Outgame is ook zo standaard?
Posts by WHMCSAddons
-
-
Beste,
Weet iemand waarom in Firefox 8.0 de memory leak nog steeds niet is opgelost?
http://i40.tinypic.com/2f08zlz.pngWordt er onderhand beetje gek van!
-
K.Rens
Bedankt dit werkt nu perfect, server wist inderdaad niet welke hij moest uitvoeren op een of andere manier.:slotje:
-
JeroenH
De locatie klopt gewoon, hij geeft aan dat het niet beschrijfbaar is.Via de bovenstaande code voert hij hem namelijk uit, nogmaals het heeft altijd gewerkt maar ik zit met de rechten.
-
Beste,
Ik ben bezig mijn cronjob te verbeteren aangezien deze nooit helder heeft gedraaid.
Foutmelding:
PHP Warning: file_put_contents(feedrss.xml): failed to open stream: Permission denied in /httpdocs/feedme/easyrss.php on line 144Wat ik heb gedaan is het volgende:
1. feedrss.xml staat op CHMOD (777).
2. SafeMode op de server staat uit.Maar ik krijg nog steeds de foutmelding, en ik snap niet waarom.
Lijn 144:
Heeft iemand een idee wat ik hier fout aan het doen ben?
Mvg,
Qantus -
Goed idee :cheer:
Een linkpartner zal je niet veel helpen in Google trouwens
-
Tot wanneer is "cheaphoster.eu" geldig?
-
Guitar
Geen probleem, kan iedereen overkomen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.11.11 16:51:20:
Can I get a bumb on this topic? -
Citaat van Guitar
Hoeveel vraag je voor de layout zelf? Voorbeelden?
Zoals vermeld is het om mijn portfolio aan te vullen, voorbeelden heb ik niet omdat dit klanten zijn.
Heb dus nog toestemming hiervoor nodig aangezien ik niet zomaar iets online plaats (iets van mezelf).Design hangt ervan af wat de wensen zijn, hiervoor worden eerst offertes opgemaakt.
Zodra de offerte goedgekeurd en getekend is wordt er aan het ontwerp gewerkt.
Let wel op dat dit topic niet betreffend zijn op de ontwerp prijzen, hiervoor zijn de normalen tarieven van kracht. -
Aanbod geld tot volgende week Dinsdag de 15e tenzij ik er 10 heb.
-
Beste,
Omdat ik redelijk wat slice werken wil toevoegen aan mijn portfolio wil ik er een aantal tegen kleine prijzen doen.
Eisen:
- Geen criminals/maffia ontwerpen.
- Geen grote ontwerpen waar minstens 2 uur of meer werk in zit.Wat bied ik:
- slice in Strict of Transitional 4.01 of 1.0
- CSS 2.1 validPrijzen:
- € 7.50 per slice.
- € 5.00 per speciaal effect (jQuery e.d.)
- Prijzen zijn exclusief btw, factuur ontvangen is mogelijk.Overige:
- KvK & BTW is aanwezig, wordt enkel niet vermeld op forum.Referenties:
- Willem (van cp)Portfolio is nog niet online beschikbaar, hier komen ze straks wel in.
Als er vragen zijn hoor ik ze uiteraard graag van jullie.Toestemming: Willem
Met vriendelijke groet,
Qantus -
Dan hebben jullie allebei recht op een licentie en moet de TS even zijn service nakijken.
Denk dat Mollie zelf hier weinig aan zal doen, je kan wel een klacht indienen dan wordt de TS erop aangesproken dit te maken.
Maar ik ga niet al teveel beschuldigen want dit kan een hele onschuldige fout zijn
-
Bewijs van betaling sturen.
Datum & tijd wanneer de sms verzonden is, want dat kunnen ze controleren
-
Excuus bod ingetrokken.
-
Er schuilt meer achter dan jij denkt, social media is namelijk een belangrijke factor voor je SEO.
Dus je leert niet alleen wat social media doet maar ook wat de je ermee in de markt kan bereiken.
Ik vind het dus wel zeer nuttig om te weten hoe dat allemaal in zijn werking gaat.
-
-
-
-
Dein
Klopt, je moet bij de belasting aan kunnen geven waar het bedrag vandaan komt.
Als ze op dat moment zien dat iemand anders ook gebruik maakt van je nr. gaan ze dit niet leuk vinden. -
Medelijden met iemand gaan hebben die alle aandacht van de media nodig heeft om te blijven?
Nee bedankt, gewoon aanpakken zoals ze bij de rest ook doen, geen uitzondering maken omdat hij toevallig in de media is.