Beste ,
Ik vind er niks moois aan om eerlijk te zijn vind ik de kleur gebruik wat gejat van criminalspoint , beetje zonde en vind het ook totaal niet bij een maffia game passen .
Bij een maffia hoor je geen blauw te gebruiken maar bruin en donkere kleuren , dit vind ik sorry maar om te beordelen het niet waard/.
Groeten.
1. Criminalspoint is niet de eigenaar van de kleur blauw, dus waar je dat vandaan haalt mag Joost weten..
2. Maffia games lijken, zoals de Stefans al aangeeft, teveel op elkaar, dan zou je dus weer gaan kopiëren wat andere doen...
stefans
Ingame vind ik wel aardig gelukt nu, vind persoonlijk alleen de content tekst erg groot leid me af van het menu.
Outgame kan je echter wel nog iets aan doen, je form is niet echt wat ik van de binnenkant verwacht, ingame is juist netjes op enkele punten na.
Probeer de form op een andere manier te stylen en wellicht meer ruimte creëren dan oogt het direct al op een andere manier naar je bezoekers.
Edit:
Hier staat een goed voorbeeld wat je met simpele velden kan maken, wellicht krijg je op die manier inspiratie voor je eigen form.
http://www.sitepoint.com/style-web-forms-css/