Dus omdat een paar bekende Nederlanders zulke nummers schrijven staan wij er direct automatisch achter?
Hele slimme gedachte kerel :cheer:
Dus omdat een paar bekende Nederlanders zulke nummers schrijven staan wij er direct automatisch achter?
Hele slimme gedachte kerel :cheer:
ZiraX
Stuur jezelf dan ook maar even die richting in, zal je goed doen, ging erom dat we wel zover gekomen zijn.
Om iemand direct af te zeiken voor 2 slechte wedstrijden (dankzij opstelling) is gewoon dom!
zwemmer
WK soms vergeten waar we 2e op de wereld ranglijst eindigde ?
Gefeliciteerd :cheer:
Me nichtje net ook geslaagd, en dat terwijl der leraar dacht dat ze het nooit zou halen.
In your face dumbass :cheer:
CREATE TABLE `fixtures` (
`fix_id` int(10) NOT NULL auto_increment,
`opp_team` varchar(50) NOT NULL default '',
`ground` varchar(50) NOT NULL default '',
`fix_date` date NOT NULL default '0000-00-00',
`fix_time` varchar(8) NOT NULL default '',
`home_away` varchar(10) NOT NULL default '',
`match_type` varchar(40) NOT NULL default '',
`notes` text NOT NULL,
`closed` char(3) NOT NULL default 'no',
`fix_oldname` varchar(50) NOT NULL default '',
PRIMARY KEY (`fix_id`)
) TYPE=MyISAM AUTO_INCREMENT=0 ;
Toon Meer
Het is een gok hoor, of het werkt is vraag twee, anders kan je het eventueel nog handmatig aanmaken.
Voorbeeld staat er al dus je kan het zo overnemen
Nooit op gelet, kon er bij de mail functie op php.net ook niks vinden.
In ieder geval bedankt ik kan weer verder :cheer:
Dat was inderdaad het probleem, komt dit dan door een hogere PHP versie ?
<?php
$headers = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'X-Mailer: PHP v'.phpversion(). "\r\n";
$headers .= 'Content-Transfer-Encoding: 8bit'. "\r\n";
$headers .= 'X-Originating-IP: '.$_SERVER['REMOTE_ADDR']. "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";
?>
Dit zijn de standaard headers die hij mee verstuurd erop.
CP verwijderd de \ bij r & n maar die staan er wel.
Het HTML staat in een bestand, er is maar 1 afbeelding nodig maar daar gebruik ik de volledige link voor aangezien niemand een kopie op de exact zelfde plaats heeft.
Outlook en Live mail ontvangt de mail 2x, begin het idee te krijgen dat de functie 2x wordt uitgevoerd.
Edit:
Dubbele mail is opgelost, gebruikte 2x de To:.
1x in de headers en een keer in de functie zelf.
Enkel de HTML is nog steeds plat, de headers worden daarbij ook plat weergeven in de mail.
Patrick
Het gebeurd zowel bij outlook als bij live mail.
En het hotmail pakt hij volledig niet, hij verstuurd alles dubbel maar niks is correct.
In het .html bestand staat geen comment omschreven, alles is dus echt puur HTML/CSS.
Beste,
Ik ben een testmail aan het ontwerpen die een .html bestand met gegevens vult en dit vervolgens mailt.
Op die manier krijg ik dus altijd een nette mail binnen.
Echter kom ik op wat fouten:
- Outlook, stuurt hem 2x en heeft onnodig veel ruimte geen idee waarom.
- Windows live mail, stuurt hem 2x en verstuurd de HTML bron + headers.
Iemand enig idee wat ik hier fout doe?
Knowboard
Dat klopt, maar als jij kan aantonen hoe de programmering eruit ziet en wanneer dit met wie gemaakt is kan dat ook voldoende zijn.
Meestal verstoppen programmeurs een herkenning stukje in de code die later bij dit soort problemen van pas komen.
Zou in ieder geval eerst proberen met de persoon tot een oplossing te komen.
Indien hij/zij geen gehoor geeft of tot een oplossing wil komen zou ik bewijzen verzamelen.
Zal niet nodig zijn maar je weet het nooit, je kan beter goed voorbereid zijn hierop.
Citaat van koerdos23als jij zijn site wilt neerhalen raad ddos aan
is wel illegaal !!!
En wat ga je daarmee opschieten dan?
Je kan beter tot een oplossing komen in plaats van iedereen plat gooien.
Knowboard
Als het op je pc zonder wijzigingen heeft gestaan zal het daar ook nog in terug te vinden zijn.
Tevens is een comment copyright beter, hiermee kan je bewijzen wat in zijn bestanden staat.
Als het originele concept in jullie handen is staat er in de eigenschappen wanneer hij voor het laatst gewijzigd is.
Tevens zou ik wel de verkoper even contacteren hierover want dat is niet de bedoeling.
En ik denk eigenlijk als het een mail afkomstig is van een 13-jarige niet zo serieus hoeft te nemen.
Meestal zijn dit meer dreigementen dan werkelijke stappen ondernemen.
R-Mijnten
Net gevraagd, krijg direct een MSN adres waar hij het verder wilt bespreken.
Hier zal je dus geen informatie verkrijgen.
scarface
Velden onthoud hij als je een fout maakt, dus dat is geen probleem.
Enkel heb ik dit niet op wachtwoorden en captcha gedaan.
Reden:
Mensen vergeten achteraf nog wel eens welke wachtwoorden het waren.
En gezien het feit je niet kan terug lezen wat je getypt hebt is het nogal verwarrend.
Vandaar dat ik liever heb dat deze even ter controle opnieuw gedaan worden.
Captcha is een beveiliging die je er niet voor niks in zet, code onthouden begin ik dus niet aan.
Welke wel:
Echter onthoud hij wel de gebruikersnaam en e-mailadres mocht er iets fout gaan.
Deze blijven dan in je veld staan zodat die niet nog eens opnieuw gedaan moeten worden.
scarface
Kan inderdaad ook op die manier, ik heb het direct op Engels geleerd zodat ik weet waarom die functies juist die naam hebben.
Wordt straks als je een Syntax error bijvoorbeeld krijgt alleen maar makkelijker zoeken aangezien je weet wat het inhoud.
In het Nederlands moet je dubbelop leren ben ik van mening maar dat kan voor iedereen weer anders uitpakken natuurlijk.
Uhu laat me raden jij hebt toestemming verkregen van ze?
Bron: Copyright-verklaring Nintendo
Citaat
Kan ik schriftelijke toestemming tot gebruik vragen?
Nintendo geeft individuen nooit toestemming voor het gebruiken van welke delen van de inhoud van deze website dan ook. Aangezien we duizenden van deze verzoeken binnenkrijgen, is het ons beleid om aanvragen voor het gebruik van handelsmerken en auteursrechten af te wijzen.
@Victini
Je moet het zelf weten maar je zal binnenkort toch benaderd worden.
Er is navraag gedaan en niemand heeft nooit of te nimmer toestemming van Nintendo gehad.
Sterker nog hun doen daar zelfs niet aan, dus je kan wel met mooie verhaaltjes komen maar niemand gelooft dat.
Nintendo zal je binnenkort wel benaderen :cheer: