Posts by WHMCSAddons
-
-
@BrokenTrack
Heb ik thuis niet nodig, heb verschillende pc's waarvan 1 pc en laptop op kantoor en 1 pc + laptop thuis, thuis heb ik die onzin niet nodig
-
Zojuist even een tweak gevonden om Internet Explorer eraf te gooien, en nee hij komen niet met de Windows Updates terug

-
Kan ik per pm een kleine inzicht in programmering krijgen? Wellicht interesse hiervoor..
-
J.Rijdes
Gewoon op verschillende factoren controleren, IP, Agent, enzovoort.
Kunnen ze neem ik aan niet zomaar overnemen op jou manier van programmeren, gooi het desnoods even in een encryptie. -
@BrokenTrack
Door jou bericht werd ik toch wel nieuwsgierig, ff installeren en wat zitten surfen maar je merkt inderdaad wel het verschil echt heel snel!K.Rens
Bedankt voor de share, eindelijk verschijnen er goeie browsers, nu nog dat vervelende IE kunnen verwijderen en de wereld is beter af! -
Wat heeft inna een verdomt leuk pakje aan

-
Heb eventueel nog een domein waar momenteel alleen een proxy op draait, indien interesse kan je een pm sturen.
Let wel op dat deze niet voor 5 euro weg zal gaan. -
Hi,
Ik ben bezig met een multi upload gedeelte voor een CMS, echter loop ik tegen een probleem aan die ik niet helemaal begrijp.
De aantal foto's ziet het systeem wel (voorbeeld: 2) en de naam wordt ook netjes 2x gemaakt (opslag + upload) heeft dezelfde waarde.
Echter nu upload hij de laatste in de foreach loop en die herhaalt hij over het aantal foto's wat er aan de upload mee gegeven is.Relevante code:
Systeem hier werkt absoluut voor geen meter dus heb hem extern geplaatst:Link verwijderdHeeft iemand enig idee waar ik fout ga, snap hem momenteel even niet meer...
edit:
Mag op slot, heb hiervoor iemand ingehuurd die momenteel eraan werkt. -
-
On-Topic:
Had je zelf bepaalde woorden in gedachte hiervoor, wellicht kunnen we daar iets uit verzinnen voor je. -
Hoge prijs

Nou dan zou ik er niet teveel voor verwachten, hier zit veel werk in, een unieke layout kan al gauw €150 kosten....
-
-
Oplossing (mogelijk) via msn gegeven, hij gaat er nu naar kijken

Dit kan makkelijk met een URL rewrite gedaan worden, wat hij in feite wilde was:http://www.urlnaam.nl/Seizoen-1/Jouw-slogan-hier.html
Dan kan je met rewrite gewoon de naam returnen en met het ID werken, de slogan hoef je dan alleen op whitespace te controleren en klaar is kees (Malik).
-
-
@Malik
Wel gek dat het dan alleen in Google Chrome & Opera (normal modus) de fout gaf, andere browsers had ik nergens last van. -
Darsstar
Thnx, had gerwim ze oplossing gebruikt toen werkte alles weer naar behoren. -
gerwim
Ik heb php.net even 24 uur met rust gelaten en nu kan ik er ineens wel op komen, wellicht trok ik iets teveel verbindingen op kantoor.
Had geloof ik 13 tabs open staan van php.net en me collega's ongetwijfeld ook wel enkele tabs.. -
Zou het een fout in Google Chrome zelf zijn of heb ik per ongeluk iets gedaan wat mezelf geblokt heeft van php.net ?
-
Hi,
Ik krijg door nog onbekende probleem een foutmelding bij het bezoeken van http://www.php.net, dit is echter alleen in chrome & opera.
Opera in turbo modus heeft hier juist weer geen last van, alleen als ik de turbo modus uitschakel krijg ik het beeld wat in de bijlage staat.
In de andere browsers:- Firefox 15.0.1
- Internet Explorer 9
Werkt het vreemd genoeg wel naar behoren, krijg geen foutmeldingen voorgeschoteld
Heeft iemand enig idee wat hier fout gaat?