@BrokenTrack
Klinkt veel makkelijker, zal er eens naar zoeken bedankt!
Edit:
Zojuist toch maar even geïnstalleerd en dan maar stukje bij beetje afstellen en kijken wat er gebeurd.
Mocht het ergens fout gaan laat ik het jullie direct weten.
@BrokenTrack
Klinkt veel makkelijker, zal er eens naar zoeken bedankt!
Edit:
Zojuist toch maar even geïnstalleerd en dan maar stukje bij beetje afstellen en kijken wat er gebeurd.
Mocht het ergens fout gaan laat ik het jullie direct weten.
Laura
zodra CSF erop staat krijg je op http://ip-adres/phpmyadmin een 404 melding, niet gevonden dus.
Maar zolang ik geen csf erop plaats is het zichtbaar en is er niks aan de hand, nu wil ik niet alleen op de bruteforce van DA gaan vertrouwen.
Moet nog enkele modules installeren maar zolang ik problemen blijf houden met phpmyadmin kan ik het niet installeren.
Ow sorry had ik niet gezien, excuus hiervoor.
Dan zou ik niet weten wat iemand met 5+ databases moet, kan voor ieder weer anders zijn maar als er 1 domein op mag waarom dan meer dan 5 databases nodig?
Nog geen problemen gehad met mijn bestellingen, hoorde dat het wel 3 tot 4 weken kon duren dus daar had ik wel rekening mee gehouden.
Echter kwam het al na een week binnen, stond er zelf ook even van te kijken.
@H.Ryan
Die tracingnummer is inderdaad niet erg handig, heb er ook niet echt op gelet gewoon geduldig wachten hierop.
@BrokenTrack
Het is denk afhankelijk hoeveel domeinen ze er hosten, over het algemeen gebruikt niemand 5 databases voor 1 domeinnaam.
Misschien restrictie op aantal domeinnamen plaatsen en dan de databases unlimited maken (pakket gebonden ruimte natuurlijk).
Willem
Bedankt voor het meedenken, helaas werkt dit niet ik heb de server al 3x opnieuw geïnstalleerd dus ik vermoed een instelling in de poort range.
scarface
Om maar even over hun privacy beleid te beginnen, als jij ook maar 1 mili foutje maakt in privacy gevoelige informatie worden al jou gegevens aan de FBI overhandigd dat is nog niet zo heel lang geleden bekend gemaakt, dit heeft ze ruim 80.000 klanten in 1 week tijd gekost.
@BrokenTrack
Lees net een aantal keer op Google dat het voor VPS systemen een bekend probleem is vanwege de poorten, de FTP kan er ook niet mee werken als je de poort range niet uitbreid.
CSF uitschakelen doe ik als volgt:
# service lfd stop
# service csf stop
De firewall is dan wel uit (nog wel gedeeltelijk actief) maar hiermee was het ook niet opgelost, vermoed toch een poort range die de 3306 dicht zet, maar kan het ook mis hebben?
Hi,
Ik heb reeds een VPS server bij Gerwim afgenomen, echter stuit ik al tijdje op problemen die voor mij nog steeds onduidelijk blijven.
Zodra ik CSF installeer en wat instellingen bijwerk waaronder enkele PHP functies uitschakelen (security issue) valt de PhpMyAdmin gedeelte vrijwel plat.
Deze is op dat moment niet meer bereikbaar waardoor ik er ook direct niks meer mee kan doen, CSF uitschakelen werkt helaas ook niet anders had dit voor ons een simpele oplossing geweest.
Nu betwijfel ik ten zeerste dat dit door CSF zelf komt aangezien hij over heel internet wordt aangeraden door verschillende personen.
Had van K.Rens vernomen dat dit misschien ook door een slechte installatie van DirectAdmin kan komen waardoor CSF niet kan samenwerken.
Mijn vraag is: Hebben jullie hier ervaring mee, of weten jullie waar dit door kan komen?
Ik hou het topic der discussie graag open, op die manier steken we er allemaal iets van op.
Hoi,
Ik ben bezig met een formulier veld die hij onthoud als er iets fout gaat zodat niet alle waarde direct weer verdwenen is.
Echter wil ik zodra alles in orde is alle post waardes unsetten met de unset functie van PHP.
//Onthouden gedeelte.
$price = isset($_POST["prijs"]) ? $_POST["prijs"] : FALSE;
//Foreach loop
foreach($_POST as $key => $value) {
unset($key[$value]);
}
Ik heb alleen geen zin om voor zoveel velden weer een unset te maken dus wil ik dit graag door middel van unset functie gaan regelen.
Weet iemand een oplossing hiervoor, aangezien foreach niet altijd op elke server met post waardes werkt.
Edit:
Antwoord gevonden via Stackoverflow forum, mag van mij dus wel op slot aangezien ik me antwoord heb.
Antwoord:
You can't just delete the $_POST data from the server. The browser alerts it because it is stored by the browser. If it resubmits the data then it will send it back to the server and repopulate $_POST.
Per uniek IP vermoed ik gewoon, dus niet per uur xx aantal bezoekers aangebracht.
//Error aanzetten
error_reporting(E_ALL);
//Server settings overschrijven
ini_set("display_errors",1);
//Variable dumpen
var_dump($variable_naam);
Voer eerst deze stappen uit, wellicht is het probleem een stukje verkeerde code die niet weergeven wordt.
In oudere codes wordt dit meestal onderdrukt zodat je bezoekers niks te zien krijgen, helaas jij ook niet.
Heb met Gerwim gesproken, we gaan Debian opzetten.
Krijg veel prijzen in me inbox die naar mijn zeggen veelte hoog zijn voor hooguit 1 uur werk.
Heb daarom besloten te wachten op Gerwim die is over een uurtje weer beschikbaar, dan kunnen we verder.
Topic mag wat mij betreft op slot.
Als dat het enigste is mag dit eventueel ook van mij geïnstalleerd worden, hier kan ik wel aan wennen.
scarface
Je hebt inderdaad niks met hun problemen te maken maar ze geven aan dat het daarom iets langer duurt dan normaal.
Maar kan je frustratie goed begrijpen, zou er zelf ook niet al te vrolijk van worden als ik zolang moet wachten op me bestelling.
Maar verschilt het veel in de commando's ?
Laura
Verschilt Debian veel van CentOS, werk namelijk al een zeer ruime tijd met CentOS dus daar ken ik de commando's beter van.
Voor 16:00 is geen vereiste, als de persoon maar per direct aan de slag kan aangezien ik hem vandaag wel gebruik klaar moet hebben.
Templates heeft hij helaas niet, dus moet alles opnieuw doen, vorige installatie was ook niet goed, veel dingen ontbreken en zijn niet goed gegaan.
Indien je direct tijd hebt hoor ik graag je prijs per PM.
AarClay
Gaat om een basic installatie, indien ik daarna nog meer nodig heb kan ik dit zelf wel, Firewall regel ik immers ook zelf.
Heb alleen de tijd en geduld niet om nu een herinstallatie te doen, er legt nog meer werk op me bureau.
Nog steeds opzoek, Maikel is mij iets te prijzig hiervoor.
Geachte,
Vanwege tijdgebrek heb ik geen tijd om me VPS compleet opnieuw te installeren en zoek ik hiervoor een betrouwbaar persoon die per direct tijd heeft.
Het betreft hier de volgende punten:
De vorige installatie is compleet mislukt waardoor veel onderdelen niet werken of half werken en dus niet meer te maken zijn.
Hiervoor zoek ik een persoon met ervaring en betrouwbaarheid zodat dit nog voor 16:00 geregeld kan worden.
Uiteraard zal je niet gratis werken, er staat hier een vergoeding tegenover die per PM verzonden dient te worden.
Hieruit zal ik bepalen wie de meeste ervaring heeft hierin en per direct tijd heeft.
De VPS staat momenteel bij Gerwim, echter heeft Gerwim momenteel geen tijd dus moet ik iemand anders hiervoor zoeken.
Mochten er vragen zijn stel ze gerust.
http://www.versio.nl/webhosting.php
Kijk nou: € 0,50 cent is de goedkoopste, als je dat niet hebt zou ik een thuis server inrichten (Xampp, Wampp, USBWebserver, oid.).
Van gratis hosting moet je geen top kwaliteit verwachten want dat is er gewoon niet, mensen moeten die spullen zelf ook betalen.