Posts by WHMCSAddons
-
-
crimz
http://about.piratereverse.info/proxy/list.htmlStuur een mailtje naar hun, sta ik ook tussen levert je nog veel meer bezoekers op.
Proxy die draait op mijn server kunnen ze weinig aan veranderen aangezien mijn dedicated niet in Nederland draait en dus ook niet onder de Nederlandse wet hangt.
-
Blokkade stelt geen reet voor, er worden zoveel mirrors opgezet dat die blokkade nu al een faal is.
-
L.Groot
Pas op met die term want zwartwerken doen criminals spellen totaal niet, pas als ze meer verdienen dan toegestaan.
Tevens gaat hun winst eerst naar een partij die er wel belasting over betaald.@BrokenTrack
Wat is dat nou weer voor een opmerking ? 8-)
Ik ben van mening dat voor kleine bedragen waarmee kleine betalingen worden gedaan aan PARTICULIEREN onzin is voor een KVK-nummer. -
Misschien handig om dit te delen met je mede mens ?:)
-
Layout code aanpassen misschien ?
-
Microsoft Essentials gebruik ik al een tijd, nooit ergens problemen mee ondervonden.
-
-
•
-
Is het dan niet verstandiger om hun een mailtje te sturen, het is toch hun product ?
-
R-Mijnten
Die gedachte deel ik volledig met je, dit is gewoon een tijdelijk vangnet plaatsen die uiteindelijk toch weer breekt.Ze denken volgens mij dat TPB de enigste torrent aanbieder is, eigen schuld dat ze het zo bekend hebben gemaakt.
-
L.Groot
Wel dus, was al besloten bij de Piratenpartij
De piratenpartij wilde een kort geding aanspannen maar de rechter wilde hier niks van weten.Citaat
De afgelopen weken hebben jullie op tpb.piratenpartij.nl massaal toevlucht gezocht en gevonden om te ontsnappen aan de censuur die wordt afgedwongen door een kleine maar rijke en invloedrijke lobbyclub. Deze toevluchtshaven, onze demonstratie van de futiliteit en het gevaar van het ISP-filtergebod dat Stichting BREIN heeft afgedwongen moet dicht. Een Nederlandse rechter maakt het ons feitelijk onmogelijk om deze politieke boodschap uit te dragen en heeft ervoor gekozen met draconische boetes censuur af te dwingen.http://www.anti-piracy.nl/wat-mag-niet.php
Graag dus eerst informatie zoeken voordat je mensen op een verkeerde spoor zet.
-
Zit er geen auto functie op ?
Anders zou je even met de instellingen moeten spelen, dit is waarschijnlijk gebeurd toen je hem probeerde aan de praat te krijgen. -
Dat bedoel ik dus al, je gaat ervan uit informatie uit een topic...
http://www.sidn.nl (het bedrijf achter .nl. - SIDN ::: SIDN.nl)
-
Wie zegt dat hij je oplicht, er staat toch contact informatie?
Tevens kan je ook de SIDN gegevens raadplegen, verder kijken dan je neus lang is.beschuldigen is wel erg makkelijk als je geen idee hebt wat je moet doen.
-
Ik weet niet welke toets precies, maar:
FN + F6 of F7
Is namelijk meestal een dim functie op de laptop, mensen raken die nog wel eens perrongeluk aan.
-
L.Groot
Bestaat al, maar is ook illegaal om te doen hiervoor kan Brein dus ook boetes uitdelen. -
Is een heel ander E-mail adres dan jij aangeeft.
Tevens vind ik de mail zeer brutaal, persoonlijk zou ik deze per direct de prullenbak in gooien.Neem eens de tijd om een fatsoenlijk mailtje te sturen naar deze persoon.
-
Citaat van Jordi
Brein kan beter gewoon niet te moeilijk doen.
Ze denken dat ze alles naar hun hand kunnen leggen.Wel ik kan u vertellen:
Dat zal nooit gebeuren.IVM die internetoorlog.
Ik vrees dat die zowat in gang is getrokken door AnonymousAls je het nog niet wist die is al in gang, zomer gaan ze weer los op Paypal, Microsoft en noem zo maar op.
Dit filmpje duurt 16 minuten maar geeft je een goed inblik op wat ze van plan zijn.
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Iedereen maakt zich druk om niks, zolang er proxy is kan je dit NOOIT stoppen.
En wees nou eerlijk, proxy websites komen met 100 per dag dus heeft geen zin om die blokkade toe te voegen.
Ook de mirrors schieten per dag de grond uit, als je er 1 weg hebt komen er weer 10 bij.Brein heeft recht in Nederland maar andere landen kunnen ze niks doen, daarom is The Pirate Bay nog altijd online.
In Engeland ging de blokkade ook begin deze week van gang, wat bleek.
Nou The Pirate Bay heeft 12 miljoen bezoekers meer dan normaal gesproken.
Dus die blokkade heeft totaal geen effect gehad op het omlaag brengen van de downloads.Ze geven The Pirate Bay alleen maar gratis reclame en dat vinden die gasten allemaal prima ze zijn er heel blij mee zelfs.
Kortom, maak je niet druk er zijn 1000e alternatieven hiervoor :cheer: