Darsstar
Thnx, was gisteren inderdaad niet helemaal uitgekomen ermee, ga vandaag even kijken wat ik er nog aan kan doen !
Posts by WHMCSAddons
-
-
Ik vind van wel, een zeer duidelijk verschil op de iPhone.
-
Thisguyisgone
Thanks, ga er zo direct naar kijken! -
K.Rens
Super de url heb ik bijna, enkel wordt de # omgeschreven naar %23, enig idee hoe ik dit kan voorkomen ? Reguliere expressie is me sterkste kant niet bepaald... -
gerwim
Dit zorgt voor een oneindige lus aangezien alle url's een / hebben, toch bedankt voor het mee denken. -
Persoonlijk vind ik die "Ik Google het voor je" erg kinderachtig....
Maar nee dat is niet wat ik bedoel, de links werken al, enkel wil ik dat bij bezoek op http://www.url.nl hij door gegooid word naar http://www.url.nl/#!/pagina_home.
Gaat dus niet om de url's zelf maar puur het doorverwijzen als hij de url zonder sub bezoekt. -
Hi,
Een klant van mij heeft een design aangeschaft wat volledig via JS en HTML5 loopt, echter zit ik met iets wat ik zo snel niet kan vinden.
Zodra de site bezocht wordt opent hij niks aangezien het 1 volledige pagina is met alles werkt dit als volgt: http://url.nl/#!/pagina.
Nu wil ik dus dat als je de site bezoekt zonder een #!/pagina direct doorverwezen wordt: http://url.nl => http://url.nl/#!/pagina.Dit kan als het goed is prima met een .HTACCESS, althans dit vermoed ik.
Wie kan mij hierin helpen?Let op: url wordt niet vrijgegeven, het betreft namelijk een 18+ website.
-
Zitten er speciale dingen in? Anders kan je dit heel makkelijk gratis vinden.
-
K.Rens
Zou inderdaad overstappen, zoals ik je liet zien houd je huidige provider zich nergens verantwoordelijk voor (al is dit 100% hun fout).
Op deze manier ga je alleen maar bezoekers verliezen en daar schiet niemand iets mee op. -
Je bedoelt neem ik aan ICTs :p
-
K.Rens
Was een F5 aanval, ik weet namelijk wie dit zat te doen, maar het is alweer opgelost -
1. Mega injectie mogelijk, let op je beveiliging!
2. Sessie kan via een hijack over genomen worden!Moet hij niet een specifiek veld waarde updaten? Je update nu namelijk alle velden...
Verder zou ik eens gaan debuggen, dit heb je 100% zeker nog niet gedaan? -
L.Pappalettera
Cool waar kan ik die vinden, heb me altijd op standaard design gehouden namelijk. -
Verwachtingen waren hoog, resultaat is een tegenvaller...
Ze moeten meer innoveren in plaats van de wereld aanklagen, ze kunnen zo niks nieuws meer verzinnen... -
http://www.imgdumper.nl/upload…b0/5050e176d02e3-buro.png
Niet veel bijzonders, laat me bureaublad graag zo leeg mogelijk.
-
@BrokenTrack
Thnx, ga er zeker even naar kijken wellicht is dat een makkelijkere manier voor me! -
Laura
Dat is inderdaad me oplossing hiervoor, zodra hij ze verwijderd geef ik ze gewoon een status niet zichtbaar.
Ik vergelijk dan me ID met faciliteiten, daaruit kijk ik of de status 1 (actief) is en dat weergeef ik op dat moment.
Wanneer de ID dan niet meer actief is kan ik hem eruit houden en zal de array dus niet gesloopt worden.Thnx
-
@BrokenTrack
Excuus zal iets duidelijker zijn:Ik heb 2 tabellen (1 = Accomodatie, 2 = Faciliteiten), deze 2 moeten met elkaar kunnen communiceren zodat faciliteiten ten alle tijden aanpasbaar is.
De klant wil namelijk Faciliteiten kunnen aanpassen, echter weet ik even niet hoe ik dit ga opslaan in Accomodatie tabel.
Tijdens het toevoegen van een nieuwe Accomodatie roep ik de opties van faciliteiten met een DISTINCT functie op zodat de hele rij er staat.Nu heb ik alleen even geen idee hoe dit onthouden gaat worden, met een array kan het mogelijk wel daar krijg ik het volgende als ouput van:
PHP
Toon Meer[faciliteit] => Array ( [1] => ja [2] => ja [3] => nee [4] => ja [5] => ja [6] => ja [7] => nee [8] => nee )
De cijfers zijn de ID nummers van de Faciliteiten tabel, deze gaan dus nog wel goed op die manier kan ik ze onderscheiden.
De value wordt ook op die manier opgeslagen, kan mogelijk ook met een 0 & 1 optie gaan werken maar vind dit even overzichtelijker.
Nu ga ik dit straks opslaan in de tabel van Accomodatie, deze heeft een veldnaam (faciliteiten) waarde ervan is (longtext) want er komt een array waarde in.Waarde daarvan is als volgt:
PHPa:8:{ i:1;s:2:"ja"; i:2;s:2:"ja"; i:3;s:3:"nee"; i:4;s:2:"ja"; i:5;s:2:"ja"; i:6;s:2:"ja"; i:7;s:3:"nee"; i:8;s:3:"nee"; }
Echter ben ik bang dat als de klant iets wijzigt (verwijderd, toevoegt, oid) dat die hele array naar de knoppe is en dus niet meer kan communiceren.
Nu heb ik van mezelf een vrij lastige denkwijze dus ik bedenk alles moeilijker dan het hoeft te zijn, vandaar dat ik even jullie hulp en denkwijze inschakel. -
Hi,
Ik ben bezig voor een klant om een nette database model op te zetten voor zijn CMS en de ontwikkeling ervan.
Nu moet ik een aantal communicatie delen maken waar ik nog even over twijfel over hoe of wat en hoop op jullie denkwijze op een oplossing.Uitleg:
Er moet een communicatie komen welke een ja/nee kwestie heeft maar wel aanpasbaar moet zijn en blijven.
De benodigde lijst is dus compleet aan te passen naar wens, nu moet hij alleen communiceren met de vaste tabel waar het in komt.Mijn idee:
Zelf had ik een array in gedachte die de waardes van elkaar houd, op die manier kan ik op elk moment de data controleren.
Maar zodra een deel uit de andere tabel gehaald wordt klopt de hele array natuurlijk niet meer van alle waardes.Ik dacht:
Met PHP de velden zelf aanpassen in 1 tabel zodat die altijd UP2DATE is en correct werkt.
Echter weet ik niet of de database continu wijziging gaat waarderen, of hij hiervan op ze bek kan gaan.
Ook werk ik met MySQLi, ik weet dat het met MySQL heel simpel in de functies zit maar weet zelf niet of MySQLi dit ook heeft.Graag wil ik jullie laten meedenken hierin.
-
Willem
APF wordt niet meer ondersteund en is dus niet meer up to date om nieuwe lekken tegen te gaan.@all
CSF is geïnstalleerd en draait nu, heb de VPS een reboot gegeven voor nu lijkt alles nog steeds goed te gaan binnen de VPS.
Mogelijk heb ik zelf een aantal instellingen iets te strak aangeknoopt waardoor het niet meer werkte.