Posts by WHMCSAddons

1. CP is bedoelt om mensen te helpen, jij haalt ze keihard onderuit in plaats van helpen.
    2. Lettertype keuze had je ook een normaal antwoord op kunnen geven jij doet direct achterlijk tegen de TS.
    3. Hoger niveau, natuurlijk is iedereen slechter dan jou, weer een vooroordeel.
    4. Ik geef inderdaad geen tips omdat ik zelf niet kan ontwerpen en dus geen inzicht erop heb. Weet wel dat alles mogelijk is tijdens een slice hoe gek je dit ook bedenkt.
    5. Hoezo lelijk, als jij normaal sliced kan jij hem in hoog kwaliteit neerzetten.

@TS
    Ik raad je aan wat tutorials te volgen want van CP leden zoals Dein zal je niks leren.
    Op deze manier wordt je alleen maar gedemotiveerd en zul je dus niks leren.
    Volg wat online tutorials over speciale effecten en vormen, daar kan je namelijk veel meer van leren.

Als je niet kan slicen moet je ook geen mening geven, zoals aangegeven in het vorige topic.

- Speciale lettertypes kan je met Cufon verwerken wat SEO vriendelijk is.
    - Achtergrond kan je op verschillende manieren fullscreen laten komen.

Ik vind persoonlijk dat het voor de 2e keer niet slecht is, dat hij hier en daar misschien wat mist oke.
    We zijn niet allemaal perfect hij vraagt daarom toch ook om tips of niet soms?

Kritiek van sommige mensen hier is echt overdreven af en toe, help iemand op weg daar is CP immers voor bedoelt toch ?

Slice problemen is onzin, daar hebben we cufon voor wat zelfs SEO nog goed is.

Maar als je een refresh (toch?) gebruikt blijf je dan niet je bezoekers online houden?

Kan het mis hebben hoor beschuldig ook niemand hiervan laat dit heel duidelijk zijn.

Jullie richtlijnen zijn sowieso al heel erg raar.
    Waarom is tbforum en sitedeals enzo dan wel toegestaan want die zijn toch ook concurrentie ?

Tevens vind ik L.groot zijn uitspraak ver onder de maat, je bent hier als voorbeeld en dit noem ik nou niet bepaald een voorbeeld.

Denk dat er wel weer een reactie verwijdering komt want dat is hier blijkbaar toch normaal zodra ze zich aangevallen voelen.

@BrokenTrack
    Van dat gezicht komen ze nooit meer af, criminalspoint is begonnen als gratis hulp dus dit raken ze na 6 jaar echt niet zomaar kwijt.

Als je garantie erop hebt kunnen ze dit mogelijk kosteloos voor je oplossen.
    Maar hou er rekening mee dat dit niet bij elk bedrijf zo is, aangezien dit jou schuld is en niet het systeem/hardware.

Wat je ook kan doen is kijken of de hardeschijf verschoven is.

Schroef hem open en haal hem eruit en stop hem er weer goed in.
    Mocht dit niet werken dan is je schijf ben ik bang echt kapot.

LET OP!
    Haal de stroom EN accu eruit voordat je dit gaat doen.

Ik snap dat hun certificaten bullshit zijn maar hier vroeg je niet om.
    Je vroeg om tutorials en die bezitten ze ruimschoots, dat er fouten inzitten kan gebeuren.
    Niemand is perfect en elke webpagina heeft wel eens verkeerde informatie.

Om daarvoor een complete website af te kraken vind ik volkomen onzin.

Ik heb er alles geleerd dus waarom zou het bullshit zijn, hun certificaat hoef je ook niet eens te doen.

Ik leer gewoon hoe ik iets moet aanpakken dus wat jij zegt klopt ook niet.

Er staat informatie zat over bepaalde onderwerpen die gewoon perfect zijn.
    Heeft mij zelfs meerdere keren geholpen met problemen waar ik niet uit kon komen.