Posts by WHMCSAddons
-
-
Yoichi ik vind het wel humor hebben, jou link is leeswerk lees niet graag.
-
@Gamedealertje
Je snapt dat ze de support van Apple in de zeik nemen ?:p -
LOL ik snap de humor wel (xD)
-
@Victini misschien tijd om te zoeken wat die fout precies inhoud?
-
bramva
700.000 (xD) bij mij stopt hij al na 3x uitschieters van 80 maar meer ook niet :p -
Geen last van Facebook, jullie privacy instellingen staan gewoon niet goed.
-
Thisguyisgone
Klopt maar dan moet die muziek/video's ook bezocht worden.Geloof er geen snars van tenzij hij stiekem onderdeel van een botnetwerk is...
-
Dus iedereen springt in een ravijn, en jij gaat dit ook doen?
Want iedereen doet het toch? :} -
Eigen rechter spelen is goed? Sorry maar vindt dit te ver gaan.
-
Vooral persoonlijke informatie posten, zou jij ook leuk vinden niet?
-
@Gamedealertje
Neemt niet weg dat hij je al te pakken had, als je eeyk zijn reactie niet had gezien was je ermee in zee gegaan.
Vervolgens had hij alles gewoon verandert en was jij in een klap een tweet account kwijt voor een photoshop plaatje.Een bedankje naar eeyk vindt ik dus persoonlijk wel op zijn plaats :cheer:
-
eeyk
LOL! goed gevonden (xD), tja voortaan maar beter opletten hoe je zaken doet :cheer: -
Indien er nog een plek vrij is heb ik wel interesse
-
-
@brendtvdh
Nu(jij).nl is een redelijk actuele nieuws site hoor, weet niet waar je die onzin vandaan haalt ? -
Laten ze het eerst maar eens bewijzen, vaak hoor je dit soort geruchten die achteraf niet waar blijken...
-
Yoichi
Dat bedoelde ik dus ook maar blijkbaar snapt hij het niet... -
Geeft voor als nog geen antwoord op de vraag....
Waarom zou een programmeur zich inzetten voor 70% als hij dit dan zelf ook kan ontwikkelen voor 100% ?
-
Ik zeg niet dat we gingen winnen, dus jou kritiek op mij is sowieso al nutteloos.
Duitsland is altijd al lastig geweest dus dit had je uit mijn mond niet gehoord.
Nou hoor ik dus bij al die andere mensen die egocentrische gedachten....