Posts by WHMCSAddons

TransIP heeft ook api bestanden waar je snel kan bestellen.
    Ook daar kan je alles doen wat je op een persoonlijk account ook kan.

o.a.
    - Nameservers wijzigen
    - WHOIS gegevens opvragen
    - DNS wijzigen
    - Domeinen aanvragen

en nog veel meer, ook vind ik de prijzen niet al te duur en kan je elke keer stunten met bijvoorbeeld 1e jaar 2,99 ofsow.

Grappig, nee zo werkt dat niet... Daar heb je nog altijd je AM rijbewijs voor nodig.

Blauw:
    - Mag niet op de openbare weg
    - Heeft geen helm verplichting (wel aangeraden)
    - Mag niet harder dan 25 Km/h

Geel:
    - Mag alleen op de openbare weg
    - Heeft een helm verplichting
    - Mag snelheid boven de 25 km/h tot (ik dacht) 50 km/h

Dat is Nederland tenminste.

Gewoon een webdesign, liefst iemand met een goed portfolio.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.08.12 15:45:51:
    Iemand gevonden die het voor euro600,00 wil doen, hier mag een :slotje: op

Geachte,

Voor een klant ben ik opzoek naar een designer met ruime ervaring en een online portfolio.
    Het betreft hier om een Erotische 18+ design, persoon moet dus ouder dan 18 jaar zijn wil ik dit netjes en correct afhandelen.
    Personen onder de 18 jaar hoeven niet te reageren, ik ga niet in discussie hierover.
    Betalingen en afhandelingen wordt via Skype en/of MSN, tevens komen ook alle gesprekken en vragen via Skype en/of MSN.

Iets voor jou? Graag per PM
    - Je website en/of portfolio.
    - Je prijs voor één ontwerp (slice/base doe ik zelf)

Alvast bedankt :cheer:

ismail123 PHP, CSS is niet de enigste oplossing, je kan dit ook met jQuery oplossen.

Dat CSS code in oudere browsers niet ondersteund wordt oke, maar JavaScript kan je controleren dus jQuery zou dan wel weer een oplossing zijn.

Ze geven slechts alternatieven omdat er vele mogelijkheden zijn, hoeft niet te betekenen dat elke browser tot IE5 ze werk zal doen.
    Je kan dit op vele manieren doen alleen het is aan de TS welke manier hij makkelijker/mooier vind om te gebruiken.

@TS Geen idee of het zo is wat je bedoelt maar dit komt aardig in de richting.
    Hij zal om de 5 items de class "yellow" toevoegen.

PHP
    $i = 0;

while( $waard = $fetch->query() )
    {
    	$color	= ($i % 5 == 0 ? 'yellow' : 'white');

echo '<div class="' . $color . '"> </div>';
    }

@BrokenTrack
    Dus a technische mensen weer je ook van je website? Goeie techniek ga zo door! *sarcasme*

Niet spannend, je gebruikt Engelse termen waarvan ik denk dat je een mega bedrijf bent.
    Is zeker niet neerbuigend bedoelt maar als ik naar je website kijk en je visitekaartje haak ik per direct al af sorry.

1. Weet radio538 dat je hun Favicon gebruikt?
    2. Heb je bewijs dat je deze mag verkopen, cp heeft een zero tolerance.
    3. Is er een demo account of moeten we die zelf aanmaken?
    4. Zijn er statistieken aanwezig?
    5. Wat is het startbod, opbieden met, buynow?

Kan nog wel doorgaan, kortom zeer onduidelijk topic.

[offtopic] binkkie niet offline gewoon verkeerd getypt, [...][/offtopic]

SMS & Win valt onder kansspel, dus zou eerst echte navraag doen bij je gemeente voordat je slechte informatie voorgeschoteld krijgt.

Zorg ervoor dat je een betrouwbare informatiebron hebt die dit zwart op wit kan beloven, leden van cp kunnen dit niet (including me).

België
    Kansspel wet België

Nederland
    Kansspel wet Nederland

Het maakt geen onderscheiding of je wel of niet vergoeding geeft, jij verdient erop dus hier moeten vergunningen voor worden aangevraagd.

Indien je blijft ontkennen prima maar kom niet uithuilen als de belastingdienst voor je deur staat.
    Deze wet is aangescherpt en wordt dus actief in de gaten gehouden, iedereen kan hiervoor aangifte doen.
    Er hoeft dus maar 1 ontevreden persoon jou te vermelden en je bent de sjaak.

Maar nogmaals dit is jou keuze ik waarschuw je alleen.