Posts by WHMCSAddons

Werkt de publicoll banner nog op de icts homepage? ;)

Hier wel, ik blokkeer niet alles omdat het de website helpt met kosten dekken. Als je geen advertenties meer bekijk en alles blokkeert betekend dit dat dit forum inkomsten mist.

Blokkeer alleen zeer irritante reclames, die zijn er ja :)

Niet compleet stop gezet, zie quote van PHP.net. Al blijft het aangeraden om bij te werken naar nieuwere versies, het is alleen voor hosting bedrijven lastig. Als een website ooit met MySQL gemaakt is heeft dit direct effect, je kan klanten moeilijk dwingen de code te verbeteren.

There may be additional release if we discover important security issues that warrant it, otherwise this release will be the final one in the PHP 5.4 branch.

De mysql_ functie(s) wordt vanaf PHP versie 5.5.x niet meer ondersteund, aangeraden is deze te vervangen met mysqli_ of andere drivers.

De eregi functie wordt vanaf PHP versie 5.3.x niet meer ondersteund, deze kan je vervangen met een preg_match functie.

Probleem met je ID kan zijn dat er geen AUTO_INCREMENT op het ID is geplaatst, dan maakt hij deze niet automatisch aan.

Helaas dat ik het moet zeggen Erik, maar je leest weer over een woordje. OR staat ertussen oftewel of. De TS heeft de licentie al gebruikt en mag hij dus ook niet doorgeven. Ik had onlangs hetzelfde meegemaakt ;).

Tevens moet er correct gehandeld worden dus hij moet het wel melden.

Wellicht dat jij verkeerd leest, hij verkoopt de website waar de licentie al op zit.
    Hij mag hem zelf niet meer gebruiken maar de licentie mag wel op één website draaien.

Ik heb regelmatig met dit soort licenties te maken, je mag de licentie niet nogmaals verkopen.
    De licentie rechten spreken over één website waar de licentie op draait, in dit geval dus kweekvijver.eu.

@Dennii heeft de API en aankoop sleutels gewoon ter beschikking voor de nieuwe eigenaar, is niks verkeerds aan.
    Staat ook in hun quote die ik je net gaf, je mag de licentie alleen niet nogmaals verkopen wat vrij logisch is.

Edit:
    Over de duidelijkheid van verkoop ben ik het met je eens, hij wist dit echter pas toen jij het vermelde aan hem.
    Wellicht een idee om dit even te vermelden in het onderwerp zodat de koper weet waar hij mee te maken krijgt.

Zie nergens staan dat @Dennii geld vraagt voor de licentie, gaat om het idee en concept wat hij verkoopt.

Overigens:

You are licensed to use the Item to create one single End Product for yourself or for one client (a single application), and the End Product can be distributed for Free.

Houd dus in dat @Dennii de licentie mag verstrekken aan één eindgebruiker, dus een licentie halen is niet eens nodig in dit geval.

vraag me dit af, bij die site kosten ze 389 en bij bol kosten ze 540, LINK BOL (heet trouwens board - mini segway)

dus vraag me af of het echt is of een oplichting en hoe kan die site het zo goedkoop aanbieden Vergelijken met bol?

Is geen moeilijke opgave, Bol.com is sowieso al een vrij dure webwinkel. Tevens kan een webshop een dropshipping hebben of tegen inkoopprijzen kopen.

Hoeft dus niet direct oplichting te zijn, vind het een beetje kort door de bocht om het direct als opichting te zien.

Je kunt zelf als je niet tevreden bent tot een maand na upgrade besluiten terug te gaan naar het systeem wat je ervoor had!

Daarna kan je inderdaad niet terug en wordt je binnen 1 jaar verplicht een abonnement af te sluiten (kosten zijn alsnog onbekend). Ik zelf blijf liever op Windows 7 omdat het een vertrouwde omgeving is voor mij en ik weet dat alles hier 100% werkt.

De upgrade van me laptop heb ik 2 dagen gegunt toen ben ik alweer terug gestapt naar Windows 7.

En wat heeft hij exact gedaan ?

De code blijkbaar gemaakt want het werkt, hij weet niet hoe en heeft iemand ingehuurd en betaald voor de oplossing. Lijkt me geen verplichting dit te vermelden aangezien de TS hiervoor betaald heeft.

Ik kan zeker mensen vanuit België meenemen.

Het zou effectief iemand van Microsoft Nederland zelf zijn, met ervaring in Azure, die erover komt uitleggen.
    Microsoft kennende zal het de moeite zijn :)

Er zijn inderdaad momenteel maar 25 plaatsen.
    De mogelijkheid bestaat om te upgraden, maar dan is het direct in de honderden. :)

Cool, ga er zeker over nadenken!

@ferhat.rocks
    Dat bepaalt hij daarna wel, hij zoekt een designer hoe en wat verder is aan de TS om dat te bepalen. Als jou prijs hoger is maar met een beter portfolio krijg je hem waarschijnlijk toch wel. Laat de TS dit gewoon bepalen een budget is niet verplicht ziet hij dan wel weer.

Maar back on topic.