Geld voor beide partijen, daarom zei ik ook dat je beter de belastingdienst kan bellen hiervoor.
Hun zijn uiteindelijk toch de beste informatie voor je vraag.
Geld voor beide partijen, daarom zei ik ook dat je beter de belastingdienst kan bellen hiervoor.
Hun zijn uiteindelijk toch de beste informatie voor je vraag.
Alleen kans spellen zijn illegaal als er geld mee te verdienen is.
of dit ook geld voor criminals spellen die er credits voor geven weet ik niet.
Je kan het beste even de belastingdienst bellen en navraag doen, leg het wel goed uit anders snappen ze dit niet.
TS verkoopt zijn licentie op gebruik die hij na verkoop aan iemand anders niet meer mag gebruiken.
Verkoop is bij ook goedgekeurd aan de TS.
[offtopic]http://www.phpbox.nl/view_product.php?id=5[/offtopic]
http://www.w3schools.com staat alles per hoofdstuk uitgelegd, dus ik zou niet 100e links geven.
L.Groot
criminalspoint is geen geregistreerd handelsmerk, mag je dus gewoon gebruiken.
Het is alleen niet toegestaan cp na te maken aangezien je dan wel rechten schend.
Webbasing
Geef ik je inderdaad gelijk in, ze kunnen niet zomaar iemand gaan waarschuwen.
Dan krijg je gewoon het standaard verhaal "Dan had u alvorens moeten informeren of dit kan/mag.".
Eregi functie bestaat niet meer, vervang dit door preg_match
R-Mijnten
Dan ben je denk ik de enigste ik zit namelijk al meer dan 24 uur te wachten op me spullen die al betaald zijn.
Graag wil ik weten waarom het zolang duurt aangezien er al 3 tot 4 keer uitstel is gevraagd.
Vind dit eerlijk gezegd wel genoeg, ik wil morgen me gekochte spullen zien anders ga ik stappen ondernemen tegen Dhr. A.Bijlsma.
margin-top: of padding-top:
Moet je even met de pixels spelen.
*knip*
Problemen met MSN, er werd gereageerd maar niet ontvangen, mijn excuus.
Geen probleem mee, ik ben in bezit van een KvK dus erger mij er niet aan eerlijk gezegd
Dan nog steeds 20? op wmhost.nl mits alles erbij geleverd wordt.
wmhost.nl 05-06-2012 (Buy-now: ?20,-)
Waarom geen plesk ?
wmhost.nl 05-06-2012
? 15,- buy now indien wel alles geleverd wordt.
@iSilverStar
Helpt dus voor geen meter, heb hem een nacht aan laten staan met die Addon maar het blijft bagger.
Dein
nogmaals verhelpt het probleem niet want je browser loopt dan als nog vast.
Firefox vind ik ondanks de leak nog steeds lekker werken.
Dein
Dat verhelpt het probleem niet, ik heb wel 8GB geheugen maar vind 2GB voor een browser zwaar overdreven.