winkelwagen -
Mollie is ideaal, als je hem juist programmeert kan je via je Mollie account methodes aan en uit zetten op elk gewenst moment
-
Achter een cloudflare neerzetten en je domein op valse naam bestellen.
Alleen als je dan gepakt wordt ben je echt de sjaak en geven ze denk ik geen waarschuwing. -
Denk dat het daarvoor een beetje te laat is, je praat over een miljarden business dat stop je niet zomaar even.
-
Ik gok op de zoekmachine verhaal, erg toevallig natuurlijk dat Firefox aangeraden wordt.
Gebruik zelf verschillende browsers (ontwikkelaar) maar Chrome blijft een van me favorieten om mee te werken. -
@K.Rens
Lukt ze al niet meer, daar groeit internet te snel voor.
Als ze iets willen blokkeren maak je slapende honden wakker en ga je dit dus krijgen