Hoe werken andere sms websites dan? Weten jullie dat mischien?
Of ik moet opzoek gaan met bedrijven met een soort referal systeem die betalen per aangemelde lid, en dat ik het zelf kan controleren..
Posts by potloodjes
-
-
Hallo,
ik zoek een aantal GPT progamma's waar je betaald krijgt per lid die je aanbrengt. Euroclix ken ik al, daar krijg je 100 puntjes per aangemelde lid, dat is omgerekend 1 euro maar daar duurt het 2 maanden voordat hij goedgekeurd word.
Waarom vraag ik dit?
ik heb sinds kort begonnen met het scripten van een sms website. Waar men kan sparen om gratis te kunnen smsen, staat inmiddels al half online; http://tinyurl.com/7s2m7n9 .er is een optie met ''registreer je hier en krijgt 10 smsjes gratis'' enkel ik heb nog geen websites kunnen vinden waar ik betaald krijg per aangemelde link. Het moet wel met een referral systeem ivm ik alles zelf moet controleren..
wie weet er nog 1?
-
Hallo,
Voor mijn sms website zoek ik nog een aantal optie's, wie kan dit voor mij realiseren?
dient tevens ook ingebouwt te worden.Klikmissie
Er staan een aantal links op een pagina, per 10 links die zei klikken krijgen ze 1 sms punt.
De links dienen na geklikt te zijn geweest ''onzichtbaar'' te worden. Ze kunnen 1x per 24 uur op de links klikken.Admin van klikmissie:
Links toevoegen en verwijderen.Banner missie
Zelfde eigelijk als de klikmissie; Er staan een aantal banners op een pagina, per 10 banners die zei klikken krijgen ze 1 sms punt.
De banners dienen na geklikt te zijn geweest ''onzichtbaar'' te worden. Ze kunnen 1x per 24 uur op de banners klikken.Admin van banner missie :
banneres toevoegen en verwijderenSpelletjes:
Blackjack
men kan blackjack spelen, hiermee kunnen ze 1, 5 of 10 sms punten inzetten. Indien verloren worden automatisch de sms punten van hun account afgeschreven. Indien gewonnen worden deze automatisch toegevoegt.kop op munt
men kan het bekende spelletjes kop of munt spelen, men kan 1, 5 of 10 sms punten inzetten. Indien verloren worden automatisch de sms punten van hun account afgeschreven. Indien gewonnen worden deze automatisch toegevoegt.wie kan dit realiseren, inbouwen en dat binnen 2 weken? Graag een prive-bericht met uw prijs..
-
Ja ik weet niet waar ik deze topic hoort, zou u hem mischien kunnen verplaatsen?
-
Hallo,
ik zoek een vaste adverteerder voor mijn gratis sms website die binnenkort online gaat. Op mijn website kunnen mensen gratis elke dag een smsje versturen naar alle 06- nummers in nederland. Indien ze meer smsjes willen sturen moeten zei die verdienen met oa. kliklinks, referrals en enquete's in te vullen.
De website gaat eind van de de maand officeel de lucht in. We zijn nog druk bezig met het bewerken en nieuwe updates maken voor de website.
Hiervoor heb ik nog adverteerders nodig.
Wat heb ik nog nodig of beschikbaar?
ik zoek nog iemand die wilt adverteren onder elk smsje. Per 600 smsjes voor €12,00. Jouw tekst komt dus onder elk smsje wat wordt verzonden en dat leest de ontvanger.verder zoek ik nog iemand die leden nodig heeft. Ik laat mijn leden inmiddel dat ze klikken op uw banner aanmelden voor uw website. Prijs bedraagt €0,80 per aangemelde lid.
De website is .
Vragen kunnen per prive-bericht, graag topic overzichtelijk houden.
-
Alleen met mensen die echt geintreseerd zijn en zelf ook hoge bezoekers aantallen hebben wilt ik bewijs geven. ik geef liever niet zo al mijn statistieken bloot.8-|
-
Hallo,
Voor mijn gratis webhosting provider zoek ik nog aardig wat linkpartners. wij zelf hebben zo'n 500 a 600 unieke bezoeker per dag.
Plaats ons eerst zo:
[offtopic]Xlwebs.nl - gratis webhosting[/offtopic]indien u ons heeft geplaats, stuur me dan een prive-bericht en dan plaats ik u terug op onze linkpartner pagina.
Alle linkpartners zijn toegestaan!
eerst ons plaatsen, dan pas reactie plaatsen!! -
-
Dan werkt het maar niet via dit topic, als je een gratis webhosting wilt kunt u dat aanvragen op de website zelf.
-
Huh, hoe kan het dat hij niet in het topic werkt ( stuur hem gewoon door naar registreren.html en dat hij wel werkt als je eerst naar de website gaat & dan registreren hmm...8-|
-
-
-
Hallo,
xlwebsIs weer helemaal vernieuwt, had vandaag veel tijd, en dus tijd om een keer xlwebs te updaten. Heb er een leuke template op gezet, die ik al aardig heb aangepast. Xlwebs geeft gratis webhosting's aan beginnende tot professionele klanten/bedrijven. Alle webhostings bevatten een C-panel, Webmail en MsQL databases.
Basic
- 250 MB webruimte
- 1GB dataverkeer
- 1 database
- 1 FTP-acount
- Reclame vrij
- Totaal gratis
Vraag hem hier gratis aan.
Medium webhosting
- 2GB webruimte
- 8GB dataverkeer
- 5 databasen
- 5 FTP-account's
- reclame vrij
- Totaal gratis
Vraag hem hier gratis aan!Pro webhosting
- 10GB webruimte
- 100Gb dataverkeer
- 5 databasen
- 5 FTP-account's
- 1 klein advertentie
- Totaal gratis!
Vraag hem hier gratis aanZoals je ziet zijn de basic en de medium hosting zonder reclame. Op de pro webhosting zit 1 kleine stukje tekst met ''Gratis hosting door xlwebs.nl'' onderaan.
Voor vragen kunt u het forum terecht. Het forum word binnenkort ook nog helemaal ge-updated.
Met vriendelijke groet,(h)
-
Hallo,
hierbij verkoop ik 3 verschillende websites, reden; omdat ik punten nodig heb om mijn gratis webhosting website te promoten.
clipstart
Domeinnaam staat bij one2xs en is geldig tot 28-12-2011. Evt, kan ik een gratis hosting erbij geven met 10GB webruimte en 100GB dataverkeer van mijn eigen hosting provider (xlwebs) Normaal zit daar reclame op, speciaal voor de koper gaat de reclame weg.
Geen bezoekers aantallen beschikbaar (verwaarloosbaar).
Startbod 4 euro, opbieden met 0.50 punt en buynow staat op 6 euro.vette-spellen
Domeinnaam staat gehost bij one2xs en is geldig tot 09-10-2011. Deze domeinnaam kan ik gratis overpushen naar uw account op one2xs. Evt zonder bijbetaling kan ik u een gratis webhosting aanbieden van 10GB webruimte en 100GB dataverkeer.
Hierbij zijn 61 bezoekers mee behaald deze maand, Domeinnaam staat goed in google.
Letop, de advertentie's ( tekst + links ) moeten nog 3 maanden erop blijven staan voor een adverteerder, daarom is de prijs ook zo laag. Evt kan ik een webhosting van 10GB webruimte & 100GB dataverkeer er gratis bij geven.
startbod 4 euro, opbieden met 0.50 en buynow staat op 6 euroshorthier
een short website, enkel maakt hij helaas alleen nog lange urls. Evt iemand met php ervaring kan hier wel wat mee, en het beter maken.
domeinnaam is geldig tot 23-12-2011 en staat op one2xs. Kan gratis over gepusht worden naar uw one2xs account. Evt kan ik er gratis een webhosting bij geven van 10GB webruimte en 100GB dataverkeer.
Startbod 4 euro , opbieden met 0,50 en buynow staat op 6 euroDe websites gaan alleen weg als de buynow is geboden, of als ik het een goed bod vind. Niet off-topic over de websites en/of fouten, deze graag melden inmiddel van een prive-bericht. Gene die toch offtopic durft te gaan, word gereport.
Betaling enkel inmiddel van paypal op wallie.(L)
-
Volgens mij werken de domeinen gewoon hoor? heb net even de laatste 5 aangemelde leden gecheckt;
http://bitURL.net/bcnq
http://bitURL.net/bcnm
http://bitURL.net/bcnk
http://bitURL.net/bcnn
http://bitURL.net/bcnpDaar werken ze gewoon, dus ik snap niet waarom hij niet bij jullie werkt.
iedereen die hier problemen mee heeft kan me een prive-bericht sturen. het slimste was dat je op het xl-webs forum een topic openende, en was je probleem al lang opgelost, omdat ik niet elke dag op criminalspoint kom.
Verder on-topic, Alles wat nu nog off-topic gaat, meld ik bij een admin/moderator.(h)
-
-
-
Zijn er nog mensen die een fijn forum script weten. Geen phpbb & myBB, het script wat ik nu heb is best irritant met het veranderen van dingen..
-
Klopt, heb het vertaald met google vertaler. Alles komt van google vertaler. Dit blijft ook nog wel een tijdje, totdat ik veel tijd heb & zal ik alles goed vertalen.
ik zal ook binnenkort naar de auto installer kijken, volgens mij moet hij gewoon werken, wat is er fout dan?:(
-
Citaat van Perrytje11
Even geprobeerd, ziet er goed uit!:cheer:
Top & laat een feedback achter wat jij ervan vind. Mag in dit topic, anders stuur me een prive-bericht.:)