bramva Nee dit is meer op je SSH gericht, je moet hem wel goed lezen en afstellen.
Die login van DirectAdmin weet ik niet.
bramva Nee dit is meer op je SSH gericht, je moet hem wel goed lezen en afstellen.
Die login van DirectAdmin weet ik niet.
1. Plesk heeft ook verschillende Themes.
2. Plesk heeft ook API bestanden
3. Plesk is altijd up to date (behalve nu dan mja...)
romafia Seriously? Then you are scammed, it's a free download on another forum.
All bugs and solutions are also listed there .....
Linux server ?
En in eigen bezit ?
https://cp.vinzei.com/knowledg…tion=displayarticle&id=32
Volledige installatie met uitleg ![]()
You got this download from {DO NOT DELETE} WMP ?
Because the support for all coding is only on that forum, the creator of this source is a moderator there.
jopitan
Het is een gezegde "Je haalt de woorden uit me mond", in internet/pc taal blijkbaar "Je haalt te letters uit me toetsenbord" :p
Je verwijderd het correct, alleen je laatste (of eerste) " } { " moeten dan ook verwijderd/gewijzigd zijn.
scarface
Onzin ik heb 4 verschillende bank rekeningen, van wie had je dit gehoord ?
1. <div>
2. css code
Veel netter, <center> is ook niet W3C Valid namelijk.
scarface <?php verschilt per server instelling, maar zoals jij aangeeft kan je beter <?php gebruiken, werkt ALTIJD!
@Victini
1. <center> is oud niet meer doen.
2. comment je PHP code beter, is voor later handig.
3. XSS op je gehele login mogelijk.
4. SQL Injection op je gehele login mogelijk.
5. Probeer meer met <label> te werken en minder met <table> (voor Google)
Meer kan ik zo even niet bedenken ![]()
Bron? (gevonden, wel zo netjes om te melden niet?)
http://www.security.nl/artikel…rden_in_platte_tekst.html
Zie alleen de pogingen namelijk plat in de logs staan, wachtwoorden niet?
Citaat van Ferhat.RemoryAls je geen moeite doet, of er wat voor over hebt, kunnen wij niet veel doen ...
Mee eens, jij zoekt informatie maar wilt er zelf niet achteraan..
Ehm bakje??
Het beste is dat je de Rabobank hierover even belt, er zitten mogelijk wel voorwaarden aan.
Maar helemaal onmogelijk lijkt mij niet, ik denk alleen dat hun je daar beter in kunnen adviseren ![]()
Heb gelezen via Google dat veel Belgen een Nederlands bankrekeningnummer hebben.
Is het voor zakelijke doeleinde of ben je er iets anders mee van plan ?
Laura Je zal wel moeten als support, je kan niet zomaar even iemand ophangen daar krijg je weer een slechte naam door.
+ Je betaald per minuut, dus zo erg zullen ze het niet vinden (xD)
Zal wel weer in de voorwaarde staan dat ze je persoonlijke informatie zomaar mogen wijzigen.
Ik laat het lekker voor wat het is, werd sowieso al gek van al die facebook mails.
L.Groot al was het van jan de vries, ik voer daar niks in aangezien hun niks met een bank te maken hebben.
Denk zelfs als je nu de bank belt en navraag over die site doet ze van niets weten.
Willem Niet erg vertrouwt om er je rekeningnummer in te voeren, heeft niet eens SSL en slechte info waar ze aangesloten zitten.
Citaat van H.RaynJe hoeft geen detective te zijn, je surft gewoon naar zijn website.
Snel doorgelezen maar kom geen link tegen hoor ?
Citaat van H.RaynEr zei een teamlid een tijd geleden dat de crimeclub source een zero-tolerantie-niveau heeft, en codes plaatsen ervan mag ook niet.
Hmm... wat is fout aan dit topic
Ze moeten tegenwoordig ruiken dat het CrimeClub is???
Report het dan gewoon op je gevonden bewijs....^o)