Hou je ook rekening met de kans spellen wet, deze valt daar namelijk duidelijk onder.
Hier moeten vergunningen voor worden aangevraagd anders kan je nog in de problemen komen.
Posts by WHMCSAddons
-
-
@H.Rayn Thanks, zal eens contact opnemen met die persoon!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.07.12 22:16:36:
Licentie overgenomen van een persoon die wenst anoniem te blijven.Deze mag: :slotje:
-
Geachte,
Ik ben geïnteresseerd in de licentie van het crimegame topic.
Maar ik hoorde dat je hem ook ergens anders op licentie kan kopen.Wellicht heeft iemand een idee bij wie deze gekocht kan worden.
Graag hoor ik van jullie.
-
Kan ik daar per pm een screenshot van krijgen ?
Graag de maanden zichtbaar houden. -
hier ga ik niet eens antwoord op geven, dit is gewoon diefstal!
Ga als een nette burger naar de politie en vermeld gewoon dat je het apparaat gevonden hebt.Als het jou apparaat was zou je het ook eerlijk vinden als iemand hem als gevonden opgeeft.
-
-
13,00
-
11,50
-
Graag ontvang ik per pm ook even een screen met bewijs van verdiensten.
[offtopic]Vergeten te vragen, excuus.[/offtopic]
-
10 euro hier mits het wel op een andere server gedraaid mag worden en er eventueel contract (zekerheid) wordt afgesloten.
Aangezien dit een licentie is wil ik wel goed gedekt worden tijdens de overname. -
Citaat van Joyeria
PC Experience is toch een kleinere source?
Wat dus minder tijd zal kosten om te beveiligen en te unbuggen.
Mmm volgens mij niet maar kan me erin vergissen. -
Citaat van Joyeria
Webtiger zou ik niet gebruiken, omdat het vol beveiligingslekken zit, en hier toch serieuze kennis voor nodig is.
Het beste is altijd zelf 1tje proberen te maken en raad vragen aan mensen..
Ik denk dat de 'beste' source PC experience is, alhoewel deze niet echt duidelijk is bij sommige opties.
[offtopic]Leren doe je door te proberen.[/offtopic]PC Experience is net zo erg hoor?
-
Afspraak is via msn gemaakt, ik ga het voor Willem realiseren.
-
=> http://phpbox.nl/view_product.php?id=16
Zit alles al in verwerkt + de query's kan je heel simpel instellen.
-
Dan kennen ze de code dus blijkbaar al, zou wel even al je velden voor de zekerheid nalopen.
En dit soort dingen blijven loggen, ook indien mogelijk waar ze vandaan komen.
Slimme daarvan is dat jij direct weet waar je in moet controleren en dus de mogelijke lek sneller kan dichten.
Op die manier (zonder dit te weten) helpen ze je de fouten aan je door te geven. -
Is het een opensource waarvan iedereen deze tabel namen kent ?
-
Hou er gewoon rekening mee dat elk veld misbruikt kan worden.
Dus goed controleren hoe je data wordt weggeschreven dan kunnen dit soort dingen voorkomen worden.Klopt de tabel naam en veld eigenlijk aan die van je database?
Als het klopt kan het volgende dingen zijn:- Het is een opensource en dus bekend (geen zorgen).
- Dit is doormiddel van een fout gevonden.Indien optie 2 zou ik uitkijken, dan hebben ze waarschijnlijk al een data melding ergens gekregen.
-
Omdat ID 255 al een keer is toegevoegd, onthoud de MySQL.
Daarom zegt de fout het al: Er is al een ID 255. -
Maxsz
ZEKERLIJK
1) Stellig 2) Vast 3) Vastelijk 4) Voorzeker 5) Waarlijk 6) Zeker@TS
Er zijn meerdere topics beschikbaar via de zoekfunctie waar alle bugs en oplossingen terug te vinden zijn.
Je kan denk ik wel een beetje moeite doen om dit op te lossen neem ik aan ? -
@All twitter.nl is nooit van hun geweest, eerste registratie was 2005 en laatste wijziging 2010.