Posts by WHMCSAddons

L.Groot
    Goed zo jongen, zet mensen vooral op het slechte pad.
    Geen wonder dat dit forum door iedereen uitgekotst wordt.

Fijn weer naar Sitedeals, stuk beter dan deze slechte informant.

Over gedist gesproken?
    Jongen praat naar je leeftijd, je doet groot (zoals je achternaam blijkbaar) maar je bent niks.

Je hostmuis source zonder KvK wekt lekker veel vertrouwen op.
    Binnenkort kan je wel wat verwachten :cheer:, kijken of je (klanten?) je nog vertrouwen.

De Kamer van Koophandel heeft een zestal criteria ontwikkeld waar een onderneming aan moet voldoen om zich in te schrijven in het handelsregister.
    1. de ondernemer verricht een 'regelmatige maatschappelijke werkzaamheid';
    2. de werkzaamheden worden tegen betaling verricht;
    3. de ondernemer treedt zelfstandig op, voor eigen rekening en risico;
    4. de ondernemer treedt openlijk op, in concurrentie met andere ondernemers;
    5. de ondernemer neemt deel aan het economisch verkeer in een georganiseerd verband. Dit verband is gericht op samenwerking van mensen, kapitaal en/of goederen;
    6. er wordt winst of kostenbesparing beoogd. Dit is ruimer dan het gebruikelijke begrip winst. Het gaat hier niet om of de ondernemer daadwerkelijk winst heeft gemaakt of kosten heeft bespaard, maar of hij/zij dit als doel heeft.

Zei je iets L.Groot?

Wat jij nu doet is zwartwerken, je verdient bij zonder dit te vermelden.
    En zwartwerken is volgens de Nederlandse wet toch nog altijd een strafbaar feit.

L.Groot
    Lees even na wat je nu zegt, er klopt namelijk geen snars van.
    Het is sinds 2 jaar geleden bij hosting aanbieden (ook hobby) verplicht een KvK te hebben.

Dit soort berichten brengt internet dus in de war!

K.Rens
    Beantwoord nog steeds niet de vraag, wat probeer je hiermee te bereiken?

We wisten allang dat SEO werkt, er zijn 100e tools/e-books die je erbij kunnen helpen.

Vind het dus niet een echt boeiend onderwerp aangezien jij op direct keyword zoekt.
    Zoek eens op het woord "forum" dan kan je zien of je SEO echt zo goed is zoals jij zegt.

SEO werkt maar wat jij nu doet is geen SEO, ik weet niet wat jij eronder verstaat?

Niet echt interessant om te weten, we wisten 2 jaar geleden al dat SEO echt werkt.

Wat probeer je hiermee te bereiken als ik vragen mag ?

Citaat van rickvbeek

Ik wil er nog even bij toevoegen.
    dat we eerste webmaster community zijn die een mobiele versie heeft.

Ik wil er even bij toevoegen dat jij blijkbaar achter loopt?
    Er zijn er veel meer die dit hebben, jullie zijn niet de eerste ;)

Tevens op een iPhone 4 vind ik hem niet mooi, hij past niet in beeld.