denk je dat er ecjt voor bieropeners een markt is?
Posts by potloodjes
-
-
genoteerd, veiling eindigt 24 u naar het laatste bod of bij de buy-now.
-
weet niet, kan ik geen uitspraken over doen. Bij mij criminalmap.nl heeft het volgens mij 30+ leden opgebracht, en heel veel bezoekers haha.
-
zo'n half jaar geleden, ze worden verstuurd vanaf; http://www.mijnmaffia.nl/dutchmaffia_online. Alle leden moesten hun email activeren, en de andere leden die niet hebben geactiveerd zijn verwijderd.
Heb zelf naar criminalmap.nl een nieuwsbrief gestuurd, een spel wat eerst dood was en nu rond de 15 ingelogde spelers online en gemiddeld 5 leden online, dus het heeft wel effect!
-
Zoals titel zegt, heb een email bestand van 650 maffia gamers, allemaal geactiveerde account's.
Bieden vanaf 1,00, opbieden met 0,20 en buy-now staat op 3,00 .
groeten,
-
gewoon api aanmaken via twitter, hebben ze een pagina voor en dat kopieren in een file wat in de bestanden zit van mijn script; en je twitter script werkt.
-
Neee, geheel zelf gescript.
-
Hallo,
Hallo,
Ik heb een script waarmee je duizenden tweets kan
toevoegen, en dat hij elk half uur er 1tje van tweet. Ze worden
opgeslagen in de database, en dan wordt elk half uur een tweet eruit
gepakt die hij verstuurd, daarna wordt hij ook automatisch wanneer hij
getweet is uit de database verwijderd zodat hij niet dubbel tweet en
wordt de volgende tweet weer gepakt.Demo hoe je tweets toevoegt:
http://izzyy.s3.one2xs.com/twitterv23/nieuw.phpDit koppel je aan je account via de twitter api, en via die pagina kun je tweets toevoegen, en die komen direct in de database.
Per licentie €1,50 euro paypal!
-
Heb geen demo, omdat je dan op mijn account kan tweeten en dan mensen misbruik gaan maken.
ik draai het zelf op http://www.twitter.com/obey_delan0
ik heb hem zelf ingesteld dat hij van 7:00 tot 00:00 tweet, en niet snachts. Snachts tweeten heeft weinig zin omdat er dan weinig mensen online zijn, en veel tweets verspilt eigenlijk voor weinig mensen..Je kan niet alles in 1x uploaden, er zit een check op dat hij niet 2x het zelfde tweet.
-
Gewoon een simpel script waarbij jij honderden tweets moet invoeren op een pagina , die komen dan automatisch in de database, en de elke 30 minuten wordt er dan 1 tweet uit de database gevist, en die wordt getweet en daarna automatisch verwijderd uit de database, en dan pakt hij weer de eerst volgende tweet uit de database, tweet die en dan wordt hij weer verwijderd ect ect ect..
-
Hallo,
Hierbij verkoop ik mijn twitter script. Met deze script kunt u
automatisch tweets verzenden inmiddel van een cronjob die je zelf kan
instellen, om de 30 minuten of om het uur. Je kan honderden tweets
invoeren via een pagina (voorbeeld ). Deze tweets komen automatisch in de database, en worden om de 30 minuten of uur verzonden op jouw twitter account.Nooit
meer verloren tijd kwijt om bij tweetdeck ect tweets toe te voegen en
steeds tijd in de stellen. Koop op sitedeals tweets en voeg ze toe, en
hij tweet alles automatisch om het half uur of uur!ik verkoop deze script 2 x voor €5,00 paypal, u krijgt dus enkel een licentie voor eigen gebruik.
voor vragen kunt u mij een prive bericht sturen.
Met vriendelijke groet,
-
Omschrijving website:
Een zeer mooie fail blog met een zeer goede domeinnaam. De website is gemaakt in Wordpress, dus nieuwe fail plaatjes toevoegen gaat zeer gemakkelijk. De website is geheel HTML valdid, en staat zeer goed in google op verschillende keywords. Er valt veel meer uit te halen, alleen heb ik zelf weinig tijd.URL: bit.ly/gwF6UZ
Unieke bezoekers/dag: tussen de 15 en 35 unieke bezoekers, 80% uit google.
Prijs: Bieden vanaf €20,- , opbieden met €5,- en de buy-now staat op €60,-
ik zet hem vanavond ook op criminalpoint.com, biedingen worden hier getoont.Waarom verkopen:
Geen tijd meer, ga over een week beginnen met me opleiding en verwacht dan bijna geen tijd heb om deze website te beheren.Betaling via:
PaypalWordt ook verkocht op sitedeals, boden worden hierin vermeld.
-
Hij komt op de linkpartner pagina.
Zie epicfails.nl > menu > wat is epicfails > linkpartners.
-
Hallo,
voor mijn website http://www.epicfails.nl zoek ik verschillende linkpartners. De website heeft ruim 200 unieke bezoekers per dag, Hiervoor zoek ik meerdere tot vele linkpartners. U wordt met uw link op de linkpartners pagina gezet. Maakt niet uit hoeveel bezoekers uw website heeft.
Wie wilt een link ruil? (a)
liefst voor lange termijn.Groetenµ
[offtopic]Brentvdh: Topic verplaatst naar [REQ][/offtopic]
-
Genoteerd gijsB.
Na 24 u wordt deze veiling gesloten indien er geen andere boden worden gedaan. -
Hallo,
vanaf vandaag verkoop ik 3 tweets op het twitter account epicfailssNL. Het is een twitter account van mijn website epicfails .
Bieden vanaf €2,-
opbieden met €0,50
Buy-now €7,-u mag zelf uw tweet bepalen.
u mag zelf uw tijden bepalen (3x)
naar uw tweet wordt er 30 minuten niet getweet om uw zichtbaarheid te verhogen.BETALING ENKEL MET PAYPAL.
-
Graag even reageren op mijn pm,
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.06.12 18:29:32:
succesvolle deal afgerond. -
-
Top, 10 euro genoteerd.
inderdaad, soms duurt het iets langer dan normaal. vele leden kregen hem wel binnen enkele secondens.. -
sorry, zal ze even opnieuw uploaden.
Tevens vandaag 300 backlinks overgekocht, specifiek gericht op het woord gratis smsen op 300 verschillende nederlandse websites, hopelijk stijgt hij hiermee hoger in google.EDIT: bezoekers: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/593458/
Tevens heb ik geen bewijs meer van inkomsten, komt omdat deze langer tijd geleden is, al uitbetaald heb en heb verwijderd bij geschiedenis van infoads. Heb tevens wel op daisycon nog wat geld staan, waarvan 3 nog moeten goedgekeurd worden en 1 al is goedgekeurd van 0,65 cent via de doe-opdrachten op de website zelf.